مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته فارماکولوژی در اسپانیا

رشته فارماکولوژی در اسپانیا

چنانچه تمایل دارید در یک رشته خاص و با آینده شغلی خوب تحصیل کنید ما به شما به عنوان یک متقاضی خارجی تحصیل رشته فارماکولوژی در اسپانیا را پیشنهاد می کنیم. برنامه درس فارماکولوژی در این کشور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان های اسپانیایی و البته انگلیسی موجود است. این رشته باید دانشجویان را با شایستگی های لازم برای پاسخگویی به نیازهای مربوط به بهداشت جامعه آماده کند. این رشته با هدف تجزیه و تحلیل دارو و شناختن آن ها صلاحیت های تخصصی را به فارغ التحصیلان ارائه می دهد. فارماکولوژیست ها باید در طول تحصیل خود در دوره های درسی برنامه های داروسازی و داروشناسی را در اسپانیا کسب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل در اسپانیا به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل رشته فارماکولوژی در اسپانیا

تحصیل در یک کشور پیشرو در علوم پزشکی و دارویی موجب می شود تا شما در کار خود نیز موفث باشید. 22 دانشگاه اسپانیا که دارای مدرک داروسازی هستند، 1261 دوره را تدریس می کنند که 942 دوره اجباری است. برنامه درسی 881 دوره در اینترنت در دسترس است. در مجموع 560 مورد می تواند در دسترس تمام دانشجویان قرار بگیرد. درجات فارماکولوژی مباحثی مانند ترکیب و تولید و تولید داروهای دارویی، ایمنی بیمار و دوز مناسب و استفاده از دارو را در بر می گیرد. دانشکده های برتر داروسازی در این کشور، ضمن تحصیل در رشته های شیمی، زیست شناسی و پزشکی، داروسازان آینده را برای نوآوری در سلامت انسان آماده می کنند. مشاغل فارماکولوژی شامل کار در زمینه تحقیقات و کلینیک، دامپزشکی، نظامی، داروسازی، سم شناسی و موارد دیگر است.

حداقل شرایط پذیرش دانشکده فارماکولوژی به شرح زیر است:

  • کامل 60 ساعت اعتبار ترم: حداقل 60 ساعت اعتبار ترم (90 ربع ساعت) تحصیل را در یک کالج یا دانشگاه معتبر انجام دهید.
  • معدل حداقل 2.8 از 4.0
  • حداقل نمره تجمعی حداقل 2.8 / 4.0 در علوم و ریاضیات و “B” در کلاس های انگلیسی و ارتباطات.
  • در تمام دوره های پیش نیاز علوم و ریاضیات نمره “C” یا معادل آن یا بهتر و در ترکیب بندی انگلیسی و گفتار یا ارتباطات نمره B یا بهتر دریافت کنید.

تحصیل رشته فارماکولوژی در اسپانیارشته های مرتبط با رشته فارماکولوژی در اسپانیا

در این بخش رشته های مرتبط با فارماکولوژی که می توانید در این کشور بخوانید را معرفی می کنیم. اقتصاد بهداشت و اقتصاد دارویی در دانشکده مدیریت بارسلونا UPFتدریس می شود. این رشته به اقتصاد و مدیریت خدمات بهداشتی و دارویی می پردازد و همزمان مهارت های لازم برای مدیریت حرفه ای خدمات بهداشتی و دارویی هر اداره، سازمان یا سازمان را به شما ارائه می دهد. رشته بعدی نظارت دارویی و فارماکوپیدمیولوژی است که در دانشگاه خودمختار بارسلونا ارائه می شود. رشته شیمی دارویی و مدیریت بازرگانی صنعتی نیز دانش آموزان را قادر می سازد تا درجه کارشناسی ارشد شیمی دارویی را با درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی صنعتی برای درجه 2 در شیمی دارویی و مدیریت تجارت صنعتی ترکیب کنند.

اقتصاد فارماکو، آنلاین در دانشکده مدیریت بارسلونا UPF یا به عبارت دیگر فارماكوكونومیک به صورت آنلاين در دانشكده مديريت UPF بارسلونا كه به طور كامل به زبان انگليسي تدريس مي شود. شما را در ارزيابي اقتصادی داروها و فن آوری های پزشكی و نيز در زمينه سياست گذاری و مديريت پزشكي در سطح كلان، متوسط ​​و خرد (داروسازی اقتصاد) متخصص می سازد. بیوتکنولوژی نیز در دانشگاه بارسلونا در دسترس دانشجویان بین المللی است. هدف این برنامه این است که دانش آموزان درک خوبی از مقررات ناظر بر ثبت اختراع محصولات بیوتکنولوژی و مسائل مربوط به ایمنی زیستی داشته باشند. صنعت داروسازی و بیوتکنولوژی نیز فرصت خوب دیگری دردانشگاه پمپئو فابرا است. این مقطع کارشناسی ارشد عموما با هدف آموزش دانشجویان با توجه به ویژگی های عمومی شرکت های اختصاص یافته به تحقیق در زمینه محصولات پزشکی و بیوتکنولوژی در پیشگیری و درمان بیماری های انسانی انجام می شود.

در نمودار زیر شاهد دانش های مرتبط با رشته فارماکولوژی می باشید:

رشته های مرتبط با فارموکولوژی

تحصیل در مقطع ارشد رشته فارماکولوژی در اسپانیا

هدف فارماکولوژی در دوره کارشناسی ارشد آموزش حرفه ای ها و محققانی است که در زمینه تحقیق و توسعه محصولات و فرآیندها و خدمات در مناطق مختلف صنعتی مرتبط با شیمی دارویی کاربرد دارند. این درجه فارغ التحصیلان را به عنوان داروساز واجد شرایط می کند: متخصصان مراقبت های بهداشتی که مسئولیت های آنها شامل تولید، ذخیره و توزیع داروها و همکاری در فرآیندهای نظارت تحلیلی دارویی و بهداشت عمومی است (قانون 44/2003 اسپانیا، از 21 نوامبر، در مورد مقررات بهداشت) فارغ التحصیلان داروسازی همچنین آماده شرکت در فعالیت های ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری هستند. این وظایف را می توان در محل کارهای بسیار مختلف مانند داروخانه ها و صنعت داروسازی و بیمارستان ها و آزمایشگاه های تحلیلی یا ادارات دولتی انجام داد.

در جدول زیر شاهد مشخصاتی در خصوص دانشگاه های کشور اسپانیا که برای تحصیل رشته فارماکولوژی مناسب هستند می باشید:

نام دانشگاهنام شهررتبه در میان دانشگاه های رشته فارماکولوژیرتبه در جهانامتیاز موضوعامتیاز جهانی
دانشگاه بارسلونابارسلونا37906670
دانشگاه خودمختار بارسلونابارسلونا1181504965
دانشگاه Complutense مادریدمادرید1223364856
دانشگاه سانتیاگو کامپوستلاسانتیاگو دو کامپوستلا1405234549
دانشگاه والنسیاوالنسیا1772264061

رشته های مرتبط با این رشته که می توانید در هنگام تحصیل در مقاطع مختلف در اسپانیا در این خصوص تجربه کنید عبارت است از:

  • پزشکی پزشکی
  • سلامت عمومی
  • پزشکی انسانی
  • دندانپزشکی
  • فیزیوتراپی
  • داروخانه
  • دامپزشکی
  • پرستاری
  • تغذیه و رژیم غذایی
  • طب مکمل و جایگزین
  • مدیریت سلامت
  • علوم بهداشتی
  • مامایی
  • روانشناسی بالینی

بررسی رشته فارماکولوژی در اسپانیا

با تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی در رشته فارماکولوژی رهنمودهای لازم در سطح اروپا و کشور را به دست می آورید. این آموزش شامل کسب دانش در مورد داروها و مواد مورد استفاده در تولید آنها است. فناوری دارویی و آزمایش های فیزیکی و شیمیایی و بیولوژیکی و میکروبیولوژیکی محصولات دارویی، متابولیسم و ​​اثرات داروها عملکرد مواد سمی و استفاده از داروها و الزامات قانونی آنها از مواردی است که می آموزند.

مهم ترین دروس رشته فارماکولوژی در اسپانیا هستید:

مهم ترین دروس رشته فارماکولوژی در اسپانیا

فارغ التحصیلان همچنین می توانند داده های علمی مربوط به داروها را ارزیابی کنند تا اطلاعات کافی در مورد آنها به بیماران و سایر متخصصان بهداشت ارائه دهند. بنابراین یک فارغ التحصیل فارماکولوژی متخصص اصلی داروها، داروها و سایر محصولات بهداشتی است، اما همچنین می تواند با حرفه ای ها در زمینه های مختلف کار کند که وظایف مورد علاقه جامعه، مانند موارد مربوط به مراقبت های بهداشتی را انجام دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به اسپانیا شما را راهنمایی می کند.

سوالات متداول در باب رشته فارماکولوژی در اسپانیا

در این قسمت از مقاله به سوالات متداول شما در باب رشته فارماکولوژی در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • شرایط پذیرش تحصیلی در رشته فارماکولوژی چیست؟ در تمام دوره های پیش نیاز علوم و ریاضیات نمره “C” یا معادل آن یا بهتر و در ترکیب بندی انگلیسی و گفتار یا ارتباطات نمره B یا بهتر دریافت کنید.
  • دانشگاه های مناسب جهت تحصیل رشته فارماکولوژی در اسپانیا چیست؟ دانشگاه بارسلونا- دانشگاه خودمختار بارسلونا- دانشگاه Complutense مادرید- دانشگاه والنسیا- دانشگاه سانتیاگو کامپوستلا
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *