مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته گوارش در انگلستان

رشته گوارش در انگلستان

تحصیل رشته گوارش در انگلستان شما را قادر می سازد تا یک پروژه تحقیقاتی را انجام دهید که درک معده و روده و مری و کبد را بهبود می بخشد. گاستروانترولوژی مطالعه اختلالات دستگاه گوارش است. بیماری های گوارشی و کبدی شایع هستند و تاثیر زیادی بر سلامت و تندرستی در طول زندگی دارند. تحقیقات گوارشی در دانشگاه هیا کشور انگلستان از درک فیزیولوژی اصلی روده و مکانیسم های بیماری تا بررسی و درمان گسترش می یابد. یکی از بهترین فرصت ها در جهان برای اخذ تخصص گوارش کشور انگلستان می باشد زیرا این کشور در خصوص علم پزشکی جدیدترین علوم را ارائه می دهد و تحقیقات نیز در این کشور در اولین های جهان معرفی می شود. برای تحصیل رشته گوارش در انگلستان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته گوارش در انگلستان

همه دانشجویان تحقیقاتی در این کشور در رشته گوارش در برنامه آموزشی آکادمی دکترا که توسط مرکز توسعه علمی و پژوهشی ارائه می شود، شرکت می کنند. این برنامه مهارت های کلیدی قابل انتقال را در زمینه هایی مانند آگاهی تجاری، نوشتن دانشگاهی و مشارکت عمومی ارائه می دهد. این آموزش فارغ التحصیلان را به ابزارهایی مجهز می کند تا فراتر از مدرک تحقیقاتی خود به سمت موقعیت های تأثیرگذار در دانشگاه، صنعت و مشاوره پیشرفت کنند. تأکید بر تقویت مهارت‌های حیاتی برای توسعه محققان و متخصصان در مراحل اولیه است، خواه این مهارت‌ها به ارتباطات مؤثر، انتشار یافته‌های پژوهشی و مهارت‌های مدیریت پروژه مربوط باشند. برنامه های رشته گوارش بر اساس پروژه های تحقیقاتی فردی است که 3 تا 4 سال یا 1 تا 2 سال طول می کشد و با یک ناظر اصلی و یک ناظر مشترک کار می کند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر رشته گوارش در انگلستان می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه های گوارشرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه کالج لندنلندن11167684
امپریال کالج لندنلندن19207184
دانشگاه نیوکاسلنیوکاسل221566866
دانشگاه بیرمنگامبیرمنگام25916871

نتایج تحصیل رشته گوارش در انگلستان

متقاضیان به طور خاص با یک ناظر اولیه و پروژه انفرادی بر اساس علایق تحقیقاتی و پیشینه آنها مطابقت دارند. متقاضیان بین المللی علاقه مند به این حوزه تحقیقاتی نیز می توانند برنامه دکتری ما را با گواهی تدریس یکپارچه در نظر بگیرند. این برنامه منحصر به فرد شما را قادر می سازد تا مدرک تحصیلات تکمیلی در آموزش و یادگیری را دریافت کنید، در حالی که تحقیقات مستقلی را در مورد پروژه انتخابی خود انجام دهید. برنامه ها و پروژه های تامین شده در طول سال ترویج می شوند. بودجه از طریق شوراهای تحقیقاتی بریتانیا، موسسات خیریه و صنعت در دسترس است. همچنین جوایز و بورسیه های داخلی دیگری نیز برای برجسته ترین متقاضیان از داخل بریتانیا و خارج از کشور دارند. تحصیل رشته گوارش در انگلستان طیفی از مطالعات سلولی و مولکولی، مدل های حیوانی بیماری و کل فیزیولوژی انسان تا مطالعات و آزمایشات بالینی و تحقیقات خدمات بهداشتی را در بر می گیرد.

مزایا تحصیل رشته گوارش در انگلستان

مزایا تحصیل رشته گوارش در انگلستان

شما به طیف وسیعی از امکانات تحقیقاتی و آموزشی در سراسر دانشگاه و برخی از سازمان های همکار ما دسترسی خواهید داشت. پشتیبانی عملی و مشاوره برای دانشجویان و متقاضیان فعلی از خدمات مشاوره و پشتیبانی معلولیت در دسترس است. لیسانس گوارش و کبد به مطالعه مبتنی بر علم فیزیولوژی، زیست شناسی سلولی، آسیب شناسی و فارماکولوژی دستگاه گوارش و کبد در سلامت و بیماری اجازه می دهد. فعل و انفعالات ژن-محیطی شامل اختلالات متابولیکی، ژنتیکی و تغذیه ای، اصول اساسی تشخیص و درمان، با تاکید بر علم زیربنایی تصویربرداری و نئوپلازی، و مکانیسم های عفونی، ایمونولوژیکی و التهابی که در دستگاه گوارش و کبد اعمال می شود، مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. هدف این دوره ارائه یک پایه محکم در پایه علمی گوارش و کبد است. دانش آموزان دانش گسترده تر و کاربردی تر از ژنتیک، ایمونولوژی، متابولیسم، بیماری های عفونی و آسیب شناسی را به دست خواهند آورد.

دانش آموزان پس از گذراندن این دوره دارای مهارت های علمی زیر در علم گوارش می شوند:

  • دانش گسترده ای از فیزیولوژی دستگاه گوارش و کبد در سلامت، و مکانیسم های پاتوفیزیولوژیکی که منجر به بیماری می شود
  • قدردانی از تأثیرات مختلف ژنتیکی و محیطی بر بیماری ها از جمله علم تغذیه و متابولیسم
  • آگاهی از اصول علمی زیربنای تکنیک های تشخیصی و درمان های مدرن
  • آشنایی با اپیدمیولوژی، مکانیسم ها و درمان نئوپلازی در دستگاه گوارش و کبد
  • درک مکانیسم های ایمونولوژیک، عفونی و التهابی به طور کلی و در بیماری های گوارشی و کبدی خاص

از آنجا که شرایط پناهندگی در انگلستان می تواند سخت باشد لذا برای مهاجرت باید به طور قانونی اقدام کنید. در نمودار زیر شاهد میزان افزایش متخصصان رشته گوارش در انگلستان می باشید:

میزان افزایش متخصصان رشته گوارش در کشور انگلیس

شرایط تحصیل رشته گوارش در انگلستان

دانش آموزان دانش عملی در مورد بررسی دستگاه گوارش به دست خواهند آورد. دانش آموزان درک کلی تری از روش علمی و تجربه در جستجوی ادبیات، ارزیابی انتشارات و ارائه بررسی های علمی به دست خواهند آورد. هزینه زندگی در انگلستان برای دانشجویان بالا است. به استثنای BSc Management و BSc Biomedical Engineering، تمام دوره های BSc کالج امپریال از سپتامبر تا مه ادامه دارد. این دوره ها شامل یک بلوک آموزشی 12 هفته ای است که در آن دانش آموزان دانش و مهارت های تخصصی را در کنار آموزش تحقیقاتی دانش و مهارت های تحقیقاتی اصلی خود به دست می آورند. همه دانش آموزان همچنین یک پروژه تحقیقاتی 15 هفته ای را در تخصص خود انجام می دهند. MSc Gastroenterology، که با مشارکت Diploma MSc اجرا می‌شود، برای کمک به پزشکان در افزایش دانش خود در مورد گوارش و بهبود قضاوت بالینی طراحی شده است.

این دوره آنلاین نظری که مسیر پیشرفتی از دوره دیپلم فوق لیسانس در گوارش است، برای تسهیل درک بهتر اختلالات گوارشی رایج که معمولاً در جامعه یافت می شود و دانش آموزان را قادر می سازد تا در تشخیص و مدیریت اختلالات گوارشی مهارت داشته باشند، طراحی شده است. این دوره تخصصی رشته گوارش آنلاین، روش‌های آندوسکوپی را ارزیابی یا توسعه نمی‌دهد (زیرا این امر مستلزم آموزش و نظارت ضروری است) اما برای بهبود دانش طراحی شده است، که مکملی ضروری برای عمل بالینی است. با افزایش رقابت برای استخدام در عرصه مراقبت های بهداشتی، و افزایش تخصص، هدف از دوره گوارش، ارتقا و ارتقای مهارت ها و دانش حرفه ای است که ارتباط و کاربرد مستقیمی با خواسته های نقش های کاری دارد. مهاجرت قاچاقی به انگلستان برای تحصیل پیشنهاد نمی شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت تحصیلی به انگلستان به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *