مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته فارماکولوژی در اتریش

رشته فارماکولوژی در اتریش

برای ترسیم آینده ای روشن و خوب در کشورهای اروپایی متقاضیان خارجی می توانند به تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش خوب فکر کنند. زیرا زبان آلمانی یکی از زبان های پرکاربرد است که در کشورهای دیگر نیز می توانید با استفاده از آن تحصیل و کار کنید. اگر قصد داشته باشید در رشته فارماکولوژی تحصیل کنید اتریش دانشگاه های معتبری در دسترس دانشجویان بین المللی است که می توانند در مقاطع کارشناسی و رشد و دکترا به دانشجویان خدمات تحصیلی ویژه ارائه دهد. برای آنکه بتوانید در این کشور تحصیل کنید باید مدارک زبانی خود را از قبل آماده کنید چه زبان انگلیسی باشد چه زبان آلمانی. برای تحصیل در کشور اتریش نیاز به ویزای دانشجویی اتریش دارید که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مسیر به شما کمک می کنند.

تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش

در تحقیق سالانه در مورد میزان اعتماد مردم به مشاغل مختلف، داروسازان و فارماولوژیست های اتریشی در رده دوم قرار دارند. برای تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش انتخاب های متعددی پیش روی شماست اما 3 دانشگاه وین و گراتس و اینسبروگ بیشتر مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار دارد. برای آنکه بتوانید به یک فارماکولوژیست و یا به عبارتی به یک داروشناس موفق در کشور اتریش باید پس از اتمام تحصیل خود در یک دوره کاراموزی نیز شرکت کنید و نتایج آن نیز باید عالی باشد. در این یک سال به عنوان متخصص و فارغ التحصیل و کارشناس این رشته چالش های متعددی را خواهید گذراند که شما را بسیار موفق تر از پیش خواهد کرد. به همین دلیل می توانید از این فرصت برای رزومه شغلی خود نیز بهره ببرید.

دلایل اخذ برنامه کارشناسی در رشته فارماکولوژی در اتریش را در لیست زیر مشاهده می کنید:

پارامترشرح
رتبه در آموزش جهانی19
رتبه در جهان در سهولت کسب و کار22
رتبه اقتصاد جهانی17
رتبه ایمنی در جهان8

تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش

هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش

رشته فارماکولوژی شاخه ای از داروسازی و داروشناسی و سم شناسی را در بر می گیرد که علم و عمل استفاده مناسب از داروهای دارویی را پوشش می دهد. فارماکووژیست ها درگیر مراقبت بیمار محور هستند. در بهینه سازی داروی بیماران، ارتقا سلامت آنها و پیشگیری از بیماری سهیم هستند. این رشته بیشتر شاخه ای از داروخانه بیمارستان و داروخانه ای است که در داروخانه های عمومی انجام می شود. بنابراین، به طور ایده آل همه تنظیمات مراقبت های بهداشتی را در بر می گیرد. شرکت کنندگان در دوره گواهینامه دانش اساسی در زمینه مدیریت بیماری های دارویی و همچنین بینش در مورد بررسی و مدیریت دارو را کسب می کنند علاوه بر این، دوره گواهینامه شرکت کنندگان را قادر می سازد تا به طور مستقل بررسی های دارویی نوع 2a را انجام دهند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش می باشید:

مقطع تحصیلینام دانشگاهشهرهزینه به یوروزبان تحصیلنوع تحصیل
کارشناسیدانشگاه وینوین6000€آلمانی-انگلیسیتمام وقت-پاره وقت
ارشددانشگاه وینوین10000€آلمانی-انگلیسیتمام وقت-پاره وقت
دکترادانشگاه وینوین14000€آلمانی-انگلیسیتمام وقت-پاره وقت

 شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش

برای 5 سال اول تمام وقت، 40 ساعت در هفته پس از امتحان، فارماکولوژِست ها ممکن است به طور موقت یک داروخانه را به مدت 6 هفته، زمانی که رئیس داروخانه بیمار است یا در تعطیلات است، هدایت کنند. بعد از این 5 سال، آنها ممکن است برای گرفتن مجوز داروخانه ای در جامعه به نام Konzession ، یا یک داروی موجود را بخرند یا یک داروخانه جدید را باز کنند. در حالت اول، فارماکولوژیست دارای مجوز باید آن را به رئیس جدید تحویل دهد. طبق قانون، برای گرفتن مجوز برای یک داروخانه جدید، داروساز باید اطمینان حاصل کند که داروخانه های اطراف حداقل 500 متر از داروخانه جدید فاصله دارند و این داروخانه ها هنوز بیش از 5500 نفر را به عنوان بیماران بالقوه خواهند داشت.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان فارماکولوژیست در کشور اتریش هستید:

جنسیت دانشجویان فارماکولوژی در اتریش

 میزان حقوق فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در اتریش

فارماکولوژیست های شاغل کل حقوق خود را از داروخانه دریافت نمی کنند: بخش عمده ای از آن توسط صندوق حقوق دارویی پرداخت می شود. این موسسه در سال 1908 تاسیس شده است تا ابزاری برای جلوگیری از بیکاری داروسازان پیر فراهم کند. کارفرما، صرف نظر از سن داروسازان شاغل در داروخانه خود، مبلغ استانداردی را به ازای هر فارماکولوژیست به صندوق پرداخت می کند. این اشخاص شاغل بیشترین حقوق خود را از صندوق متناسب با سطح حقوق خود (شامل 18 سطح با پیش پرداخت 2سالانه) دریافت می كنند. بخش كمتری از حقوق مستقیماً توسط كارفرما پرداخت می شود. حقوق ناخالص یک فارماکولوژیست شاغل، بر اساس قرارداد دستمزد جمعی، حداقل به صورت ماهانه 4789€ (یورو) می باشد. در هر ماه برای 40 ساعت کار هفتگی ممکن است مقدار بیشتری نیز پرداخت شود.

در نمودار زیر شاهد افزایش حقوق فارماکولوژیست ها براساس مقاطع تحصیلی در اتریش می باشید:

افزایش حقوق فارماکولوژیست ها در اتریش

دانشگاه تحصیل رشته فارماکولوژی در اتریش

دانشگاه وین اتریش یک دانشگاه دولتی است که در وین، اتریش واقع شده است. این دانشگاه توسط دوک رودلف چهارم در سال 1365 تاسیس شد. یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در جهان آلمانی زبان است. دانشگاه وین از طریق میراث طولانی و غنی خود به یکی از بزرگترین و برجسته ترین دانشگاه های اروپا، به ویژه در زمینه علوم انسانی تبدیل شده است. این دانشگاه با 15 برنده جایزه نوبل در ارتباط است و دارای شبکه ای از فارغ التحصیلان است که شامل دانش پژوهانی با اهمیت تاریخی و دانشگاهی است. پردیس دانشگاه چهره های بسیاری دارد که اهداف مختلفی را دنبال می کنند. ساختمان های موجود در محوطه دانشگاه زیرساخت های مدرن را در یک مکان تاریخی فراهم می کند و شامل 16 موسسه دانشگاه می باشد.

این دانشگاه به دانشجویان علاوه بر تحصیل در اتریش فرصتی برای برخورد با هنر و فرهنگ، عرضه محلی و غذاهای آشپزی می دهد. وین پایتخت و بزرگترین شهر اتریش و یکی از 9 ایالت اتریش است. وین اولین شهر اتریش است که حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر در کنار رود دانوب واقع شده است. میراث هنری و فکری آن توسط ساکنان مانند موتزارت، بتهوون و زیگموند فروید شکل گرفته است. وین شهری است با کیفیت زندگی بسیار بالا این ویژگی توسط بسیاری از بازدیدکنندگان که به پایتخت اتریش می آیند بسیار قدردانی می شود. دانشگاه وین زندگی مهیج دانشجویی را با امکاناتی فراهم می کند که به عنوان مکان مناسبی برای انواع رویدادها مانند کنگره ها، مهمانی ها، نمایشگاه ها و رویدادهای ورزشی عمل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل در اتریش به سوالات شما پاسخگو است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *