مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته چشم پزشکی در اسلواکی

رشته چشم پزشکی در اسلواکی

رشته چشم پزشکی در اسلواکی در خصوص تحصیلات در زمینه علم معاینه چشم و جراحی ها بر روی این ارگان حساس است. پس از اتمام تحصیل امکان کار وجود دارد. همچنین فرصت ادامه تحصیل و فرصت های تحقیقاتی در این کشور یک مزیت خوب محسوب می شود. تحصیلات علمی در چشم پزشکی در این کشور یک قدم بسیار بزرگ است که می توانید آینده خود را در گرو این تصمیم بگذارید. یک پزشک چشم می تواند علاوه بر معاینه چشم و دادن یک عینک به شما هر مورد دیگر مرتبط با چشم مانند بیماری و عیوب چشم را بررسی و درمان کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره تخصصی در مورد مهاجرت به اسلواکی مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

جایگاه رشته چشم پزشکی در اسلواکی

فعالیت پیشگیرانه درمانی در کشوز اسلواکی ارائه خدمات تشخیصی و درمانی برتر در زمینه چشم پزشکی، با تمرکز ویژه بر میکروسرجری بخش قدامی، جراحی شبکیه چشم، تروماتولوژی چشم، چشمی، آسیب شناسی چشم، گلوکوم می باشد. تشخیص افتراقی بیماری های فوندوس چشم، نوروپتالمولوژی، التهاب داخل چشم از جدیدترین اقدامات در حوزه چشم پزشکی است. تحقیقات علمی در کشور اسلواکی در زمینه چشم پزشکی دژنراسیون ماکولا وابسته به سن، بیوشیمی گلوکوم، درمان جراحی سوراخ های ماکولا، عوارض بعد از جراحی داخل چشم، میکروسرجری قرنیه. چشم پزشکی می باشد. در این کشور تحصیلات پیش از دیپلم برای سال پنجم پزشکی عمومی و برای سال چهارم دندانپزشکی. تدریس خارجی برای نیازهای کلینیک های چشم پزشکی سخنرانی، دروس عملی، شرکت در هیئت های امتحانی محسوب می شود.

تحصیل رشته چشم پزشکی در اسلواکی

برخی از معتبرترین دانشگاه های اسلواکی دوره های تحصیلی پزشکی را به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. تمام مدارک پزشکی اسلواکی دارای تاییدیه اتحادیه اروپا هستند و همچنین در بسیاری از کشورهای جهان به رسمیت شناخته می شوند، به این معنی که شما می توانید در کشور مورد نظر خود کار یا تحصیل کنید. اگر مایل به تحصیل پزشکی در اسلواکی هستید، می توانیم شما را به آنجا برسانیم. دوره پیش‌پزشکی اسلواکی می‌تواند به شما کمک کند تا جایی را برای تحصیل پزشکی در اسلواکی تضمین کنید، با دادن مدرک معتبر به شما موفقیت در درخواست دانشگاه شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. خدمات استخدامی در دانشگاه های اسلواکی طراحی شده است تا به شما در مورد گزینه های دانشگاهی خود مشاوره دهد و سپس مکان شما را برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی تضمین کند.

در جدول زیر شاهد طول مدت تحصیل در رشته های مختلف پزشکی در اسلواکی هستید:

رشتهمدت تحصیل
پزشکی عمومی6 سال
دامپزشکی
دندانپزشکی
داروسازی
پرستاری4 سال
فیزیوتراپی
چشم پزشکی

تحصیل رشته چشم پزشکی در اسلواکی

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در اسلواکی

در طول 5 سال گذشته، محل کار توسط دو دانشیار آموزش دیده و چهار فارغ التحصیل تحصیلات دکترا را به پایان رسانده اند. دانشگاه پزشکی اسلواکی در سال 1953 در ترنسین تأسیس شد و سپس در سال 1966 به براتیسلاوا منتقل شد و در سال 2002 به نام فعلی خود رسید. این دانشگاه پزشکی براتیسلاوا همراه با دانشکده پرستاری و مطالعات بهداشت حرفه ای و دانشکده بهداشت عمومی بر آموزش متخصصان مراقبت های بهداشتی از مقطع کارشناسی تا تخصصی در 4 دانشکده خود تمرکز دارد. پزشکی، بهداشت عمومی، پرستاری و مطالعات بهداشت حرفه ای از رشته های مهم در این کشور محسوب می شود. برنامه آموزشی دقیق در دانشگاه پزشکی اسلواکی بر رشد دانشجویان به عنوان فردی متمرکز است تا به متخصصان همه جانبه مورد نیاز در دنیای امروز تبدیل شوند. دانشگاه پزشکی اسلواکی با بیمارستان دانشگاهی براتیسلاوا مرتبط است.

در سال 1919، دانشگاه دولتی چکسلواکی در براتیسلاوا به نام دانشگاه کومنیوس، به نام معلم مشهور یان آموس کومنیوس، نامگذاری شد. در آن زمان، دانشکده پزشکی دانشگاه در براتیسلاوا تنها دانشکده دانشگاه جدید با 144 دانشجو بود. بنابراین، یک سنت طولانی از تعالی در آموزش پزشکی ایجاد شد. برنامه شش ساله پزشکی و چشم پزشکی به زبان انگلیسی در این دانشگاه پزشکی براتیسلاوا بسیاری از دانشجویان بین المللی جدید را جذب کرده است و آموزش های متنوعی را ایجاد کرده است. فارغ التحصیلان موفق دانشکده پزشکی دانشگاه Comenius در براتیسلاوا به موفقیت های بزرگی در سراسر جهان دست یافته اند. دانشگاه متعهد به برنامه اراسموس و همچنین همکاری بین المللی در پروژه های آموزشی و تحقیقاتی مشترک است. دانشجویان از 40 کشور در سراسر جهان از دانشکده پزشکی دانشگاه Pavol Jozef Šafárik تحصیل می کنند. چشم پزشکی در لیست مشاغل مورد نیاز اسلواکی است.

تحصیل چشم پزشکی در اسلواکی در دانشکده پزشکی

دانشکده پزشکی Jessenius، بخشی از دانشگاه محترم Comenius در براتیسلاوا، به طور کامل به عنوان یک دانشکده پزشکی در سال 1969 یکپارچه شد و تنها دانشکده پزشکی دانشگاه Comenius است که در خارج از براتیسلاوا قرار دارد. این دانشکده پزشکی مارتین به طور مداوم به عنوان دانشکده پزشکی شماره یک اسلواکی رتبه بندی می شود و یکی از دانشکده های پزشکی برتر در اروپای مرکزی محسوب می شود. دانشکده پزشکی اسلواکی یک موسسه تحقیقاتی بسیار معتبر است که بر تحقیقات و آموزش پیشرفته تمرکز دارد. دانشکده پزشکی Jessenius مقر سه مرکز ملی تعالی است که از طریق برنامه علم و تحقیقات اتحادیه اروپا تأمین می شود. ساختمان اصلی آن محل تمام بخش‌های پزشکی پیش بالینی است در حالی که آموزش بالینی در بیمارستان دانشگاه مارتین انجام می‌شود. پس از اتمام برنامه 6 ساله، و اتمام کار دانشجویی در اسلواکی می توانید وارد بازار کار شوید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته چشم پزشکی در اسلواکی هستید:

نرخ اشتغال رشته چشم پزشکی در اسلواکی

تحصیل رشته چشم پزشکی در مقطع ارشد در اسلواکی

برنامه کارشناسی ارشد بینایی سنجی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی اپتومتری طراحی شده است. این شامل هر دو مؤلفه های آموزشی دانشگاهی و مبتنی بر عمل است که با هم به عنوان یک کل یکپارچه طراحی شده اند. این دانش آموزان را با مجموعه گسترده ای از دانش نظری و توانایی های عملی ارائه می دهد که یافته های آموخته شده در مطالعه قبلی را عمیق تر می کند و آنها را برای استقلال حرفه ای و تعالی در تمرین حرفه ای آماده می کند. این برنامه ترکیبی از یادگیری حضوری و آموزش الکترونیکی است. به عنوان مثال، شهریه به دو صورت انجام می شود: حضوری (در دو دوره شهریه فشرده که هر یک به 1 هفته در ابتدا و پایان هر ترم نیاز دارد) و از راه دور (آموزش الکترونیکی). موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خدمات تخصصی در زمینه اقامت پس از تحصیل در اسلواکی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *