مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته شهرسازی در بلاروس

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در بلاروس

بلاروس کشور تحصیلکرده ها است و نیمی از افراد در آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند و انتخاب رشته شهرسازی در بلاروس فرصت مهاجرتی مناسبی است. از سوی دیگر بلاروس کشوری بی نظیر و زیبا با گذشته ای تاریخی و طبیعتی بی نظیر است. این شهر در چهارراهی قرار دارد که مهمترین راه‌ آهن ‌ها و بزرگراه ‌های بین‌ اروپایی و همچنین خطوط لوله نفت و گاز، آبراه ‌ها و مسیرهای هوایی اروپا و آسیا را به هم متصل می‌ کنند. از سوی دیگر در زمینه مسائل آکادمیک، به طور کلی موسسات آموزش عالی بلاروس در ابعاد آموزش و یادگیری U-Multirank و تعامل منطقه ای قوی ترین عملکرد را دارند. متقاضیان علاقه مند جهت کسب آگاهی بیشتر می توانند از تجربه و دانش مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آغاز فرآیند مهاجرت به ایسلند، بهره مند شوند.

وضعیت تحصیل رشته شهرسازی در بلاروس

از مزایای تحصیل در بلاروس این است که سالانه بیش از 6000 دانشجوی خارجی در موسسات آموزش عالی و دانشگاه های بلاروس تحصیل می کنند. این تعداد هر سال در حال افزایش است. این موضوع بدین معنا است که شانس بسیار بالایی برای اقامت دائم و استقرار در اروپا پس از اتمام برنامه تحصیلی وجود دارد. جذابیت دیگر در مورد بلاروس این است که تقریباً تمام دوره ها در سطح بین المللی شناخته شده هستند و شما به عنوان متقاضی این فرصت را دارید که پس از فارغ التحصیلی به مشاغل بسیار خوبی دست پیدا کنید، زیرا استانداردهای بالا و پذیرش عمومی از مدارک تحصیلی است. در مورد بحث هزینه ها باید گفت که دانشگاه های بلاروس تقریباً کمترین هزینه تحصیل را در جهان دارند. از این رو دانشجویان می توانند به راحتی از عهده هزینه های تحصیل برآیند.

علاوه بر این با توجه به تقاضای بالای دانشگاه ها و دوره های معتبر بین المللی، تقریباً همه مؤسسات در حال حاضر برای آموزش زبان انگلیسی باز هستند. این بدان معناست که تقریباً در تمام دوره ها می توانید به زبان انگلیسی متوسط ​​​​تحصیل کنید. همچنین اکثر دانشگاه ها از طریق بازدید از اساتید از سایر نقاط جهان مانند ایالات متحده، کانادا و انگلستان و غیره از تجربه عالی برخوردار هستند. نکته بسیار جذاب تحصیلی این است که برای پذیرش نیازی به آیلتس یا تافل نیست. مراحل ورود ساده و سرراست است.

در شکل زیر سایر اطلاعات لازم پیرامون تحصیل برای دانشجویان متقاضی رشته شهرسازی در بلاروس اشاره شده است:

اطلاعات لازم برای رشته شهرسازی در بلاروس

رویه اخذ ویزا برای رشته شهرسازی در بلاروس

هر دانشجوی خارجی که می خواهد تحصیلات عالی را در خارج از کشور کسب کند معمولاً نیاز به ویزای دانشجویی دارد. همین امر در مورد بلاروس نیز صدق می‌کند: همه دانشجویان بی ن‌المللی باید مراحل درخواست ویزای دانشجویی را طی کنند، حتی اگر کشور شهروندی شما در لیست اقامت 30 روزه بدون ویزا در بلاروس گنجانده شده باشد، اگر برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می آیید به حساب نمی آید. به طور رسمی ویزای دانشجویی بلاروس ویزای کوتاه مدت رده (C) با هدف (تحصیل در جمهوری بلاروس) نامیده می شود. شما به عنوان یک متقاضی می توانید برای ویزای دانشجویی خود در یکی از نمایندگی های دیپلماتیک جمهوری بلاروس در کشور خود یا در کنسولگری فرودگاه ملی مینسک (اگر هیچ نمایندگی دیپلماتیک بلاروس در کشور شما وجود نداشته باشد) درخواست دهید. مراحلی که متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی بلاروس باید طی کنند، عبارتند از:

دانشگاهی را انتخاب کنید و برای دعوت به تحصیل اقدام کنید که در این زمینه به مدارکی همچون کپی پاسپورت، یک کپی از گواهی تحصیلی، گواهی تناسب اندام پزشکی شامل گواهی وضعیت HIV منفی (بسته به دانشگاه)، یک کپی از دعوت نامه که از طریق ایمیل ارسال می شود، نیاز است. در مرحله بعد مدارک عمومی ویزا همچون گذرنامه معتبر، فرم درخواست ویزا (تکمیل شده بدون خطا)، یک عکس (اندازه 35×45 میلی متر)؛، یک کپی از گواهی تحصیلی، پول نقد مورد نیاز برای پرداخت هزینه های کنسولی، شهریه و محل اقامت در کشور؛، بیمه نامه معتبر در بلاروس برای دوره تحصیل (بسته به وضعیت شهروندی) نیاز است. در مرحله بعد و پس از تکمیل مجموعه مدارک، متقاضیان باید از بخش کنسولی سفارت بلاروس در کشور خود وقت ملاقات بگیرند. ویزای دانشجویی 60 € (یورو) هزینه دارد و 5 روز کاری طول می کشد.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در بلاروس

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در بلاروس

مهندسین عمرانی که در بلاروس کار می کنند معمولاً حدود 2760BYN (روبل بلاروس) در ماه درآمد دارند، هرچند حقوق مهندسان عمران در بلاروس از 1490BYN (روبل بلاروس) در ماه (حداقل حقوق) تا 4170BYN (روبل بلاروس) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 2540BYN (روبل بلاروس) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 2540BYN (روبل بلاروس) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2540BYN (روبل بلاروس) درآمد دارند و 25% از مهندسان عمران کمتر از 1820BYN (روبل بلاروس) بدرآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1820BYN (روبل بلاروس)درآمد دارند. بر همه این سطوح حقوقی، تجربه سالهای کاری و مقطع تحصیلی مهندسان نقشی تعیین کننده دارد.

به عنوان مثال بر حسب تجربه باید گفت که یک مهندس عمران با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 1730BYN (روبل بلاروس) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 2190BYN (روبل بلاروس) در ماه درآمد کسب کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 2890BYN (روبل بلاروس) در ماه به دست می آورد. بر اساس مدرک، وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 2240BYN (روبل بلاروس) در ماه است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 3420BYN (روبل بلاروس) در ماه حقوق می گیرد، 53% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

جدول زیر سایر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در بلاروس تفکیک شده است:

سطح حقوق بر حسب سالهای کاری در بلاروساشخاص علاقه مند به اخذ ویزای بلاروس جهت تحصیل در رشته شهرسازی در بلاروس از این امکان رایگان برخوردارند که از دانش متخصصان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *