مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته شهرسازی در برزیل

رشته شهرسازی در برزیل

انتخاب رشته شهرسازی در برزیل از جمله فرصت هایی است که علاقه مندان به مهاجرت از طریق آن می توانند به برزیل سفر کنند. برزیل یکی از بزرگترین کشورهای جهان و یک قدرت اقتصادی رو به رشد است. در چند سال گذشته، میلیاردها دلار از سرمایه‌ گذارانی که به دنبال نسل بعدی کارآفرینان و استارت ‌آپ ‌ها هستند جذب کرده است. این امر برزیل را به مقصدی ایده‌ آل برای دانشجویانی تبدیل می ‌کند که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند، چراکه فرصت های شغلی بی متقاضیری را برای دوران پس از تحصیل فراهم می کند. در ارتباط با شرایط اقدام تحصیلی برای مهاجرت به برزیل، مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه همکاری با متقاضیان هستند.

شرایط ویزا برای تحصیل رشته شهرسازی در برزیل

برای آنکه متقاضیان بتوانند مهاجرت تحصیلی به برزیل انجام دهند، معیارهای خاصی وجود دارد که متقاضی برای تبدیل شدن به یک کاندید واجد شرایط برای درخواست ویزا باید آنها را رعایت کند. برخی از معیارهای اصلی برای برآورده شدن به شرح فوق است: متقاضی باید پذیرش در برزیل را تایید کرده باشد، متقاضی باید به موسسه یا دانشگاهی که مشتاقانه منتظر دریافت دوره هست، درخواست داده باشد، پذیرش متقاضی باید تایید شده باشد و متقاضی باید مدارک لازم را برای آن داشته باشد، سایر اسناد معتبر، آموزشی و غیره باید در دسترس باشد، مدارک تحصیلی باید قابل تایید باشد، متقاضی باید مدرک بالاترین مدرک تحصیلی قبلی خود را داشته باشد، متقاضی باید شرایط بهداشتی را رعایت کند، برای سفر به برزیل باید به اندازه کافی سالم باشد، متقاضی باید قبل از سفر به کشور آزمایش پزشکی انجام دهد و مدارک مربوطه را ارائه دهد.

علاوه بر این موارد متقاضی باید شرایط شخصیت را برآورده کند و با آموزش به عنوان هدف اصلی خود بازدید کند و باید شخصیت خوبی داشته باشد و نیت واقعی پشت تحصیل در برزیل داشته باشد و همچنین مدارک مربوطه را در قالب یک گواهی ترخیص پلیس را ارائه دهد و باید بودجه کافی داشته باشد. از سوی دیگر صورتحساب بانکی با اثبات آن ارائه شود. در مورد شرایط عکس لازم برای اخذ پاسپورت برزیل شامل شرایط زیر است:

  • اندازه عکس: 4 سانتی متر در 5 سانتی متر
  • کپی رنگی باید ارائه شود.
  • سر باید حدود 1 تا 1.4 اینچ از قاب عکس باشد.
  • سر باید به خوبی متمرکز باشد.
  • عکس نباید بیشتر از 6 ماه باشد.
  • پس زمینه باید سفید باشد
  • عبارات خنثی
  • عینک مجاز نیست.
  • مدت زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی برزیل از هند حدود 7 تا 10 روز کاری می باشد.

شرایط ویزا برای تحصیل رشته شهرسازی در برزیل

دلایل جذابیت تحصیل در برزیل

یکی از دلایلی که جذابیت تحصیل در برزیل را پررنگ می کند، دارای بالاترین تنوع زیستی در جهان است. بیش از نیمی از آن را جنگل های بارانی آمازون تشکیل می دهد که 5.5 میلیون کیلومتر مربع وسعت دارد. این محیط منحصر به ‌فرد برخی از عجیب ‌ترین و شگفت‌ انگیز ترین گونه‌ های روی زمین را تولید کرده است. آنها به حدود 400 قبیله جداگانه با فرهنگ و زبان های منحصر به فرد تقسیم می شوند. از سوی دیگر این کشور دارنده برترین دانشگاه های جهان در حوزه مهندسی است و دانشگاه سائوپائولو و دانشگاه کامپیناس به عنوان دو مؤسسه پیشرو در زمینه مطالعات زیست محیطی در جهان رتبه بندی می شوند. آنها همچنین در 20 رتبه برتر علوم کشاورزی قرار دارند. دانشگاه سائوپائولو حتی یک برنامه کارشناسی ارشد تخصصی در زمینه پایداری دارد.

علاوه بر این برزیل یکی از بالاترین استانداردهای آموزش عالی را در سراسر آمریکای جنوبی ارائه می دهد. از 20 دانشگاه برتر این قاره، 8 دانشگاه در برزیل قرار دارند. دانشجویان بین المللی می توانند طیف وسیعی از موضوعات را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مطالعه کنند. دانشگاه‌ های بزرگ ‌تر مدرک‌ های بسیاری را به زبان انگلیسی ارائه می‌ دهند و دوره ها بین سه تا چهار سال طول می کشد و اغلب شامل کاریابی یا برنامه های تبادل بین المللی است. علاوه بر وجود دانشگاه های بی متقاضیر یکی از نکات مهم در مورد برزیل وجود فرصت های شغلی بی متقاضیر در این کشور برای فارغ التحصیلان است.

در شکل زیر به سایر جذابیت های تحصیل در برزیل اشاره شده است.

جذابیت های تحصیل در برزیل

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در برزیل

فردی که به عنوان مهندس عمران در برزیل کار می کند معمولاً حدود 8170BRL (رئال برزیل) در ماه درآمد دارد. البته حقوق مهندسان عمران در برزیل از 4250BRL (رئال برزیل) در ماه (حداقل حقوق) تا 12500BRL (رئال برزیل) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​7840BRL (رئال برزیل) در ماه است و این بدان معناست نیمی از مهندسین عمران کمتر از 7840BRL (رئال برزیل) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7840BRL (رئال برزیل) درآمد دارند و 75% از مهندسان عمران کمتر از 9760BRL (رئال برزیل) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 9760BRL (رئال برزیل) درآمد دارند. تجربه و سالهای کاری به عنوان یک فاکتور مهم بر این سطوح حقوقی در برزیل اثر می گذارد. به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 4830BRL (رئال برزیل) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 6480BRL (رئال برزیل) در ماه درآمد داشته باشد. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 8410BRL (رئال برزیل) در ماه به دست می آورد. علاوه بر این مدرک نیز بر میزان حقوق مهندسان شهرساز در برزیل اثر می گذارد. به عنوان مثال وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 6810BRL (رئال برزیل) در ماه است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 9450BRL (رئال برزیل) در ماه حقوق دریافت می کند که 39% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

در جدول زیر سایر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در برزیل تفکیک شده است:

سطح حقوق برحسب سال های کاری در برزیلعلاقه مندان تحصیل در رشته شهرسازی در برزیل برای آگاهی از هزینه تحصیل و زندگی در برزیل و اتخاذ انتخابی درست می توانند از دانش متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *