مهاجرت تحصیلی هلند

رشته سم شناسی در هلند

رشته سم شناسی در هلند

باید دلیلی وجود داشته باشد که چرا 90000 دانشجوی بین المللی در هلند وجود دارد، این تعداد در رشته های پزشکی همچون رشته سم شناسی در هلند هر ساله در حال افزایش است. در واقع، تحصیل در هلند چندین دلیل بسیار خوب وجود دارد. هلند به عنوان یک جامعه باز شناخته شده است. مرکز تجارت و تجارت، بر اساس شاخص اتصال جهانی 2014، این کشور متصل‌ ترین کشور بین ‌المللی (از لحاظ اقتصادی و جغرافیایی) در جهان است. امروزه این کشور بیش از 200 ملیت را در خود جای داده است. زبان ملی هلندی است، اما هلند بعد از سوئد، دومین سطح از مهارت انگلیسی در قاره اروپا را دارد. هلند با محدودیت زبانی کم یا بدون محدودیت، یک مقصد تحصیلی عالی است.

برای شروع، در اینجا آموزش عالی و ارزش عالی برای پول دریافت خواهید کرد. کیفیت بالای شهریه ارائه شده توسط موسسات آموزشی هلند به طور گسترده مورد تایید است و هزینه های تحصیل و هزینه زندگی در هلند به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان است. علاوه بر این، هلند نیز طیف وسیعی از فرصت های بورسیه را ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از تجارب پیشین خود در اعزام های مهاجرتی، جهت تسهیل ورود شما به هلند و اخذ پذیرش از دانشگاه های مطلوب هلند، استفاده نماید، کافی است که با مشاوران ما در تماس باشید.

هزینه زندگی دانشجویان رشته سم شناسی در هلند

هزینه یک اتاق متوسط در هلند چیزی بین €300 تا 600€ (یورو) در ماه است. هزینه ها بستگی به شهری که در آن تحصیل می کنید، چه چیزی در اجاره نامه گنجانده شده است و ترتیبات انجام شده توسط موسسه بستگی دارد. به عنوان مثال، مسکن در آمستردام گرانتر از شهرهای کوچکتر مانند Enschede است.

در مورد غذا باید گفت که اکثر موسسات آموزش عالی غذاهای گرم را با قیمت مناسب ارائه می دهند. همه شهرها رستوران هایی دارند که می توانید یک وعده غذایی خوب با قیمت مناسب تهیه کنید. در شهرهای بزرگتر رستوران های خارجی زیادی پیدا خواهید کرد. اما ارزان ترین راه برای غذا خوردن این است که خودتان آشپزی کنید.

برخی از قیمت های متوسط در جدول زیر اشاره شده است:

هزینه به یورولیست موارد مربوط به هزینه زندگی
3€یک فنجان قهوه/چای در کافه
4€یک ساندویچ پنیر
12.5€شام در یک رستوران دانشجویی معمولی

در زمینه هزینه حمل و نقل، شما با دوچرخه می توانید به راحتی در شهر بگردید. این نه تنها به طور معمول هلندی است، بلکه یک وسیله حمل و نقل ارزان نیز است. هزینه بلیط اتوبوس برای یک کرایه در شهر حدود 2€ (یورو) است. برای سفر خارج از ساعت شلوغی می توانید کارت تخفیف 40% بلیط قطار خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت راه آهن هلند مراجعه کنید. البته در کل بسیاری از رستوران ها، موزه ها و سینماها به دانشجویان تخفیف می دهند. بیشتر اینها مدرکی را در قالب کارت دانشجویی از موسسه شما می خواهند. کارت شناسایی دانشجویی بین المللی می تواند در سفر، خرید و موزه ها به شما تخفیف دهد. در سراسر جهان معتبر است.

گرایش های رشته سم شناسی در هلند

در خصوص اطلاع از شرایط تحصیل در هلند شاخه های مختلفی از سم شناسی در هلند وجود دارد که به عنوان زیرشاخه ها یا فوق تخصص ها شناخته می شوند که هر کدام بر جنبه های خاصی از سم شناسی تمرکز دارند. این شامل:

  • توکسیکوژنومیک
  • سم شناسی آبزیان
  • سم شناسی شیمیایی
  • سم شناسی بالینی
  • اکوتوکسیکولوژی
  • سم شناسی محیطی
  • سم شناسی پزشکی قانونی
  • سم شناسی پزشکی
  • سم شناسی شغلی
  • سم شناسی نظارتی
  • سم شناسی شیمیایی

گرایش های رشته سم شناسی در هلند

دلایل تحصیل رشته سم شناسی در هلند

هلند کشوری تعاملی و دانشجو محور است. برای افزایش شانس خود در بازار کار، مهارت های ارزشمندی مانند تجزیه و تحلیل و حل مسئله و تفکر خلاق را به دست خواهید آورد و توسعه می دهید. سبک تدریس هلندی تعاملی و دانش آموز محور است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نظر خود را شکل دهید، ذهنی باز داشته باشید و جهت گیری بین المللی خود را افزایش دهید.

گرایش بین المللی در علم وجود دارد. این گرایش بین المللی با این واقعیت که هلند هر ساله پذیرای دانش آموزانی از بیش از 160 کشور مختلف است، برجسته می شود. علاوه بر این، جامعه هلندی به شدت با فرهنگ های دیگر و جامعه تجاری بین المللی مرتبط است. هلندی‌ ها نیز ذهنی باز و مستقیم دارند و ملاقات با آنها و تبادل نظر را آسان می‌ کند. زبان در هلند هرگز مشکل ساز نیست. دانشگاه های هلند بیشترین تعداد برنامه های آموزش انگلیسی را در قاره اروپا ارائه می دهند. با توجه به اینکه 95% هلندی ‌ها می‌ توانند انگلیسی صحبت کنند، در این کشور هرگز برای کلمات غافل نخواهید شد.

درآمد بازار کار رشته سم شناسی در هلند

فردی که به عنوان سم شناس در هلند کار می کند معمولا حدود 5220€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2560€ تا 8140€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. با این حال شرایط کار پس از تحصیل در هلند و میانگین حقوق 5320€ (یورو) در ماه است.

به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از 5320€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5320€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از سم شناسان کمتر از 3550€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 3550€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از سم شناسان کمتر از 6870€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 6870€ (یورو) درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در هلند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در هلند

در صورت نیاز به آگاهی از شرایط ویزای همراه هلند جهت مهاجرت با همسر خود به هلند، از مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *