مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند موقعیتی عالی می باشد زیرا اسکاتلند به ارائه آموزش های معتبر و دانش های به روز معروف است. در این کشور هر ساله دانشجویان بی المللی متعددی از سراسر جهان به اسکاتلند مهاجرت می کنند. این کشور براساس الگوی آموزشی معتبر خود به تربیت و پرورش دانشجویان متخصص پرداخته است. اساتید در دانشگاه ها نیز بالترین درجه علمی را دارند و در نهایت تخصص و مدرنیته به دانشجویان آموزش می دهند. اگر شما قصد تحصیل رشته میکروبیولوژی را دارید اسکاتلند یک گزینه بسیار عالی است. شما در این رشته در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی می توانید تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در اسکاتلند و اخذ ویزای دانشجویی این کشور راهنمای شماست.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

میکروبیولوژی مطالعه باکتری ها، قارچ ها، جلبک ها، تک یاخته ها و ویروس ها است و در رابطه با محیط زیست، کشاورزی و غذا، علوم زیست پزشکی و بیوتکنولوژی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. میکروبیولوژی در بسیاری از جنبه های علوم بیولوژیکی بسیار مهم است، از تحقیقات محض گرفته تا کاربردهای مختلف صنعتی، پزشکی و محیطی. میکروارگانیسم ها نقش عمده ای در بیماری های انسان، حیوانات و گیاهان دارند. میکروبیولوژیست ها در تشخیص آنها و مبارزه با چنین بیماری هایی از طریق کشف درمان های موثر نقش اساسی را ایفا کرده اند. همچنین میکروارگانیسم ها از طریق فرآیندهای جهانی محیط زیست و بازیافت عناصر و مواد زائد نقش مهمی در زیست کره دارند. در بیوتکنولوژی و زیست شناسی مصنوعی، میکروب ها همچنین در تولید نوشیدنی ها، داروها، سوخت های زیستی و بسیاری از محصولات مفید دیگر بسیار مهم هستند.

بنابراین فارغ التحصیلان رشته میکروبیولوژی در این زمینه ها بسیار مورد توجه هستند. البته که این رشته در این کشور کاربردهای مختلفی دارد. میکروبیولوژیست ها در زمینه های مختلف مورد نیاز هستند. از پزشکی گرفته تا بیوتکنولوژی تا علوم محیطی. این موضوع در واقع بسیار گسترده است و می تواند منجر به مسیرهای شغلی بسیار متنوعی شود. مدارک میکروبیولوژی از مشخصات موضوعی ملی برنامه های آموزش عالی در میکروبیولوژی که توسط مرکز علوم زیستی (آکادمی آموزش عالی) منتشر شده است پیروی می کنند. همچنین مدارک تحصیلی به طور گسترده با برنامه درسی اصلی میکروبیولوژی مطابق با انجمن میکروبیولوژی آمریکا مطابقت دارد. مدارک این رشته در اسکاتلند نیز بسیار مورد توجه است در نظرسنجی ملی دانش آموزان به طور مداوم نمره بالایی کسب می کند.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال و بیکاری در رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند هستید:

میزان اشتغال و بیکاری در رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

با تحصیل رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند شما یک دانش علمی قوی همراه با مهارت های عملی پیشرفته ایجاد خواهید کرد که برای توسعه مهارت های اشتغال مناسب و مورد نیاز برای ارائه طیف وسیعی از مشاغل، از جمله آنهایی که نیاز به دانش تخصصی در زمینه میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی دارند، مفید خواهد بود. علاوه بر درک درک علمی از سلامت و بیماری های انسان، با مطالعه تخصص های آزمایشگاهی بالینی، مانند آسیب شناسی سلولی، بیوشیمی بالینی، ایمونولوژی، ژنتیک و میکروبیولوژی پزشکی، اطلاعات بیشتری در مورد فرآیندهای بیماری به دست خواهید آورد. شما انعطاف پذیری لازم برای مطالعه مناطق مختلف زیست شناسی و متناسب با دوره مورد علاقه خود را خواهید داشت. شما همچنین می توانید از تحصیل در قلب ادینبورگ و حومه اطراف که دارای تنوع زیستی غنی است، بهره مند شوید.

ماهیت کاربردی این دوره باعث توسعه مهارت هایی می شود که شما را بیشتر قابل اشتغال می کند از جمله حل مشکل، تحقیق، کار تیمی، ارتباطات و فناوری اطلاعات. علاوه بر مهارت های تحلیلی و عددی متخصص، می توانید داده های بیولوژیکی را جمع آوری کرده و اطلاعات علمی را منتقل کنید. فارغ التحصیلانی که موفق به گذراندن مدرک عمومی 3 ساله در رشته های میکروبیولوژی یا بیوتکنولوژی یا علوم زیستی شده اند می توانند به ادامه تحصیل بپردازند. کاربرد میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در زمینه های مختلف علوم زیستی ادغام شده است. شروع تحصیل در رشته میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی شما را برای کسب دانش در زمینه های مختلف از جمله؛ تحقیق و توسعه محصول و فرآیند جهت کاربردها در مراقبت های بهداشتی و دارویی آماده می کند.

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

کاربرد میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در زمینه های مختلف علوم زیستی ادغام شده است. شروع تحصیل در رشته میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی شما را برای کسب دانش در زمینه های مختلف از جمله؛ تحقیق و توسعه محصول و فرآیند جهت کاربردها در مراقبت های بهداشتی و دارویی. آزمایشگاه های آموزشی اسکاتلند دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته برای انجام تمرینات عملی هستند و هر سخنرانی زمینه های مهیج بسیاری را به عنوان مهارت در مواد غذایی، میکروبیولوژی زیست محیطی و پزشکی و بیوتکنولوژی، علاوه بر درک وسیع از علوم بیولوژیکی از جمله زیست شناسی مولکولی، قرار می دهد. شما یک دانش علمی قوی همراه با مهارت های عملی پیشرفته ایجاد خواهید کرد که برای توسعه مهارت های اشتغال مناسب و مورد نیاز برای ارائه طیف وسیعی از مشاغل، از جمله آنهایی که نیاز به دانش تخصصی در زمینه میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی دارند، مفید خواهد بود.

کار پس از تحصیل در اسکاتلند از مهم ترین مراحل زندگی دانشجویان بین المللی در این کشور است. این برنامه فرصت های تحصیلی و تحقیقاتی و شغلی زیر را ارائه می دهد:

  • دانشمند زیست پزشکی
  • دانشیار تحقیقات بالینی
  • دانشمند بالینی، ایمونولوژی
  • میکروبیولوژیست
  • شیمیدان دارویی
  • دانشمند کیفیت آب
  • داروساز
  • تکنسین غذا
  • پژوهشگر (علوم زیستی)

دروس رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

دروس رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند

در دانشگاه های این کشور انواع روش های ارزیابی از جمله معاینه، تکالیف و ارزیابی عملی استفاده می شود. اینها در سراسر برنامه متعادل هستند تا یک تجربه ارزیابی چالش برانگیز ارائه دهند، که به شما امکان می دهد بهترین کار خود را انجام دهید. موقعیت های کاری کوتاه مدت به صورت رقابتی نیز در دسترس است. فرصت های اقامت و تحصیل در خارج از کشور منوط به توصیه های بهداشتی و درمانی دولت انگلستان و اسکاتلند است. برنامه اراسموس و برنامه بین المللی تبادل دانشجو در سال دوم و سوم تحصیل به مدت 1 یا 3 ماهه در دسترس است. فرصت های اقامت و تحصیل در خارج از کشور منوط به توصیه های بهداشتی و درمانی دولت انگلستان و اسکاتلند است. شرایط بورسیه تحصیلی در اسکاتلند نیز بنابر شرایط شما مختلف است.

در جدول زیر شاهد دروس رشته میکروبیولوژی در اسکاتلند می باشید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
بنیاد در علمبیوشیمیروش های پژوهشتمرین حرفه ای
حیات بر روی زمینژن ها و ارثمیکروبیولوژی مواد غذایی و بیوتکنولوژیبیوتکنولوژی میکروبی (40 واحد)
آناتومی و فیزیولوژی مقایسه ایمیکروبیولوژی کاربردیایمونولوژیپروژه (60 اعتبار)
تحقیق علمیهمزیستیعفونت و مصونیت
میکروبیولوژی مقدماتیفیزیولوژی، سازگاری و بیماریمیکروبیولوژی کاربردی و محیطی
زیست شناسی سلولیماژول گزینهماژول گزینه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در اسکاتلند و شرایط مهاجرت به این کشور مشاور و راهنمای شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *