مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته شهرسازی در انگلستان

رشته شهرسازی در انگلستان

انتخاب گزینه مهاجرت تحصیلی یکی از راه های ورود به انگلستان است و رشته شهرسازی در انگلستان یکی از راه های اخذ ویزای انگلستان محسوب می شود. مهندسین شهرسازی تخصص علمی و فنی را به صنعت ساختمان ارائه می دهند. در این دوره متقاضیان مهارت های طراحی، ساخت، مدیریت و پایداری را برای یک شغل موفق در این بخش خواهند آموخت. دانشگاه های انگلستان در زمینه رشته شهرسازی دارای تخصص طولانی مدت هستند و فارغ التحصیلان در این کشور با کارفرمایان بخش دولتی و خصوصی در سراسر جهان کار می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین رشته شهرسازی در انگلستان، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی هستند.

اطلاعاتی پیرامون تحصیل رشته شهرسازی در انگلستان

انگلستان دارای یک سنت دیرینه در آموزش عالی است. از آنجایی که حدود یک چهارم دانشگاه های بریتانیا جزو معتبرترین و بالاترین رتبه ها در جهان هستند، انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی سالانه نزدیک به نیم میلیون دانشجوی بین المللی را جذب می کنند. برای تحصیل در رشته شهرسازی در سرتاسر انگلستان، می توانید در دانشگاه ها، کالج های دانشگاهی ثبت نام کنید. کالج دانشگاهی موسسه ای است که معمولاً وضعیت دانشگاهی کامل یا مستقل ندارد. به طور کلی، بخشی از یک دانشگاه بزرگتر است. اکثر کالج های دانشگاهی تنها حدود 1000 مکان را برای ثبت نام دانشجویان ارائه می دهند. اما در کل دانشگاه های بریتانیا نیز بر اساس سال تاسیس به شرح فوق تقسیم می شوند: دانشگاه های قدیمی که در قرن 12 و 13 تاسیس شدند.

قدیمی ترین دانشگاه دانشگاه آکسفورد است دانشگاه‌ های آجر قرمز که در اواخر قرن نوزدهم در شهرهای بزرگ صنعتی بریتانیا تأسیس شدند و دانشگاه های جدید که پس از سال 1992 تأسیس شدند. نمونه هایی از دانشگاه های برتر انگلستان: امپریال کالج لندن، دانشگاه بیرمنگام، دانشگاه لیدز، دانشگاه کاونتری، دانشگاه برونل لندن. اما دانشگاه هایی که در رشته شهرسازی سرآمد محسوب می شوند و برای دانشجویان خود پس از تحصیل اعتبار زیادی را جهت شاغل شدن در بازار کار فراهم می کنند عبارتند از: گرینویچ، آکسفورد، لیورپول، بیرمنگام. از سوی دیگر فعالیت تحقیقاتی در رشته شهرسازی در انگلستان شامل طیف گسترده ای از تحقیقات محیطی ساخته شده که در زمینه های معماری، انرژی ساختمان، مدیریت ساخت و ساز، ژئوتکنیک و ژئوماتیک، سازه ها و مصالح، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری، و مهندسی آب دارای فعالیت هستند.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در انگلستان

فردی که به عنوان مهندس شهرسازی در انگلستان کار می کند معمولاً حدود 67100£ (پوند) در سال درآمد دارد. دستمزدها از 34900£ (پوند) تا 103000£ (پوند) متغیر است. این میانگین حقوق بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است، اما در کل متوسط ​​حقوق 64400£ (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 64400£ (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 64400£ (پوند) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از مهندسان عمران کمتر از 44700£ (پوند) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 44700£ (پوند) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل مهم دیگری در تعیین حقوق است.

طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد مهندسان شهرسازی بیشتر می شود. به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 39600£ (پوند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 53200£ (پوند) در سال درآمد کسب کند. از سطح تجربه بین 5 تا 10 سال به دستمزد 69100£ (پوند) در سال می رسد که %30 بیشتر از فردی با دو تا پنج سال تجربه است. علاوه بر این با سطح تحصیلات کارشناسی، میانگین حقوق 55900 £ (پوند) در سال است. در حالی که با مدرک کارشناسی ارشد 77500£ (پوند) در سال است.

جدول زیر سطح حقوقی مهندسان شهرسازی برحسب تجربه کاری در انگلستان اشاره شده است:

سطح تجربهتوضیحات
بین 10 تا 15 سالحقوقی معادل 83600£ (پوند) در سال دریافت می کنند.
بین 15 تا 20 سالدستمزد مورد انتظار 91400£ (پوند) در سال است.
بیش از 20 سالسالانه 96200£ (پوند) در سال حقوق دریافت می کنند.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در انگلستان

جذابیت تحصیل رشته شهرسازی در انگلستان

تحصیل در دانشگاه‌ های انگلستان از شهرت بین‌ المللی چشمگیری برخوردار است و دانشگاه های این کشور در بین بهترین ‌های جهان قرار دارند. از سوی دیگر انگلستان از دانشجویان بین المللی استقبال می کند و سابقه ای طولانی در استقبال از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه های خود دارد و کسانی که تصمیم به تحصیل در بریتانیا دارند با برخی از درخشان ترین ذهن ها از گوشه و کنار جهان روبرو خواهند شد. نکته دیگر تنوع دوره های تحصیلی در انگلستان است که طیف گسترده ای از دوره های در دسترس را برای دانشجویان بین المللی به نمایش می گذارد که می توانند تا متقاضیان رشته شهرسازی در انگلستان از بین آنها، توانایی یا علاقه خود را انتخاب کنند.

از سوی دیگر استانداردهای بالای تدریس نکته حائز اهمیت در انگلستان است. دانشگاه های این کشور به طور منظم توسط آژانس تضمین کیفیت آموزش عالی بازرسی می شوند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای بالای یادگیری را که مورد انتظار است حفظ می کنند. به عنوان یک دانشجوی مهاجر این فرصت را خواهید داشت که توسط دانشگاهیان برجسته جهان آموزش ببینید و خلاق باشید و مجموعه مهارت ها و اعتماد به نفس خود را توسعه دهید. مزیت دیگر کوتاهی دوره های تحصیلی است. چراکه اکثر دوره های کارشناسی در انگلستان سه سال طول می کشد و دوره های کوتاهتر به معنای فارغ التحصیلی سریعتر و هزینه کمتری برای مواردی مانند شهریه و هزینه های زندگی است. موضوع جذاب دیگر تنوع دانشجویان است.

در شکل زیر سایر مزیت های تحصیل در انگلستان اشاره شده است:

مزیت های تحصیل در انگلستان علاقه مندان به ویزای انگلستان برای تحصیل در رشته شهرسازی در انگلستان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *