مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته شنوایی سنجی در اسلواکی

رشته شنوایی سنجی در اسلواکی

رشته شنوایی سنجی در اسلواکی میتواند برای افرادی که به شنوایی و ساختار گوش و طرق مقابله با بیماری کم شنوایی علاقمند هستند مناسب باشد. این رشته در علوم پزشکی و بهداشت دانشکده های اسلواکی در اختیار دانشجویان بین المللی نیز قرار می گیرد. تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی در اسلواکی یک مزیت خوب است. می توانید در این کشور در طول تحصیل در رشته شنوایی سنجی به صورت پاره وقت کار کنید و البته که فرصت کاروزی در این رشته در مقطع کارشناسی وجود دارد. شما هم می توانید با ارسال فرم درخواست به دانشگاه های اسلواکی درخواست پذیرش خود را پیگیری کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اسلواکی مشاور شماست.

تحصیل در اسلواکی

اسلواکی واقعاً مکانی منحصر به فرد و الهام بخش است که برای دانشجویان بین المللی مکانی بسیار زیبا و جالب است. در هیچ کجای دنیا نمی توانید چنین طیف وسیعی از شگفتی های طبیعی، فرهنگ عامه غنی و جاذبه ها و سرگرمی های منحصر به فرد را در چنین کشور کوچکی پیدا کنید. جدای از تحصیل، دانشجویان بین المللی عاشق اسلواکی به خاطر مناظر طبیعی و تاریخ باستانی، مردم دوستانه، فرهنگ و سنت های آن درست در قلب اروپا می شوند. در اسلواکی برای تحصیل رشته شنوایی سنجی فرصت های مختلفی وجود دارد به عبارت دیگر در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا می توانید تحصیل کنید. اسلواکی خانه مدارس بزرگی مانند دانشگاه کامنیوس، دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا و مدرسه بین المللی هنرهای لیبرال براتیسلاوا است.

این کشور همچنین چیزی شبیه به رونق اقتصادی را تجربه می کند، به این معنی که فرصت های شغلی کارآموزی و فارغ التحصیل زیادی در شرکت هایی مانند فولکس واگن، کرافت ورک و سامسونگ وجود دارد. اسلواکی نیز خانه زبان اسلواکی است. یک زبان اسلاوی، می تواند دروازه ای برای درک زبان های اصلی مانند لهستانی، صربی و روسی باشد. علاوه بر فرصت های تحصیلی و شغلی فوق العاده، اسلواکی برای دوستداران طبیعت نیز عالی است. این مکان مناظر وسیع، دره‌های عمیق و رودخانه‌های پرپیچ ‌و خم را در خود جای داده است. از آنجایی که اسلواکی کوچک است، سفرهای آخر هفته به مکان هایی مانند Horehronie رایج است. همچنین می توانید از شهرهای نزدیک در کشورهای دیگر مانند کراکوف، وین و بوداپست دیدن کنید.

تحصیل شنوایی سنجی در اسلواکی

شنوایی شناسی سمعک به عنوان یک سرویس بهداشتی حرفه ای در سال های اخیر به سرعت رشد کرده است. این یک شغل پربار است که در آن به افراد مبتلا به کم شنوایی کمک می کنید تا سمعک مورد نیاز خود را برای بهبود کیفیت زندگی روزمره خود دریافت کنند. این دوره آموزش از راه دور، در محوطه دانشگاه و محل کار را ترکیب می کند. شما باید در حین تحصیل در یک منطقه مرتبط بالینی کار کنید. در سال اول، شما برای 4 جلسه یک هفته ای سخنرانی های کلاسی و کارهای آزمایشگاهی به محوطه دانشگاه خواهید آمد. در سال دوم فقط دو هفته از این هفته وجود خواهد داشت. پس از بازگشت به محل کار، مربی بالینی منصوب شما، در کار با افراد کم شنوایی بر شما نظارت خواهد کرد.

شما می توانید به صورت محلی، ملی یا بین المللی مستقر شوید. محیط یادگیری مجازی ما تعامل دانش آموزان را در هر کجا که هستند آسان تر می کند. همچنین به این معنی است که دانشگاه های اسلواکی می توانیم به شما کمک کنند تا به بهترین نحو یاد بگیرید. برنامه درسی به طور خاص طراحی شده است تا به شما کمک کند تا یک متخصص مستقل و متفکر شوید. این یک دوره آموزشی ترکیبی 2 ساله است که در آن با ما مطالعه می کنید و در عین حال به کار در زمینه بالینی مرتبط ادامه می دهید. شما در طول دوره در مطالعات نظری و عملی و همچنین در مدارس، مهدکودک ها، بیمارستان ها و سایر تنظیمات شرکت خواهید کرد. شما دو تحقیق تحقیقاتی را در سال چهارم انجام خواهید داد.

در نمودار زیر شاهد افزایش ظرفیت ها برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در اسلواکی می باشید:

افزایش ظرفیت های برای رشته شنوایی سنجی در اسلواکی

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در اسلواکی

می توان از عملکرد حرفه‌ای در شنوایی شناسی بالینی، از جمله موارد بعدی، و همچنین دانش اصول و روش‌های تحقیق قابل اجرا در شنوایی شناسی بالینی، توسعه داد. به دست آوردن مهارت های شناختی برای نشان دادن تسلط بر دانش نظری و تأمل انتقادی در تئوری و حرفه ای یا دانش پژوهی، و همچنین مهارت های شناختی در این رشته امری مهم است. در طول تحصیل خودر رشته شنوایی سنجی در اسلواکی مهارت های فنی و خلاقانه برای بررسی، تجزیه و تحلیل و ترکیب اطلاعات پیچیده، مسائل، مفاهیم را یا خواهید گرفت. تئوری ها و به کارگیری تاسیس شده تئوری های عمل بالینی شما برای تولید و ارزیابی ایده ها و مفاهیم پیچیده در سطح انتزاعی اولین گام شما در حال تحصیل رشته شنوایی سنجی در این کشور است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رشته شنوایی سنجی در کشور استونی هستید:

رشتهمقطع تحصیلیمدت تحصیلنوع تحصیلزبان تحصیل
شنوایی سنجیکارشناسی4 سالتمام وقتانگلیسی
ارشد2 سال

نتایج یادگیری رشته شنوایی سنجی در اسلواکی

پس از اتمام موفقیت آمیز این رشته دانشجو باید بتواند: ساختار و عملکرد طبیعی گوش، حلق و بینی و ساختارهای مرتبط را شرح دهد. پاتوفیزیولوژی انواع اصلی اختلالات شنوایی را توضیح دهد. مناسب بودن محیط مورد استفاده برای ارزیابی شنوایی را ارزیابی کند. در سمنیارها باید اصول نظری اصلی زیربنای معاینه شنوایی شناسی را توضیح دهید. علوم پایه پشت شنوایی، آکوستیک، اجرای شنوایی سنجی تون خالص و نیاز و استفاده از ماسک در صورت لزوم را شرح دهید. در حوزه کاری ادیومتری تون خالص اولیه را انجام دهید و دوره های مشاهده و کاربرد این مهارت ها را از طریق یک رکورد (دفترچه ثبت نام) نشان دهید. در پروزه ها ظاهر گوش را از طریق اتوسکوپی توصیف کنید و شرایط رایج گوش را شرح دهید. معنی ایمنی بیمار و چگونگی تأثیر آن بر کاری که آنها انجام خواهند داد و محیطی که در آن تمرین خواهند کرد را توضیح دهید.

شما به این مهارت ها در هنگام تحصیل در مقاطع مختلف اسلواکی در رشته شوایی سنجی نیاز دارید:

  • مراقبت از مردم
  • ارتباط با مردم
  • استماع
  • متقاعد کردن
  • حل مسئله
  • کار در یک تیم

نتایج یادگیری رشته شنوایی سنجی در اسلواکی

فرصت های اشتغال در اسلواکی در رشته شنوایی سنجی

کسب مدارک به آینده شغلی شما کمک می کند. همانطور که شغل شما پیشرفت می کند، می توانید به سمت یک نقش مدیریت ارشد یا بالینی بروید، از جمله رهبری تیم خود یا کنترل بودجه. فرصت هایی برای شما وجود خواهد داشت که به کارکنان فعلی یا نسل بعدی شنوایی شناسان آموزش دهید یا آموزش دهید. با داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در شنوایی شناسی یا موضوعات مرتبط، می توانید به سمت تدریس بروید. در نظر داشته باشید که در طول دوره کاورزی در این رشته می توانید مهارت ‌های ارتباطی و تحقیقات فنی را برای توجیه و تفسیر گزاره‌های نظری، روش‌شناسی، نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری حرفه‌ای برای مخاطبان متخصص و غیرمتخصص به دست آورید تا در زمان اشتغال خود تجارب خوبی داشته باشید.

.ممکن است تصمیم بگیرید در زمینه هایی مانند موارد زیر در کار دانشجویی در اسلواکی شریک باشید:

  • ارزیابی و توانبخشی بزرگسالان
  • اطفال
  • تحقیق و توسعه
  • گروه های نیازهای ویژه
  • کاشت حلزون شنوایی
  • سایر دستگاه های سمعک کاشته شده
  • خدمات تخصصی وزوز گوش

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به اسلواکی و اقامت پس از تحصیل در اسلواکی مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *