شرایط لیختن اشتاین

مشکلات زندگی در لیختن اشتاین

مشکلات زندگی در لیختن اشتاین

هزینه های بالا زندگی و موانع زبان از مهم ترین مشکلات زندگی در لیختن اشتاین به خصوص برای مهاجران محسوب می شود. اصالت این کشور، یک کشور آلمانی زبان کوچک و آلپ زبان است که دوبار توسط سوئیس و اتریش محاصره شده است. این کشور، آخرین بازمانده از امپراتوری مقدس روم و یک کشور مستقل با روابط بسیار نزدیک با سوئیس است. از استاندارد زندگی بسیار بالایی برخوردار است و مناظر کوهستانی فوق العاده زیبایی دارد. پایتخت این وادوز، عمدتا یک شهر مدرن و مرکز عمده تجارت و بانکداری بین المللی است.

این کشور، رسما شاهزاده لیختن اشتاین، یک ایالت کوچک آلمانی زبان است که در کوه های آلپ بین اتریش و سوئیس واقع شده است. و در اروپای مرکزی واقع شده است. پادشاهی این کشور، یک پادشاهی نیمه مشروطه به ریاست شاهزاده این کشور است. اختیارات وسیع شاهزاده معادل یک رئیس جمهور در یک سیستم نیمه ریاست جمهوری مانند فرانسه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش راهنمایی جامع درباره مشکلات زندگی در لیختن اشتاین را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

درباره لیختن اشتاین

این کشور حتی اگر ششمین کشور کوچک جهان باشد، چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران و مهاجران دارد که مهم ترین آن ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

مهم ترین موارد در لیختن اشتایناین تنها کشوری است که کاملا در توده آلپ واقع شده است و محلی است که غرب و شرق کوه های آلپ به هم می رسند و ترکیبی کامل از زمین را برای کشت ایجاد می کند. تقریبا 76% از اراضی کشاورزی، جنگل ها و مناطق حفاظت شده است. آلمانی زبان رسمی این کشور است. اما هر جامعه دارای گویش متمایزی است که با اعلام حروف مصوت مشخص می شود. در این کشور، گفته می شود که همه همدیگررا می شناسند و اگر کسی قبلا کسی را نمی شناسد، حداقل می توانند براساس لهجه ای که شخص صحبت می کند، تشخیص دهند که از کجا آمده است.

وادوز پایتخت این کشور، و محل اقامت خانواده شاهزادگان، شاهزاده هانس آدام دوم، و مقر 25 عضو پارلمان این کشور است. وادوز علیرغم دارا بودن بیشترین جمعیت توریستی و محل بیشتر جاذبه های گردشگری، بزرگترین شهر این کشور نیست. شهرداری همسایه شان جمعیت ساکن بیشتری دارد. شان مرکز صنعتی این کشور است.

معایب زندگی در لیختن اشتاین

هنگام مهاجرت به لیختن اشتاین موارد زیادی وجود دارد که می توان به آن ها توجه کرد. از جمله می توان به آشنایی با فرهنگ و مسائل روزمره مانند هزینه های زندگی و مالیات اشاره کرد. این کشور مانند اکثر کشورهای دیگر است. اگرچه، چند مورد منحصر به شاهزاده وجود دارد. یکی از این موارد سیاست محدود کننده در مورد اجازه اقامت است. دریافت اجازه اقامت در این کشور برای اتباع خارجی آسان نیست.

این کشور یک شاهزاده کوچک شناخته شده است که بین اتریش و سوئیس واقع شده است. علی رغم وسعت کوچک که تقریبا 38000 نفر جمعیت دارد، این کشور دارای یک اقتصاد رو به رشد است که به افراد اجازه می دهد از استاندارد زندگی بالایی برخوردار باشند.

لیست زیر مشکلات زندگی در لیختن اشتاین را بیان کرده است:

  • هزینه زندگی بالا
  • موانع زبان

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در لیختن اشتاین

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در لیختن اشتاین

حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین بالا است، اما با این حال، هزینه های زندگی بالایی نیز دارد. به همین دلیل هزینه های بالا می تواند یکی از مشکلات زندگی در لیختن اشتاین محسوب می شود. یک شهروند معمولی تقریبا نیمی از درآمد ماهانه خود را صرف هزینه های ثابت خود می کند که معمولا شامل مسکن، خدمات شهری، حمل و نقل و بیمه سلامت می شود. با وجود هزینه های بالای زندگی، این کشور دارای 0% فقر است و فقر به عنوان افرادی که با 5.5$ دلار یا کمتر از آن در روز زندگی می کنند تعریف شده است.

شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه حدود 194$ (دلار) برای تعطیلات خود در این کشور هزینه کنید. به طوری که، متوسط هزینه روزانه براساس هزینه سایر بازدیدکنندگان است. مسافران به طور متوسط 58$ (دلار) صرف غذا برای یک روز و 36$ (دلار) برای حمل و نقل محلی خرج کرده اند. همچنین، متوسط قیمت هتل در این کشور برای یک زوج 207$ (دلار) است. بنابراین، سفر به این کشور برای 2 نفر به مدت یک هفته به طور متوسط هزینه 2719$ (دلار) دارد.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در لیختن اشتاین را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در لیختن اشتاینجدول زیر هزینه های ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
اجاره ماهیانه1325$
غذا845$
حمل و نقل68.1$

موانع زبان از مشکلات زندگی در لیختن اشتاین

موانع زبان از مشکلات زندگی در لیختن اشتاین به خصوص برای دانشجویان محسوب می شود. افراد محلی که در خوابگاه های سراسر جهان کار می کنند قبلا بارها دیگران را با مشکل موانع زبانی مواجه کرده اند. از این نظر، آن ها در واقع قبل از برخورد با مبارزات شما درک خواهند کرد. صاحبان خوابگاه ها و داوطلبان به رسیدگی به نیازهای گردشگران عادت دارند به همین دلیل درصد زیادی از آن ها کلاس های زبان مبتدی را ارائه می دهند. یکی از جنبه های غالبا نادیده گرفته شده اما فوق العاده مهم برای آشنایی با یک زبان، تسلط بر تلفظ است. حروفی که در یک صفحه مشاهده می کنید مانند زبان آلمانی کشور آلمان تلفظ نمی شوند. شما باید تفاوت ها را بیاموزید و با صدای بلند آن ها را تمرین کنید.

استفاده از عملکرد صدا در برنامه های زبان یکی از راه هایی است که می توانید این کار را خودتان قبل از سفر انجام دهید. البته، پس از رسیدن به مقصد، بهترین راه برای عادت کردن به زبان برای توجه زیاد هنگام شنیدن صحبت مردم محلی است. ممکن است وسوسه انگیز باشد که هر چه سریع تر کلمات را یاد بگیرید. اما به یاد داشته باشید که صحبت با لهجه یا لحن نامناسب احتمالا به این معنی است که هیچ کس قادر به درک آن نخواهد بود. بهتر است سرعت را کم کنید و مطمئن شوید که مطالب را به درستی می گویید. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به کشورهای اروپایی هستید با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یا تماس به این مجموعه می توانید اطلاعات لازم در این باره را کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *