مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته شهرسازی در اسکاتلند

رشته شهرسازی در اسکاتلند

آغاز تحصیل در رشته شهرسازی در اسکاتلند می تواند فرصتی برای ورود شما به فرآیند مهاجرت تحصیلی به کشوری جذاب محسوب شود. اسکاتلند که دارای برخی از خیره کننده ترین مناظر در بریتانیا و همچنین چندین دانشگاه عالی است، مکانی فوق العاده برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است. دانشجویان در این کشور نه ‌تنها آموزش با کیفیت دریافت خواهند کرد، بلکه در یکی از دلپذیرترین مکان‌ های روی کره زمین با فرهنگ و سنت ‌های جذاب و منحصر به ‌فرد نیز زندگی خواهند کرد، چراکه همه در مورد کیلت ‌های معروف، نوازندگان کیسه‌ پیپ یا رقص‌ های سلید و حتی افسانه هیولای دریاچه می ‌دانند، اما در اسکاتلند چیزهای بیشتری از این عناصر نمادین وجود دارد. از همین رو شما به عنوان یک متقاضی می توانید از طریق تماس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات تکمیلی در این زمینه دست پیدا کنید.

شرایط ویزای تحصیل رشته شهرسازی در اسکاتلند

برای تحصیل در خارج از کشور، باید یک پاسپورت امضا شده و معتبر از کشور شهروندی خود داشته باشید که حداقل6 ماه پس از تاریخ بازگشت برنامه ریزی شده شما منقضی نمی شود. اگر پاسپورت ندارید یا در شرف انقضا است، مطمئن شوید که در اسرع وقت درخواست یا تمدید کنید! ویزای دانشجویی در اسکاتلند مجوز رسمی یک دولت خارجی برای زندگی و تحصیل در آن کشور است که معمولاً به شکل یک مهر است که مستقیماً در گذرنامه متقاضی درج می شود. ویزای دانشجویی برای همه دانشجویان یکساله و دانشجویان تابستانی استرلینگ که در دوره کارآموزی شرکت می کنند مورد نیاز است. در واقع دانشجویان یک ساله و کسانی که در دوره های کارآموزی از طریق دانشگاه میزبان خود شرکت می کنند (بدون در نظر گرفتن طول برنامه) باید قبل از عزیمت برای ویزای دانشجویی اقدام کنند.

دانشجویانی که برای ویزای دانشجویی درخواست می کنند باید قبل از عزیمت، مراحل درخواست را تکمیل کنند. برای تکمیل این فرآیند، باید شخصاً در یک مرکز بیومتریک حاضر شوند. از سوی دیگ تمامی هزینه های مربوط به اخذ ویزا از جمله سفر به عهده شماست. موضوع دیگر، مصاحبه های اعتبار است که در طول فرآیند درخواست ویزا، ممکن است از شما خواسته شود در یک مصاحبه اسکایپ یا تلفنی با یک افسر UKVI شرکت کنید. هدف از این مصاحبه این است که مطمئن شوید که شما یک دانشجوی واقعی هستید و می توانید مکالمه ای به زبان انگلیسی داشته باشید. برخی از آمادگی های قبلی به شما کمک می کند هنگام صحبت با کارمند UKVI آرامش داشته باشید.

در شکل زیر شرایطی که برای مصاحبه ویزای تحصیلی اسکاتلند مهم می باشد، اشاره شده است:

شرایط ویزای اسکاتلند

مزیت های تحصیل رشته شهرسازی در اسکاتلند

دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اسکاتلند حدود 4500 دوره در بیش از 150 حوزه موضوعی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند. آنها همچنین برنامه های تحقیقاتی زیادی را هم در محوطه دانشگاه و هم به صورت آنلاین ارائه می دهند و می توانید در زمینه هایی مانند: تاریخ،، معماری، قانون بین المللی، مطالعات فرهنگی، علم داده، کسب و کار. علاوه بر این، از آنجایی که یک سبک یادگیری برای همه مناسب نیست، دانشگاه های اسکاتلند رویکردهای متفاوتی برای دوره های خود دارند، بنابراین هیچ برنامه تحصیلی یکسان نیست. این می تواند یکی از مهم ترین چیزهایی باشد که هنگام انتخاب رشته مناسب برای شما باید به آن فکر کنید. از این گذشته، آنها از قرن پانزدهم این کار را انجام داده اند! برخی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌ های جهان در اسکاتلند هستند و از اوایل قرن پانزدهم قوی هستند.

دانشگاه های اسکاتلند به دلیل برتری در تدریس و تحقیقات تاثیرگذار شناخته شده اند. توصیه می کنیم موسسات زیر را بررسی کنید: دانشگاه ادینبورگ، دانشگاه گلاسکو، دانشگاه آبردین، دانشگاه داندی، دانشگاه استرلینگ، دانشگاه آبرتای، دانشگاه استراثکلایدو. علاوه بر موارد فوق، دانشگاه های جدید به ویژه برای یادگیری خود به چهار دیواری نمی چسبند. مکان‌ های باستان‌ شناسی در اورکنی، مراکز دریایی در شتلند و آرگیل به مکان ‌های آموزشی تبدیل شده‌ اند که به دانشجویان در اسکاتلند این امکان را می‌ دهد تا به موضوع خود نزدیک شوند و تجربه دست اولی کسب کنند. موسسات اسکاتلند فشار زیادی برای همکاری بیشتر وجود دارد و برای تسهیل این امر، افزایش چشمگیری در فناوری مورد استفاده در آموزش، در دسترس قرار دادن مطالب به صورت آنلاین، یا استفاده از کنفرانس های ویدئویی برای کلاس ها در حالی که در یک سایت خاص هستید.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اسکاتلند

فردی که در رشته مهندسی شهرسازی در اسکاتلند کار می کند به طور معمول حدود 84000 £ (پوند) در سال درآمد دارد، هرچند حقوق ها بین مشاغل مختلف مهندسی به شدت متفاوت است، بطوریکه حقوق مهندسی در اسکاتلند از 26700£ (پوند) در سال (حداقل حقوق متوسط) تا 178000£ (پوند) در سال (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با یان حال متوسط ​​حقوق 87400£ (پوند) در سال است.

از متغیرهای اثرگذار بر میزانی دریافتی حقوق مهندسان در اسکاتلند، سطح تجربه کاری است، اما به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط 32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط 36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد. از سوی دیگر میزان حقوق وابسته به نوع مدرک تحصیلی است که بر این اساس کارگران دارای مدرک یا دیپلم به طور متوسط ​​17% بیشتر از دبیرستانی ها درآمد دارند.

در جدول زیر بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در اسکاتلند، حقوق مهندسان تفکیک %ی شده است:

مدرکتوضیحات
کارشناسی24% بیشتر از کسانی که فقط موفق به دریافت گواهینامه یا دیپلم شده اند، درآمد. دارند
کارشناسی ارشدحقوقی 29% بیشتر از افراد دارای مدرک لیسانس تعلق می گیرد
دکتری.به طور متوسط 23% بیشتر از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد درآمد دارند

علاقه مندان تحصیل در رشته شهرسازی در اسکاتلند جهت اطلاع از مشکلات زندگی در اسکاتلند می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو نموده تا تصمیم درست تری اتخاذ نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *