مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته طب ورزشی در آرژانتین

رشته طب ورزشی در آرژانتین

تحصیل رشته طب ورزشی در آرژانتین از این رو جذاب به نظر می رسد که ورزش با جان مردم این کشور عجین شده است و در همه حیات عمومی این کشور پیدا است. از سوی دیگر زندگی در آرژانتین بسیار مقرون به صرفه است و این کشور یکی از بالاترین نرخ های باسوادی در جهان را دارد و محل زندگی بسیاری از هنرمندان، دانشمندان، نویسندگان و دانشمندان مشهور است. برخی از آنها را در بسیاری از دانشگاه های برتر تدریس خواهید کرد.

در حوزه رشته طب ورزشی این کشور باید گفت که مدرک کارشناسی ارشد پس از اتمام دوره کارشناسی توسط دانشجویان به دست می آید. برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد، معمولاً باید 12 تا 18 دوره کالج را بگذرانید که اغلب شامل تکمیل آزمون های جامع و یا پایان نامه است. یک برنامه یا دوره در ورزش عموماً دانشجویان را برای مدیریت تیم ‌های ورزشی، تبدیل شدن به مربی ارشد ورزشی و تبدیل شدن به یک معلم تربیت بدنی یا ورود به رشته ‌های مرتبط، آماده می‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در طی سال های اخیر، در بخشی از پروژه های مهاجرتی خود، مشغول به اعزام دانشجو به آرژانتین بوده و آماده است تا دغدغه های شما را در زمینه اخذ پاسپورت و ویزای تحصیلی برطرف نماید.

معرفی یک دوره از رشته طب ورزشی در آرژانتین

شما به طور کلی با تحصیل  و اخذ ویزای دانشجویی در آرژانتین در حوزه پزشکی ورزشی می توانید دانش خود را در زمینه پزشکی ورزشی گسترش دهید و شیوه های پزشکی ورزشی را در تمرین عمومی خود بگنجانید. اما یک دوره اختصاصی تحت عنوان «سلامت و طب ورزشی» وجود دارد که این دوره آموزشی و برنامه تحقیقاتی 16 واحدی به طور خاص برای پزشکان عمومی ثبت نام شده که می خواهند دانش و مهارت های خود را در پزشکی ورزشی ارتقا دهند ایجاد شده است. از طریق این برنامه، دانش بالینی، تحقیقات و مهارت های عملی برای تمرین مبتنی بر شواهد در پزشکی ورزشی را به دست خواهید آورد. دانش و مهارت های به دست آمده به شما این امکان را می دهد که رویکردی جامع و بین رشته ای برای پیشگیری، درمان و مدیریت آسیب های ورزشی ارائه دهید و برای درمان از علاقه مندان ورزش آماتور و نخبه مجهز خواهید بود.

این برنامه یادگیری منعطف و مبتنی بر کار را ارائه می دهد و به طور کامل به صورت آنلاین با استفاده از آموزش های آموزش آنلاین اثبات شده (مانند آموزش های ویدیویی عملی) و انجمن های گفتگو ارائه می شود تا امکان تماس با کارکنان متخصص و سایر پزشکان عمومی را فراهم کند. پروژه‌های ارزیابی بسیار کاربردی و مرتبط با صنعت هستند و همچنین می‌توان آن‌ها را بر اساس نیازهای توسعه خودتان سفارشی کرد. شما با یک مدرک معتبر و دانش پیشرفته فارغ التحصیل خواهید شد تا مهارت های حرفه ای خود را ارتقا دهید یا خود را برای مطالعه آکادمیک بیشتر آماده کنید. تجارب یادگیری شما به گونه ای طراحی شده است که به بهترین وجه با نتایج یادگیری دوره هایی که انتخاب می کنید مطابقت داشته باشد.

نحوه اقدام برای ویزای تحصیل طب ورزشی در آرژانتین

بخش ویزا در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 10:00 تا 12:30 صبح قرار ملاقات های ویزا را انجام می دهد و کنسولگری در تعطیلات آرژانتین و آمریکا بسته می شود. متقاضیان را تشویق می کند که حداقل 30 روز قبل از تاریخ سفر پیشنهادی خود درخواست ارسال کنند و قبل از صدور ویزا برنامه سفر غیرقابل برگشتی را انجام ندهند. نحوه دریافت ویزای دانشجویی آرژانتین به 2 شکل است که یک مورد کمتر از 90 روز است برای برای دانشجویانی که به مدت کمتر از 90 روز به تحصیل غیر رسمی، برنامه های تبادل دانشجو و بورسیه تحصیلی می پردازند، به عنوان توریست وارد کشور شده و در آن اقامت خواهند داشت (ویزای توریستی). شکل دوم بیش از 90 روز است برای دانشجویانی که بیش از 90 روز به تحصیل غیر رسمی، برنامه های تبادل دانشجو و بورسیه می پردازند.

دانشجویانی که در برنامه ‌های تبادل فرهنگی یا دوره ‌های کارآموزی (صرف نظر از مدت آن) مشغول هستند، باید موارد زیر را ارسال کنند:

  • مجوز ورود
  • گذرنامه
  • فرم FSV
  • 2 عکس فعلی
  • اثبات وضعیت مهاجرت
  • سوابق پلیس (16 سال یا بیشتر)
  • بیانیه سوگند
  • مجوز سفر
  • اثبات وجوه

نحوه اقدام برای ویزای تحصیل طب ورزشی در آرژانتین

ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در آرژانتین

سالانه حدود 90000 دانشجوی بین‌المللی برای تحصیل به آرژانتین می‌آیند که بیش از هر کشور دیگری در آمریکای لاتین به جز اروگوئه است. بیایید بعد از اینکه قبلا مهم ترین دانشگاه های آرژانتین را معرفی کردیم، درباره نحوه دریافت ویزای دانشجویی برای آرژانتین صحبت کنیم. به عنوان یک دانشجوی بین المللی ثبت نام شده، با موسسه دانشگاهی بررسی کنید که آیا به ویزای دانشجویی نیاز دارید یا خیر. همچنین مطمئن شوید که مدارک صحیحی برای ورود به کشور دارید. در مورد دانشجویانی که بیش از 90 روز اقامت دارند، معمولا ویزای دانشجویی پیش نیاز اصلی است. قبل از درخواست ویزای دانشجویی، باید از قبل از دانشگاهی در آرژانتین پذیرش بگیرید. در اینجا نحوه درخواست برای دانشگاه برای تحصیل در آرژانتین را بیاموزید.

شرایط اولیه برای دریافت ویزای دانشجویی برای آرژانتین در لیست زیر اشاره شده است:

  • 2 عکس 4×4 در زمینه سفید
  • گذرنامه باید تا 6 ماه پس از تاریخ اتمام تحصیل شما معتبر باشد.
  • مدرک ثبت نام دانشگاه شما از دانشگاه آرژانتین
  • فتوکپی از هر صفحه پاسپورت
  • پرداخت هزینه ویزای دانشجویی این فقط به صورت نقدی قابل پرداخت است.
  • گواهی پلیس مبنی بر اینکه شما در آرژانتین سابقه کیفری ندارید.
  • مدرکی مبنی بر داشتن وجوه کافی برای پوشش هزینه های خود در آرژانتین
  • کپی های تایید شده از شناسنامه شما

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در آرژانتین

حقوق متوسط ​​ARS120000 (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی مشغول به کار هستند کمتر از ARS120000 (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از ARS120000 (پزو) درآمد دارند. 25% پزشکی ورزشی کمتر از 82400ARS (پزو) درآمد دارند و 75% آنها بیش از ARS82400 (پزو) درآمد دارند. همچنین 75% پزشکی ورزشی کمتر از ARS15200 (پزو) و 25% بیش از ARS152000 (پزو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً ARS62700 (پزو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال ARS91800 (پزو) در ماه دریافت کند که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل ARS129000 (پزو) در ماه به دست می آورد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در جدول زیر برحسب، تغییرات حقوق در رشته طب ورزشی در آرژانتین حسب درصد بیان شده است:

حقوق در رشته طب ورزشی در آرژانتین حسب درصدمتقاضیان تحصیل کارشناسی ارشد در آرژانتین در حوزه طب ورزشی برای اخذ پذیرش دانشگاهی می توانند مسیر مهاجرتی خود را از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیگیری نمایند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *