مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته گوارش در اسکاتلند

رشته گوارش در اسکاتلند

تحصیلات در رشته گوارش در اسکاتلند یک موقعیت مناسب و عالی است که می توانید در طول تحصیل خود از طبیعت و اماکن طبیعی زیبا بهره مند شوید. آب و هوای اسکاتلند نیز بسیار عالی است و همواره در حین تحصیل می توانید به تفریحات ارزان و سالم بپردازید. رشته پزشکی در این کشور دانشجویان بین المللی زیادی را جذب می کند و هر سال نیز به تعداد آن افزوده می شود. همچنین در اسکاتلند می توانید در دوره های کارورزی در این رشته شرکت کنید. دانشگاه های اسکاتلند دانشگاه های خوب و معتبری در جهان هستند که فارغ التحصیلان بسیار مشهوری را به جامعه معرفی کرده اند. برای تحصیل رشته گوارش در اسکاتلند باید مدرک پزشکی را در مقطع کارشناسی داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته گوارش در اسکتلند مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته گوارش در اسکاتلند

برای تحصیل رشته گوارش در اسکاتلند به ویزای دانشجویی اسکاتلند نیاز دارید. آموزش گوارش در غرب اسکاتلند یک برنامه با پشتیبانی خوب ارائه می‌دهد که در آن کارآموزان در بیمارستان‌ها می‌چرخند و شایستگی‌هایی در زمینه گوارش و پزشکی عمومی (داخلی) به دست می‌آورند. هر کارآموز زمانی را در بیمارستان‌های آموزشی بزرگ (درمان بیمارستان سلطنتی گلاسکو و بیمارستان دانشگاه کوئین الیزابت) و همچنین بیمارستان‌های عمومی ناحیه‌ای که منابع خوبی در زمینه گوارش دارند، سپری خواهد کرد. آنها در هر پست نظارت فردی خواهند داشت. دوره‌های آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی و کولونوسکوپی اجباری است و به صورت متمرکز تأمین می‌شود و به کارآموز اجازه می‌دهد تا از مرخصی تحصیلی در سایر تجربیات استفاده کند. در طول سال های اولیه آموزش، کارآموزان تجربه وسیعی در زمینه گوارش و آموزش پیشرفته برای آندوسکوپی تشخیصی دستگاه گوارش فوقانی کسب خواهند کرد.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش شهریه رشته های پزشکی در کشور اسکاتلند می باشید:

نرخ افزایش شهریه رشته های پزشکی در اسکاتلند

کارورزی رشته گوارش در اسکاتلند

در سال ‌های بعدی برنامه فرصت‌هایی برای تطبیق برنامه برای کسب تجربه در زمینه‌های فوق تخصصی با سال‌های تخصص در IBD و آندوسکوپی پیشرفته در سطح محلی وجود خواهد داشت. تریان تخصصی کبدی نیز مطابق با استانداردهای سطح 2 در دسترس است و فرصت هایی برای داشتن بلوک های آموزشی در واحد پیوند و کسب اعتبار تخصصی کبدی با مذاکره وجود دارد. در بسیاری از واحدها روزهای آموزشی منظم برگزار می شود و برنامه منطقه ای روزهای آموزشی هم در بخش گوارش و هم در پزشکی عمومی وجود دارد. همه کارآموزان تشویق می شوند تا پروژه های ممیزی را در همه سایت ها انجام دهند و در برخی از سایت ها جلساتی برای ارائه چنین پروژه هایی برگزار می شود. تدریس تشویق می شود و فرصت هایی برای مشارکت وجود دارد. از کارآموزانی که مایلند زمانی را خارج از برنامه برای انجام یک دوره تحقیقاتی صرف کنند، برای کار در اسکاتلند حمایت می شود.

دانشگاه های رشته گوارش در اسکاتلند

این برنامه شامل قرارگیری در برخی یا همه این هیئت‌ها و بیمارستان‌های بهداشتی است. در این بخش بیمارستان هایی را نام می بریم که در خصوص گوارش کاروزی ارائه می دهند و همچنین پس از اتمام تحصیل خود می توانید در این مراکز کار کنید. بیمارستان دانشگاه آیر، بیمارستان دانشگاه کراس‌هاوس، کیلمارنوک، آیرشر، بیمارستان رویال دره فورث و بیمارستان سلطنتی گلاسکو بیمارستان استوبهیل، بیمارستان هیرمیرز، بیمارستان های کیلبراید شرقی، لانارکشایر جنوبی، بیمارستان رویال الکساندرا، پیزلی، بیمارستان دانشگاه ملکه الیزابت گلاسکو از مهم ترین بیمارستان ها برای این هدف می باشد. نقش دانشگاه ها حمایت از ارائه تحقیقات بالینی با کیفیت بالا در زمینه گوارش و مدیریت استخدام شرکت کنندگان در زمان و هدف است، هم برای مطالعات گوارشی که از اسکاتلند هدایت می شوند و هم مطالعات انجام شده از کشورهای دیگر که سایت های اسکاتلندی در آنها شرکت می کنند.

کارورزی در حوزه های زیر در بیمارستان های اسکاتلند انجام می شود:

  • مدیریت سوابق نمونه کارها
  • نظارت بر دستیابی به اهداف استخدام
  • ارائه مشاوره در زمینه طراحی و امکان سنجی مطالعه
  • عیب یابی مشکلات با استخدام ضعیف
  • شناسایی مکان های بالقوه برای مطالعات

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش در اسکاتلند می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در اسکاتلندرتبه در انگلیسرتبه در اروپا
University of EdinburghEdinburgh1946
University of GlasgowGlasgow21488
University of DundeeDundee319116
University of AberdeenAberdeen424143

مزایا تحصیل رشته گوارش در اسکاتلند

مزایا تحصیل رشته گوارش در اسکاتلند

تسهیل دسترسی به منابع برای حمایت از تحقیقات، به عنوان مثال از طریق پرستاران پژوهشی مرکز تحقیقات بالینی در حوزه گوارش از مزایا خوب تحصیل این رشته در اسکتلند است. این گروه تخصصی بر روی تحقیق در مورد بیماری‌های التهابی مزمن روده، بیماری کرون و کولیت اولسراتیو تمرکز کرده است، که اکنون بیش از 1٪ از جمعیت اروپا را تحت تأثیر قرار داده است. درمان در کلینیک های استونی هنوز در میان ساکنان اروپای غربی رایج نیست. این جهت تازه شروع به توسعه کرده است، اما تعداد زیادی از گردشگران قبلاً دوره های تشخیص یا درمان را در کلینیک های استونی گذرانده اند. مردم به اینجا می آیند با متخصصان مشورت کنند. هر سال افراد بیشتری به پزشکان اسکاتلندی اعتماد می کنند. همچنین به طور گسترده درمان غیر جراحی تومورهای معده، مری، کبد، پانکراس، روده و جراحی کم تهاجمی برای بیماری های دستگاه گوارش فوقانی انجام می شود.

رشته آنکولوژی در اسکاتلند نیز رشته ای محبوب است. روش های تشخیصی زیر در حوزه گوارش در اسکاتلند ارائه می شود:

  • معاینات سونوگرافی؛
  • اندوسونوگرافی؛
  • کلانژیوپانکراتوگرافی رتروگراد آندوسکوپی؛
  • گاستروسکوپی (کولونوسکوپی، آندوسکوپی)؛
  • “مطالعه کپسولی” روده کوچک و بزرگ؛
  • رادیوگرافی

رشته گوارش در اسکاتلند در حوزه اطفال

مشکلات زندگی در اسکاتلند فقط می تواند هزینه بالای رشته گوارش باشد. بخش گوارش، کبد و تغذیه کودکان، مستقر در بیمارستان سلطنتی کودکان گلاسکو، تقریباً از نیمی از جمعیت کودکان اسکاتلند مراقبت می کند. علایق عمده بالینی و تحقیقاتی بخش شامل بیماری التهابی روده، میکروبیوتای دستگاه گوارش، تغذیه پیچیده روده ای و تزریقی و توسعه درمان های جدید برای بیماری های گوارشی است. اعضای تیم به طور گسترده با همکاران خود در سراسر اسکاتلند، بریتانیا و سایر نقاط جهان همکاری می کنند. این کشور تجربه تحقیقات بالینی در کارآزمایی‌های تحت حمایت صنعت، مطالعات چند مرکزی مشترک دارد و همچنین به توسعه برنامه تحقیقاتی خود به رهبری محقق ادامه می‌دهد این بخش فعالانه از آموزش های بالینی در تمام جنبه های گوارش اطفال حمایت و تشویق می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل رشته گوارش در اسکاتلند و تحصیل در اسکاتلند به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *