مهاجرت تحصیلی امارات

رشته گوارش در امارات

تحصیلات تکمیلی و اخذ تخصص در رشته گوارش در امارات برای دانشجویان علاقمند به این رشته و همچنین ادبیات و فرهنگ عرب یکی از انتخاب های اول است. در صورتی که بخواهید به زبان انگلیسی در رشته گوارش در امارات تحصیل کنید شرایط مناسبی نیز برای شما و سایر دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور وجود دارد. دانشگاه های پزشکی امارات دانشگاه هایی هستند که در خاورمیانه و آسیا رتبه های قابل قبولی کسب کرده اند و پزشکان و متخصصان فارغ التحصیل از آن نیز به مهارت و تخصص شناخته شده اند. در امارات می توانید پس از اتمام تحصیل خود در این رشته در کلینیک های خاص گوارش مشغول به کار شوید. بدین منظور نیاز به تسلط به زبان عربی دارید. موسسه حقوقی سفیران سرو شسعادت در خصوص شرایط تحصیل رشته گوارش در امارات به سوالات شما پاسخ می دهد.

جایگاه رشته گوارش در امارات

مطالعات اخیر نشان می دهد که بیماری های مربوط به مشکلات دستگاه گوارش از هر 10 نفر 2 نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از عوامل سبک زندگی دلایل اصلی هستند که منجر به مشکلات مزمن معده می شوند. به گفته کارشناسان، استرس می‌تواند بیماری‌های معده مانند سندرم روده تحریک‌پذیر را تشدید کند که می‌تواند با القای ترشح بیش از حد بر عملکرد روده تأثیر بگذارد.چاقی منجر به تجمع چربی در کبد می شود و نه تنها به کبد آسیب می زند و التهاب ایجاد می کند، بلکه عواقب جدی مانند سیروز کبدی و نارسایی کبد را نیز به دنبال دارد. با کمک یک متخصص گوارش مجرب در بر دبی به سلامتی خوبی دست خواهید یافت زیرا در این کشور متخصصان گوارش با تعداد بالایی در هر مرکزی در حال درمان بیماران هستند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته گوارش در امارات می باشید:

مدت تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلیزبان تحصیلهزینه تحصیل به دلار
 3 سال%46%85عربی/انگلیسی$7000-12000$

تحصیل رشته گوارش در امارات

رشته گوارش یک فرصت مراقبت های گوارشی و کبدی صفراوی است و منابع جامعی را برای تشخیص و درمان بیماری های دستگاه گوارش (مری، معده، روده کوچک و روده بزرگ)، پانکراس و کبد فراهم می کند. از بیماری‌های رایج مانند یبوست، گاز، سوزش سر دل، سوء هاضمه گرفته تا موارد پیچیده‌تر شامل کیسه صفرا، لوزالمعده یا روده بزرگ، پزشکان متخصص گوارش به همراه تکنسین‌ها و پرستاران آموزش دیده مراقبت‌های تشخیصی و درمانی پیشرفته‌ای را در امکانات مدرن ارائه می‌دهند. در کشور امارات از یک رویکرد چند رشته ای همراه با مشاوران دیگر برای شرایط پیچیده تر مانند تومورها استفاده می شود. بیماری گوارشی هر چه که باشد، بخش گوارش در بیمارستان ها می تواند تسکین و مراقبت را در محیطی دلسوزانه و با کیفیت بالا ارائه دهد.

پروتکل منحصر به فرد در بیمارستان های امارات بر روی یک شبکه سیستماتیک طراحی شده برای ارائه بهترین شانس برای بازیابی کامل کار می کند. این تخصص ها شامل موارد زیر می شود:

  • مطالعات تشخیصی پایه و پیشرفته و مدیریت ریفلاکس اسید و بیماری مری، مدیریت اختلالات/زخم معده، خونریزی دستگاه گوارش، و مدیریت بیماری های مزمن کولون (کرون، کولیت اولسراتیو
  • بیماری رفلاکس معده به مری (GERD)
  • بیماری زخم پپتیک و گاستریت هلیکوباکتر پیلوری
  • بیماری های التهابی روده (کرون و کولیت اولسراتیو)
  • بیماری سلیاک
  • خونریزی دستگاه گوارش و روده بزرگ
  • اختلالات حرکتی مری از جمله آشالازی
  • بیماری های پانکراس
  • بیماری دیورتیکولار
  • سندرم روده تحریک پذیر IBS و سایر اختلالات عملکردی دستگاه گوارش
  • بیماری های تغذیه ای

مزایا تحصیل رشته گوارش در امارات

کلینیک گوارش امارات بهترین تشخیص و درمان اختلالات دستگاه گوارش و کبد از جمله بیماری های پانکراس، کبد، کیسه صفرا، مری، معده، روده کوچک و روده بزرگ را ارائه می دهد. پس از اتمام تحصیل خود می توانید در تیم اختصاصی متشکل از متخصصان کبد، متخصصین گوارش پزشکی و جراحان دستگاه گوارش کار کنید. با تحصیل رشته گوارش در امارات به دانش عمیق، تجربه و تمایل به جستجوی مداوم اطلاعات جدید برای بهبود تشخیص و درمان بیماران دست خواهید یافت و همه اینها با آخرین تحقیقات مربوط به روش های آندوسکوپی دستگاه گوارش تقویت شده است. در گروه گوارش ملی امارات متخصصان گوارش از جدیدترین ابزار آندوسکوپی با تکنیک‌های کم تهاجمی مانند گاستروسکوپی، کولونوسکوپی و مطالعه کپسول روده کوچک استفاده می‌کنند.

برای درمان موفقیت آمیز در گوارش، درمان جامع با فرد ضروری است. کادر پزشکی آموزش دیده وقت خود را صرف می کنند و زحمت می کشند تا به بیماران مبتلا به بیماری های گوارشی گوش دهند تا بتوانند مراقبت های شخصی و کامل را به آنها ارائه دهند. بخش گوارش اطفال خدمات جامعی را برای کودکان مبتلا به بیماری های گوارشی، اختلالات کبد و پانکراس و مشکلات تغذیه ارائه می دهد. عملکرد طبیعی (فیزیولوژی) اندام های گوارشی از جمله: حرکت مواد از طریق معده و روده (حرکت) و هضم و جذب مواد مغذی در بدن و حذف زباله از سیستم و عملکرد کبد به عنوان یک اندام گوارشی می باشد. در رشته گوارش در امارات همچنین در خصوص سرطان های مختلف اعم از معده و روده و مری و کبد نیز آموزش های تخصصی دریافت می کنید.

دوره های زبان در امارات برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. در نمودار زیر شاهد تحصیل دانشجویان بین المللی در رشته گوارش به زبان عربی هستید:

تحصیل در رشته گوارش به زبان عربی در امارات

بخش اطفال رشته گوارش در امارات

آیا می دانید %60 نوزادان در سال اول زندگی رفلاکس قابل توجهی دارند و %90 آنها تا یک سالگی بهتر می شوند. از هر 100 کودک، 1 کودک مبتلا به بیماری سلیاک است و از هر 8 کودک مبتلا به سلیاک، 7 کودک علائم کلاسیک را نشان نمی دهند؟ 4% از کودکان بالای 4 سال کثیف مداوم مدفوع دارند و حدود 80% از کودکان مبتلا به کثیفی مدفوع علت اصلی آن یبوست هستند؟یکی از بخش های ویژه در گوارش بخش اطفال است. هدف از تحصیل پزشکی در امارات در رشته گوارش ارائه بالاترین سطح مراقبت از بیماران با استفاده از روش‌های تشخیصی پیشرفته و طرح‌های درمانی مبتنی بر شواهد است. با اتمام تحصیل و کار در بخش ویژه طفال در کشور امارات می توانید با درمان بیماری های کودکان و اطفال به آن ها کمک کنید.

در حین کار در بخش اطفال در امارات اختلالات اطفال دستگاه گوارش و اندام های مرتبط مانند کبد، لوزالمعده و کیسه صفرا را با شرایط رایج و مهمی مانند سندرم روده تحریک پذیر، بیماری کیسه صفرا و مجاری صفراوی، پولیپ و سرطان روده بزرگ، هپاتیت، زخم معده درمان می کنید. این تیم به مراقبت از پیچیده ترین تا شایع ترین شکایات شکمی کودکان اختصاص دارد. این کشور تیمی انحصاری از متخصصان اطفال با تجربه وسیع از برخی از بهترین بیمارستان‌های جهان را برای عضویت در کلینیک گوارش انتخاب کرده است. کلینیک گوارش از منحصر به فرد بودن بخشی از یک بیمارستان تمام عیار در سطح جهانی برخوردار است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در امارات و کار در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *