مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته جراحی مغز و اعصاب در پرتغال

رشته جراحی مغز و اعصاب در پرتغال

رشته جراحی مغز و اعصاب در پرتغال فرصت های اشتغال خوبی را برای شما به دنبال خواهد داشت، از اینرو فرصت تحصیل در این رشته برای متقاضیان فراهم شد. وقتی به پرتغال فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن برخی از مردم می رسد، تاریخ و فرهنگ غنی این کشور است که تجربیات، تغییرات و سازگاری های فرهنگی بسیاری را از بسیاری از کشورهای جهان پشت سر گذاشته است. بسیاری از ما نمی دانستیم که پرتغال به عنوان یکی از قدیمی ترین کشورهای اروپا، می تواند به ظرفیت تدریس خود به عنوان کشوری برای دانشجویان دانشگاه نیز ببالد. از نظر هنر، اقتصاد، علم، این کشور دارای دانشگاه‌ های بسیاری است که به دلیل موفقیت سایر دانشجویان بین ‌المللی که از این کشور نیز فارغ ‌التحصیل شده‌اند، دوره ‌های ارائه شده در سطح جهانی رقابتی هستند و به دلیل واجد شرایط بودن شناخته شده‌ اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل جراحی مغز و اعصاب در پرتغال مشاور شماست.

دانشکده های رشته جراحی مغز و اعصاب در پرتغال

دانشکده پزشکی که در سال 1911 در محل دانشکده پزشکی-جراحی سابق تأسیس شد، یکی از دانشکده های موسس دانشگاه پورتو به همراه دانشکده علوم است. در حال حاضر بیش از 1000 دانشجو از دوره های مختلف تحصیلی در آن حضور دارند، این دانشگاه همراه با موسسه علوم زیست پزشکی آبل سالازار، یک موسسه مرجع مختص دانشجویانی است که تخصص پزشکی را دنبال می کنند. FMUP به دلیل کیفیت آموزش که به یک جزء عملی قوی امتیاز می دهد، به دلیل فعالیت علمی شدید و ارائه خدمات به جامعه شناخته شده است. دانشکده پزشکی ابتدا از ساختمان قدیمی دانشکده پزشکی- جراحی سابق شروع به کار کرد. نزدیک به نیم قرن بعد، دانشکده به امکانات بیمارستان سائو جوائو در آسپرلا نقل مکان کرد. این منجر به همکاری نزدیک در آموزش و تحقیق و همچنین در مراقبت های پزشکی عمومی شد.

علاوه بر این، جدا از این ارائه مدرک در زمینه جراحی مغز و اعصاب، یکی از مشاغل حرفه ای که در حال حاضر تقاضای بالایی دارد نیز در کشور ارائه می شود اما به طور گسترده توسط دانشجویان بین المللی شناخته شده نیست. مطالعات پزشکی، که به دلیل دشواری و مدت زمان برنامه درسی یکی از سخت ‌ترین مقاطع تحصیلی در نظر گرفته می‌شوند، به طور پیوسته برای دانشجویان بین‌المللی در پرتغال محبوب می‌شوند. از آنجایی که برای بسیاری از دانشجویان چندان شناخته شده نیست، می توان گفت که اکنون به راحتی شروع به پذیرش یا پذیرش دانشجو از هر کجای دنیا کرده است.

در لیست زیر شاهد رشته های مرتبط با جراحی مغز و اعصاب هستید:

  • متخصص مغز و اعصاب
  • متخصص عصب شناسی
  • جراح عمومی
  • جراح ارتوپد

دانشکده های رشته جراحی مغز و اعصاب در پرتغال

شرایط مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در پرتغال

اگر این اولین بار نیست که برای پذیرش در دانشگاه اقدام می کنید، که به احتمال زیاد به این دلیل است که قبل از درخواست برای مدرک پزشکی به یک دوره پیش پزشکی نیاز دارید، برای شرایط مورد نیاز فقط به دو مدرک اضافی دیگر نیاز خواهید داشت. در پرتغال، شرایط معمول برای ثبت نام در دانشگاه به مدارک خاصی مانند گذرنامه یا گواهی تولد برای گواهی واجد شرایط بودن شما نیاز دارد و مدرک هویت شما مورد نیاز است. به غیر از آن، سوابق تحصیلی گذشته یا قبلی، کارنامه، و گواهی های اخلاقی خوب از موسساتی که تحصیلات قبلی خود را در آنجا گرفته اید نیز برای تحصیل پزشکی در پرتغال مورد نیاز است. در نهایت، برای مدارک، ویزای دانشجویی، فرم های درخواست و هزینه های درخواست برای دانشگاه ها باید به خوبی تهیه شود تا عوارض یا تاخیر دیگری ایجاد نشود.

مدارک اضافی برای الزامات مورد نیاز، آزمون مهارت زبان پرتغالی شما برای جلوگیری از ارتباط نادرست در آینده با اکثر مردم این کشور است. پس از ورود به کشور پرتغال، به محض اینکه از طریق ویزای دانشجویی خود به عنوان یک دانشجوی بین المللی پا به سرزمین آنها گذاشتید، باید بلافاصله دوره زبان پرتغالی را قبل از اقامت در این کشور بگذرانید. یادگیری زبان پرتغالی بسیار مورد نیاز است. در برخی از دانشگاه ها، زبان انگلیسی و پرتغالی برای تسلط شما لازم است، بنابراین اگر تازه برای رفتن به این کشور آماده می شوید، فرهنگ و زبان آنها را نیز یاد بگیرید. یکی از دانشگاه هایی که مطالعات پزشکی بسیار کمی ارائه می دهد، دانشکده پزشکی دانشگاه لیسبون است. رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال مشاور شماست.

دانشگاه های جراحی مغز و اعصاب در پرتغال

علیرغم تعداد معدودی دانشگاه در پرتغال که مدرک پزشکی ارائه می دهند، دولت این کشور دیگر شهروندان سایر کشورها را برای تلاش و پذیرش در دوره های پزشکی در این چند دانشگاه محدود نمی کند. علاوه بر این، روابط پرتغال با بسیاری از کشورها در حال حاضر پایدار است، به ویژه زمانی که آنها روابط تجاری خوبی با آنها دارند. در حال حاضر، برخی از دانشگاه ‌ها یا دانشکده ‌های پزشکی که این نوع احساس و فضا را دارند، دانشکده پزشکی پورتا و دانشکده پزشکی دانشگاه لیسبون هستند. در حال حاضر تنها 5 دانشگاه و دانشکده پزشکی در حال فعالیت و ثبت در کشور هستند. شرایط تحصیل در پرتغال یکی از دلایلی است که تعداد کمی از دانشجویان بین المللی در کشور وجود دارد. به طور گسترده مشخص نیست که پرتغال همیشه دانشجویان بین المللی را برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی به ویژه پزشکی می پذیرد.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل در رشته جراحی در پرتغال می باشید:

تعداد متقاضیان تحصیل در رشته جراحی در پرتغال

در جدول زیر شاهد نام دانشگاه های جراحی مغز و اعصاب در پرتغال هستید:

نام دانشگاهرتبه در میان دانشگاه های پزشکیرتبه در جهان
دانشگاه پورتو181274
دانشگاه لیسبون205335
دانشگاه کویمبرا321438
دانشگاه نوا د لیسبوا464369
دانشگاه مینهو730591

اشتغال در حوزه پزشکی پرتغال

پزشکان آموزش دیده خارجی برای اینکه در پرتغال پزشک شوند باید یک روش نسبتا ساده را دنبال کنند. اول، آنها باید 3 سال از 5 سال گذشته را به عنوان یک متخصص پزشکی در کشور دیگری بگذرانند تا واجد شرایط مجوز پزشکی در پرتغال باشند. از طرف دیگر، آنها می توانند اقامت یک ساله پرتغال را برای برآورده کردن این شرایط تکمیل کنند. گام بعدی شرکت و قبولی در آزمون زبان برای متخصصان پزشکی است. در صورت قبولی در آزمون، می توانند تمام مدارک مورد نیاز را به دستور پزشکان که مرجع صدور مجوز برای کلیه پزشکان کشور است ارسال کنند. گام بعدی پس از دریافت مجوز، دریافت مجوز کار و اقامت برای اجازه کار در پرتغال است. برای شهروندان اتحادیه اروپا، این مورد نیاز نیست. مرحله آخر یافتن موقعیت شغلی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به پرتغال مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *