مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته همه گیرشناسی در کره جنوبی

رشته همه گیرشناسی در کره جنوبی

دانشجویانی که برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در کره جنوبی، مهاجرت می کنند از زندگی در این کشور بهترین لذت را می ‌برند. به طور مشابه، با همکاری دانشگاه، همه این نهادهای دانشجویی میزبان چندین رویداد و برنامه در طول سال برای بهبود زندگی دانشجویی هستند. امروزه برخی از فعالیت‌ ها و رویدادها یا برنامه ‌ها تا حدودی به یک فرهنگ دانشجویی در پردیس‌ های اصلی و شهرهای پردیس دانشگاهی در کشور کره تبدیل شده ‌اند و اکنون زندگی دانشجویی معمولی را برای دانشجویان کره ‌ای و بین ‌المللی به طور یکسان نشان می ‌دهند. اگر شما یکی از متقاضیان پیوستن به برنامه هیا تحصیلی همه گیرشناسی در کره جنوبی هستدی، می توانید از نظرات کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اتخاذ تصمیمی درست استفاده نمایید.

هزینه زندگی دانشجویی در کره جنوبی

از مهم ترین عواملی که بسیاری از دانشجویان هنگام جستجوی یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور برای تحصیلات عالی خود در نظر می گیرند. هزینه های زندگی از کشوری به کشور دیگر بسته به سطح زندگی در آنجا متفاوت است، در کره جنوبی هزینه های زندگی شامل اجاره، حمل و نقل، غذا و هزینه های سرگرمی است. به عنوان مثال قیمت اجاره به شهری که در آن زندگی می کنید، بستگی دارد، شهرهای بزرگتر مانند سئول و بوسان یا مناطق اصلی شهر نسبت به مناطق دیگر هزینه بیشتری دارند. اگر مایل به زندگی در خارج از منطقه اصلی هستید، اجاره بها ارزان تر خواهد بود. پیدا کردن یک آپارتمان در کره جنوبی به این معنی است که شما ممکن است نیاز به تماس با خدمات یک مشاور املاک یا خدمات پردیس دانشگاه خود را برای اقامت در دانشگاه و خارج از دانشگاه داشته باشید.

این نمایندگان امن ترین و ساده ترین راه برای یافتن مسکن به عنوان دانشجو در کره جنوبی هستند، آنها با صاحبان خانه صحبت می کنند و در قراردادهایی که برای دانشجویان بسیار مطلوب است کمک می کنند. برخی از قیمت‌های اجاره شامل امکاناتی مانند آب، گرمایش و برق است که می‌تواند توسط یک نماینده مذاکره شود. همچنین گزینه استفاده از برنامه ها و عدم برخورد با مشاوران املاک وجود دارد، برنامه های اجاره محبوب شامل dabangapp، zigbang و peterpanz هستند. در موضوعات دیگر مثل غذا، باید گفت که اقلام غذایی در کره جنوبی ارزان است و خرید خواربار در دوران دانشجویی بسیار مقرون به صرفه است، زیرا می توانید برای مدت طولانی انبار کنید و در انجام این کار ضرر نکنید. در یک سوپرمارکت، یک کارتن شیر حدود 2500₩ (وون) قیمت دارد و قیمت تنقلات و شیرینی ‌ها معمولاً از 1000₩ (وون) شروع می ‌شود.

در شکل زیر قیمت سایر اقلام در کره جنوبی اشاره شده است:

 

فضای علمی کره جنوبی برای رشته همه گیرشناسی

دانشگاه های کره از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای استانداردهای فوق العاده بالایی در سراسر کشور با محیط و فضای بسیار جذاب هستند. سبک زندگی دانشگاهی، به طور کلی، آرام و آسان است، دانشجویان به راحتی با مردم کره بومی و سایر دانشجویان بین المللی دوستی برقرار می کنند و ارتباط برقرار می کنند. با توجه به فضای حمایتی و مثبت پردیس در بسیاری از شهرهای دانشجویی کشور، تعداد دانشجویان خارجی که واقعاً روزانه از رفتن به مدرسه لذت می برند، رو به افزایش است. روال معمول روزانه یک دانش آموز شامل شرکت در کلاس ها به مدت 4 تا 6 ساعت در روز، با وقفه های فراوان در میان است که در آن دانشجویان از کافه ها، رستوران ها یا به اصطلاح کافی نت ها دیدن می کنند تا با دوستان خود بنشینند.

پس از پایان کلاس ها، دانشجویان اغلب روز را با شرکت در فعالیت های باشگاهی به پایان می برند. بیشتر پردیس‌ ها در کره جنوبی بسیار مدرن و پویا هستند و دیدن نماد یا نماد دانشگاه در اطراف محوطه دانشگاه غیرعادی نیست. پردیس‌ ها همچنین دارای تمامی تجهیزات، فناوری و مواد لازم برای آموزش مدرن، در راستای تعهد کشور به پیشرفت در فناوری، علم و توسعه جهانی هستند. در کره جنوبی، فرهنگ دانشجویی خاص این کشور در شهرهای مختلف دانشگاهی و جوامع دانشجویی وجود دارد که به نظر می رسد دانشجویان از چندین فعالیت لذت می برند که می توانند به صورت گروهی انجام دهند. به ویژه در کره جنوبی، سطح تنوع و مشارکت در باشگاه های دانشگاهی تا به امروز بسیار قوی است. فعالیت ‌هایی مانند مسافرت، فعالیت، داوطلبی و ماجراجویی این فرصت را می ‌دهند تا جایگاه خود را با سایر دانشجویان همفکر ایجاد کنند.

فضای علمی کره جنوبی برای رشته همه گیرشناسی

شرایط ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در کره جنوبی

شرایط ویزا برای دانشجویان بسته به شهروندی آنها متفاوت است. به عنوان مثال معمولاً دانشجویانی که مایل به تحصیل در برنامه های درجه تمام وقت (لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا) هستند، باید برای ویزای دانشجویی D2 اقدام کنند. در حالیکه دانشجویانی که مایل به ورود و مطالعه زبان کره ای هستند، باید برای ویزای کارآموز عمومی D4 اقدام کنند. روال درخواست ویزا و مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا هر از گاهی توسط دولت کره تغییر می کند، با این حال، تمام آخرین اطلاعات در مورد مسائل مربوط به ویزا به طور مناسب توسط کنسولگری یا سفارت کره جنوبی در کشور متبوع یا متقاضی ارسال می شود. جایی که آخرین بار یک برنامه دانشگاهی را تکمیل کردند. مرحله نخست این است که کشور خود را انتخاب کنید و سپس هزینه نوع ویزا را که حدود 25$ (دلار) است، به صورت آنلاین پرداخت کنید.

دارندگان گذرنامه عادی و رسمی برای سفرهای خود تا 3 ماه از ویزا معاف هستند. پس از دریافت نامه پذیرش و تاییدیه پرداخت شهریه، دانشجویان قبل از سفر به قبرس شمالی نیازی به درخواست ویزا ندارند، آنها آماده سفر هستند. از دانشجویان انتظار می رود پس از درخواست مدارک زیر را ارائه دهند.

  • نامه پذیرش
  • مبارزه با رزرو
  • 2 عکس بیومتریک
  • کپی پاسپورت
  • اثبات پرداخت شهریه
  • کپی تمام مدارک تحصیلی

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در کره جنوبی

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در کره جنوبی کار می کند معمولاً حدود 6.490.000₩ (وون) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 3.370.000₩ (وون) در ماه (حداقل حقوق) تا 9.920.000₩ (وون) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. با این حال حقوق متوسط ​​6230000₩ (وون) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 6.230.000₩ (وون) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 6.230.000₩ (وون) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 4.320.000₩ (وون) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 4.320.000₩ (وون) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 7750000₩ (وون) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 7750000₩ (وون) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 3.830.000₩ (وون) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 5.140.000₩ (وون) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 6680000₩ (وون) در ماه دارد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در کره جنوبی به طور متوسط ​​6% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در کره جنوبی می باشد:

 

کادر متخصص حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا اقدامات اداری لازم را برای اخذ پاسپورت کره جنوبی جهت مهاجرت تحصیلی متقاضیان در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *