دسته بندی نشده

رشته میکروبیولوژی در استونی

رشته میکروبیولوژی در استونی

رشته میکروبیولوژی در استونی از رشته هایی است که کاربرد و جایگاه خوبی دارد. برای تحصیل این رشته باید نمرات خوبی در زمینه زیست کسب کرده باشید. در نظر داشته باشید که تحصیل در این کشور مزیت های خوبی دارد مثلا دانشگاه های استونی رتبه های خوبی در رتبه بندی جهانی دارند زیرا شرایط آموزشی مناسبی را به دانشجویان خشود ارائه می دهند. فرصت تحصیل به زبان انگلیسی در کشور استونی وجود دارد و همچنین می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته میکروبیولوژی تحصیل کنید. این رشته فرصت های شغلی متفاوتی را برای دانشجویان فارغ التحصیل فراهم می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به استونی و اخذ ویزای این کشور راهنمای شماست.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در استونی

گروه میکروبیولوژی متعلق به دانشکده پزشکی دانشگاه تارتو است و تنها موسسه ای در استونی است که آموزش های همه جانبه را در زمینه میکروبیولوژی و ویروس شناسی پزشکی ارائه می دهد و در چندین پروژه تحقیقاتی در این زمینه مشارکت دارد. هدف اصلی این گروه آموزش مبتنی بر تحقیق در تمام سطوح آموزش پزشکی است. گروه میکروبیولوژی ارتباط نزدیکی با سایر بخش های دانشکده پزشکی دانشگاه تارتو، با چندین کلینیک بیمارستان دانشگاه تارتو و سایر بیمارستان های استونی مانند بیمارستان مرکزی تالین غربی، بیمارستان ویرو شرقی و بیمارستان ناروا دارد.  همچنین با شرکت های کوچک مانند AS Tere ، AS Maag  و موسسه فناوری دانشگاه تارتو همکاری می کنند. این رشته رشته ای جذاب و جالب می باشد که نظر بسیاری را به خود جلب می کند.

وظایف اصلی گروه میکروبیولوژی عبارت است از:

  • آموزش کارشناسی میکروبیولوژی و ویروس شناسی پزشکی برای دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی
  • تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه میکروبیولوژی پزشکی، ویروس شناسی و بیماریه ای عفونی
  • ارائه آموزش پزشکی مداوم برای پزشکان متخصص در میکروبیولوژی و ویروس شناسی پزشکی
  • توسعه و پیاده سازی فناوری های جدید میکروبیولوژی و ویروس شناسی ؛ انتقال دانش از آزمایشگاه به درمانگاه
  • هماهنگی و کاربرد پروژه های تحقیقاتی در میکروبیولوژی ویروس شناسی پزشکی
  • آموزش عموم مردم در زمینه پیشگیری از بیماری های واگیر
  • همکاری تحقیقاتی با بیمارستانها، سایر بخش های دانشگاه و سازمانهای تحقیقاتی بین المللی در انجام تحقیقات سطح بالا در زمینه میکروبیولوژی و ویروس شناسی پزشکی

تحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع دکترا در استونی

دکترا در میکروبیولوژی است که در آماده سازی محققان در زمینه میکروبیولوژی است. این امر از طریق یک کار اصلی تحقیقاتی انجام می شود که در ارائه و دفاع از پایان نامه دکتری به اوج خود می رسد، که باید به داوطلب ظرفیت لازم برای انجام تحقیقات مستقل در یک گروه تحقیقاتی را ارائه دهد. در پایان دوره دکتری، داوطلب باید از توانایی های فنی و علمی لازم برای انجام تحقیقات موفق و علمی برخوردار باشد. این برنامه دکتری نیز با توجه به اینکه دانش و مهارت های لازم برای تفسیر و انتشار نتایج در رسانه های تخصصی را ارائه می دهد، به مسائل ارتباطی نیز توجه دارد. به نظر می رسد برنامه دکترا در آموزش موجود در زمینه میکروبیولوژی شامل مدرک میکروبیولوژی و مدرک کارشناسی ارشد در میکروبیولوژی کاربردی است، تداوم داشته باشد.

در نمودار زیر شاهد تحصیل در مقاطع مختلف رشته میکروبیولوژی به زبان انگلیسی می باشید:

تحصیل در مقاطع مختلف رشته میکروبیولوژی به زبان انگلیسی در استونی

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در استونی

این برنامه با هدف ارائه دانش و مهارت های حرفه ای به دانشجویان برای یک شغل موفق در آینده که متمرکز بر فناوری های مهندسی فشرده فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند، مانند مکاترونیک، رباتیک و اتوماسیون، که توانایی های حرفه ای را برای ادغام ، هدایت و هدایت پروژه های مهندسی پیچیده با یکپارچه سازی ICT هوشمند فرض می کند. و فناوری های سخت افزاری برای حل مشکلات عملی و راه اندازی یک تجارت جدید. تدریس در مجموعه ای از درس ها، سمینارها و کارهای آزمایشگاهی در آزمایشگاه ای تخصصی که به تازگی بازسازی شده است مجهز شده است و مجهز به دستگاه های پیشرفته است. میکروبیولوژیست ها قادر به انجام تحقیقات در صنعت داروسازی و زیست پزشکی هستند و ابزارهای درمانی و تشخیصی جدیدی را توسعه می دهند.

مدارک زیست شناسی اصول حفظ زندگی را به دانش آموزان آموزش می دهد. کلاس های زیست شناسی عناصر زندگی و نحوه عملکرد تعامل و تکامل آنها را به موجودات پیچیده تجزیه و تحلیل می کنند. مطالعات زیست شناسی شامل دوره های شیمی عمومی، علوم میکروبی، ژنتیک یا علوم طبیعی است. زیست شناسان به عنوان بیوتکنولوژیست، میکروبیولوژیست، داروساز، متخصص خاک، تکنسین آزمایشگاه و موارد دیگر کار می کنند. این رشته در صنایع غذایی نقش مهمی در توسعه محصولات جدید و در اجرای سیستم های کنترل کیفیت ایفا می کنند. در بیمارستان ها و کلینیک ها آنها در مطالعه مکانیسم های بیماری زایی و توسعه و ارزیابی درمان های جدید برای بیماری های عفونی نیز کاربرد دارد. این رشته در صنعت محیط زیست نیز کاربرد دارد.

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در استونی

دانشگاه علوم زیستی استونی تنها دانشگاهی در استونی است که اولویت های آن در فعالیت های دانشگاهی و تحقیقاتی توسعه پایدار منابع طبیعی لازم برای وجود انسان و همچنین حفظ میراث و زیستگاه را فراهم می کند. بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS بر اساس موضوع دانشگاه علوم زیستی استونی یکی از 100 دانشگاه برتر جهان در زمینه کشاورزی و جنگلداری است که دارای رتبه 51 تا 100 است. این دانشگاه همچنین متعلق به 1% برتر است به مراکز تحقیقاتی در جهان اشاره شده است، که ارشد فیزیولوژی گیاهی در کل مورد استنادترین محقق استونیایی بوده است. فارغ التحصیلان دکتری میکروبیولوژی قادر به تشخیص محیطی، ارزیابی و مدیریت کیفیت آب تصفیه شده و غیر تصفیه شده مطالعه تأثیر فعالیت های انسانی بر میکروبیوتای محیطی و توسعه و استفاده از ابزارهای پالایش زیستی برای کاهش اثرات انسان هستند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف استونی در رشته میکروبیولوژی می باشید:

رشتهمقطعمدت تحصیلزبان تحصیلنوع تحصیلدانشگاه های برتر
میکروبیولوژیکارشناسی4 سالانگلیسیپیوسته
ناپیوسته
تالین
تارتو
ارشد2 سال
دکترا2 سال

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در استونی

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در استونی

شرایط کار پس از تحصیل در استونی به نسبت مدرک شما مختلف است. هدف برنامه درسی آماده سازی دانشمندان آزمایشگاه زیست پزشکی است که در تمام زمینه های آزمایشگاه های پزشکی با موفقیت عمل کرده و توانایی خود پیشرفت حرفه ای را داشته باشند. دانشمند آزمایشگاه زیست پزشکی، آزمایشات باکیفیت آزمایشگاهی را انجام می دهد. علاوه بر تجزیه و تحلیل های قابل اعتماد، دانشمند آزمایشگاه زیست پزشکی به طور فعال با مردم ارتباط برقرار می کند و به کارکنان تیم های موسسات پزشکی توصیه می کند. در زمینه دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی عمومی فارغ التحصیلان دکتری میکروبیولوژی می توانند پروژه های تحقیقاتی اساسی و کاربردی را برنامه ریزی و هدایت کنند، بر تحقیقات انجام شده توسط دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا نظارت داشته و در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در استونی به این کشور پاسخگوی سوالات شماست

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *