مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

با توجه به استقبالی که در طی چندسال اخیر پیرامون رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین شکل گرفته است، این مقاله به مسائل مرتبط این رشته می پردازد. لیختن اشتاین دوره کارشناسی ارشد این رشته را در یک دوره 2 ساله با یک سال تدریس و یک سال نوشتن پایان نامه ارائه می دهد و در قالب پاره وقت، دریافت مدرک تا پایان 3 سال تکمیل می شود. اما در هر مدت زمانی تحصیل طول بکشد، مهم این است که شما از کشوری مدرک دریافت می کنید که پس از فارغ التحصیلی امکان کسب اقامت و مشغول شدن به کار را در لیختن اشتاین دارید و درگیر دغدغه مهاجرت مجدد به کشور خود نخواهید شد. برای راهیابی به جمع پذیرفته شدگان مهاجرت علمی، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا پیگیری امور اخذ مجوز و ویزای تحصیلی شما را از طریق کارشناسان خود پیگیری کند.

معرفی رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

در لیختن اشتاین، رشته همه گیرشناسی در زیرمجموعه بهداشت و سلامت عمومی تعریف می شود و بیشتر دوره ها شامل دوره کارشناسی ارشد است و به 2 صورت انجام می شود. ابتدا یک دوره تمام وقت وجود دارد که در آن بخش تدریس شده و پایان نامه باید در مدت یک سال تکمیل شود. گزینه دوم تحصیل پاره وقت است که در آن بخش تدریس شده بیش از 2 سال اجرا می شود و پایان نامه تا پایان سال 3 تکمیل می شود.این دوره، فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا به نتایج یادگیری زیر دست یابند و نشان دهند.

با مدارک کارشناسی ارشد همه گیرشناسی در لیختن اشتاین، دانشجویان به دانش و درک از موارد فوق دست خواهند یافت:

  • تأثیرات اجتماعی
  • روانی
  • سیاسی و فرهنگی مؤثر بر ارتقای سلامت و سیاست
  • عملکرد بهداشت عمومی
  • مفاهیم کلیدی کمبود
  • انتخاب و هزینه فرصت در اقتصاد سلامت.

تحقیقات کمی و کیفی، رویکردهای آنها به تحقیق علمی، روش شناسی آنها و روش های مرتبط، اصول اپیدمیولوژیک و تحقیقات برای اطلاع رسانی سلامت عمومی و ارتقای سلامت. اصول و عملکرد ارتقاء سلامت عمومی: تئوری و عملکرد ارتقاء سلامت در دستور کار جدید سلامت عمومی. علاوه بر این دانشجویان فرصت هایی خواهند داشت که:مهارت های نظارت و ارزیابی مربوط به سلامت و رفاه جمعیت را توسعه دهند و درک انتقادی از مهارت های مورد نیاز برای ارتقا و حفاظت از سلامت و رفاه جمعیت پیدا کنند و مهارت مدیریت اخلاقی خود، افراد و منابع برای بهبود سلامت و رفاه را یاد بگیرند و از سوی دیگرتئوری ها، پارادایم ها، مفاهیم و اصول بهداشت عمومی و ارتقای سلامت را بشناسند، تجزیه و تحلیل انتقادی کنند و برنامه ریزی، اجرا و گزارش داده های بهداشت عمومی و ارتقای سلامت با توجه به مسائل اخلاقی را بر عهده بگیرند.

قوانین ورود تحصیلی رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

قوانین ورود تحصیلی رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

دانشجویان برای تحصیل در یکی از این دانشگاه ها، دانشجویان بین المللی باید بسته به کشور مبدأ خود ویزای دانشجویی لیختن اشتاین دریافت کنند. اما در کل در مورد الزامات ورود دانشجو در لیختن اشتاین، هر تبعه خارجی که قصد ورود به لیختن اشتاین برای اهداف تحصیلی را دارد باید: برای تسهیل ورود وی به این کشور، ویزای لیختن اشتاین (در صورت وجود) دریافت کند. فقط از و از طریق بنادر ورودی مجاز وارد لیختن اشتاین شود. پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی ارائه دهد و هدف از ورود به لیختن اشتاین را اعلام کند. پس از طی این مراحل شما به عنوان یک متقاضی باید پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در لیختن اشتاین دریافت کنید.

برای واجد شرایط بودن ویزا معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی در یک دوره تحصیلی تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.
  • نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.
  •  باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.
  • ارائه مقصود قابل اثبات داوطلب برای بازگشت به کشور خود در پایان دوره تحصیلی باشد.
  • همه مهاجران در لیختن اشتاین باید به قوانین، دستورالعمل ها و تشریفات ملی مهاجرت احترام بگذارند.
  • ویزا و گذرنامه دانشجویی اجازه اشتغال سودمند یا داوطلبانه در لیختن اشتاین را نمی دهد.
  • مطالعه باید فقط از موسسات آموزشی تایید شده و دارای مجوز انجام شود.

هزینه زندگی تحصیل رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین یکی از کشورهایی است که امروزه به عنوان یکی از کشورهای با ثبات اقتصادی در جهان شناخته می شود. به دلیل هزینه کمتر زندگی نسبت به سایر کشورها برای گردشگران و مهاجران بسیار جالب است. این کشور برای افرادی که علاقه مند به زندگی در آنجا هستند، ارزان و مقرون به صرفه است. اگر حقوق خود را در کشوری غیر از لیختن اشتاین دریافت می کنید، این مکان ممکن است مکانی ایده آل برای زندگی باشد. رستوران ها با وجود پایین بودن حقوق، بسیاری از مردم کشور در رستوران های محلی پول خرج می کنند. این ممکن است به دلیل قیمت پایین وعده های غذایی باشد، زیرا شما می توانید یک غذای مناسب را فقط با 2$ (دلار) میل کنید. با این حال غذا بیشتر بخش بودجه ماهانه را می گیرد، حتی اگر بسیاری از مردم می گویند که اصلا گران نیست.

اما در مقایسه با حقوق آنها، قیمت مواد غذایی مناسب و مقرون به صرفه است. خرید مواد غذایی در بازار همیشه توصیه می شود تا بتوانید مقداری پول کنار بگذارید. در زمینه حمل و نقل، یک پاسپورت ماهیانه با قیمت حدود 12$ (دلار) یافت می شود و اگر ماشینی دارید که در لیختن اشتاین چندان رایج نیست، باید 1.10$ (دلار) برای گالن بنزین بپردازید. خدمات رفاهی با پرداخت بسیار گزاف در مقایسه با حداقل دستمزدها، خدمات اولیه مانند برق، گرمایش، آب و زباله را پرداخت نمی کنید. قیمت خدمات کمتر از ایالات متحده آمریکا و استرالیا است، اما برای استاندارد مردمی که در اینجا زندگی می کنند، مناسب است. ورزش و اوقات فراغت سرگرمی، مانند تماشای فیلم در سینما، گران نیست و می ‌توانید آخرین نسخه را با قیمت 6$ (دلار) تماشا کنید.

در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی در لیختن اشتاین پرداخته شده است:

سایر هزینه های زندگی در لیختن اشتاین

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در لیختن اشتاین کار می کند، معمولا حدود 8670CHF (فرانک) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. در واقع حقوق اپیدمیولوژیست ها در لیختن اشتاین از 4510 CHF (فرانک) در ماه (حداقل حقوق) تا 13300 CHF (فرانک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​8330 CHF (فرانک) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 8330 CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 8330 CHF (فرانک) حقوق دریافت می کنند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 5780 CHF (فرانک) و 75% آنها بیش از 5780 CHF (فرانک) درآمد دارند.

بر اساس تجربه یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 5120 CHF (فرانک) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 6880 CHF (فرانک) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 8940 CHF (فرانک) در ماه دریافت می کند که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. بر اساس جنسیت نیز تفاوت وجود دارد که بر این مبنا کارمندان مرد ​​11% بیشتر از زنان درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین می باشد:

سطوح حقوق بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین

شما با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید ضمن آگاهی از موضوعات مختلف، از مشکلات زندگی در لیختن اشتاین نیز مطلع شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *