مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته زمین شناسی در انگلستان

رشته زمین شناسی در انگلستان

تحصیل رشته زمین شناسی در انگلستان می تواند بهترین و فوق العاده ترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل زمین شناسی را دارند باشد. همانطور که می دانید کشور انگلستان یکی از کشورهایی است که برترین دانشگاه های جهان را در خود دارد و سالانه نیز دانشجویان بسیاری را می پذیرد. شما نیز می توانی یکی از دانشجویانی باشید که در انگلستان در دانشگاه های معتبر جهانی تحصیل می کند. در این کشور رشته زمین شناسی در دانشگاه های متعددی ارائه می شود. شما می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته زمین شناسی در انگلیس تحصیل کنید. رشته زمین شناسی نیز می تواند انتخاب هوشمندانه برای تحصیل در انگلیس باشد. با تحصیل در این کشور می توانید با تجارب بسیار ارزشمندی آینده درخشانی برای خود بسازید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به انگلیس پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در انگلیس

با تحصیل زمین شناسی در انگلیس، ماهیت، پویایی و تکامل فرآیندهایی را که در 4 میلیارد سال گذشته زمین را شکل داده اند، درک خواهید کرد. شما می توانید از مکان های معروف جهان با منافع زمین شناسی و دسترسی به امکانات، از جمله بزرگترین کتابخانه علوم زمین و دریایی در اروپا دیدن کنید. شما با مهارت ها و دانش برای مقابله با چالش های جهانی فارغ التحصیل می شوید یا تحصیلات خود را ادامه می دهید. این دوره برای ورود به سال 2022 منوط به اعتبار مجدد است. زمین شناسی کلید بسیاری از مسائلی را که امروزه با آن روبرو هستیم، از جمله تعادل بین استفاده از منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست دارد. شما به عنوان لیسانس زمین شناسی فارغ التحصیل می شوید و تخصص شما در صنعت زمین شناسی تقاضای زیادی خواهد داشت.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال و تحصیل در رشته زمین شناسی در کشور انگلستان می باشید:

اشتغال و تحصیل زمین شناسی در انگلستان

خواه تمرکز خود را بر نیاز به مواد اولیه، بخش محیط زیست یا زمین شناسی مهندسی متمرکز کنید. با مدرک زمین شناسی می توانید:

  • در همه جنبه های موضوع زمینه کامل را کسب کنید.
  • به بررسی رویدادهای اقلیمی گذشته برای کمک به پیش بینی تغییرات آب و هوایی بپردازید.
  • راه هایی را برای کشف منابع طبیعی جدید و بهره برداری مسئولانه از منابع شناخته شده توسعه دهید.
  • درک خطرات طبیعی و جلوگیری از آنها به دست بیاورید.
  • به مطالعه آتشفشان ها و رفتار ماگما بپردازید.

تحصیل رشته زمین شناسی در مقطع ارشد در انگلستان

ادامه تحصیل یک گزینه محبوب برای فارغ التحصیلان زمین شناسی است. گذراندن یک دوره کارشناسی ارشد مرتبط ممکن است مفید باشد اگر شما علاقه مند به ورود به یک رشته خاص از زمین شناسی هستید ، مانند مهندسی معدن، زمین شناسی مهندسی یا صنایع معدنی. به عنوان مثال ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در علوم زمین نفتی برای افرادی که مایل به ورود به صنعت نفت هستند یک گزینه است. تعداد کمی از دانشجویان به تحصیل در مقطع دکتری ادامه می دهند. با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانش تخصصی و مهارت های تحقیقاتی و ارتباطی خود را توسعه می دهید. تا زمان فارغ التحصیلی، آموزش گسترده میدانی شما را به مهارت های عملی خاصی که برای حرفه ای در علوم زمین ضروری است، مجهز کرده و مهارت های زندگی قابل انتقال و تفکر مستقل را توسعه داده اید.

 نمونه های دیگر دوره های تحصیلات تکمیلی عبارتند از:

  • علوم زمین
  • هیدروژئولوژی
  • خلع سلاح هسته ای
  • مهندسی نفت
  • ژئوفیزیک نفت
  • مدیریت پسماند

مزایای تحصیل رشته زمین شناسی در انگلستان

علوم زمین مطالعه سیاره ای است که بر روی آن زندگی می کنیم. دامنه و ماهیت موضوعی که به سرعت در حال تغییر است در دوره ای در آکسفورد منعکس می شود ، که آموزش های علمی قوی و گسترده ای را ارائه می دهد. در این رشته فیزیک، شیمی و زیست شناسی را با زمین شناسی، جغرافیا و دیرینه شناسی ترکیب می شود تا به سوالات اساسی در مورد منشا، توسعه و آینده زمین پاسخ داده شود. شما در مهارت های مورد نیاز برای تفسیر مواد سنگی و پدیده های زمین شناسی و همچنین استفاده از نظریه و تکنیک های دیگر رشته ها برای مطالعه زمین و محیط آموزش خواهید دید. به شما این فرصت داده می شود که با نحوه عملکرد سیاره زمین آشنا شوید و برخی از مسائل مهم دوران حال را بررسی کنید.

دانشگاه های رشته زمین شناسی در انگلستان

دانشگاه های رشته زمین شناسی در انگلستان

از منشا منظومه شمسی، زمین و زندگی در آن گرفته، تا سیستم آب و هوایی و سرنوشت یخچال ها و ورقه های یخ به طیف متنوعی از دوره ها فرایندهایی را از داخل زمین، که توسط امواج لرزه ای ترسیم شده است. این رشته دارای شهرت بین المللی است و دارای آزمایشگاه های پیشرفته و امکانات محاسباتی است. دانشجویان و کارکنان دانشگاهی با هم ترکیب شده و با هم کار می کنند. دفاتر و آزمایشگاه های آموزشی در کنار هم فضایی را ایجاد می کنند که در آن دانش آموزان نه تنها بر درس خود تمرکز می کنند، بلکه از اکتشافات ناشی از تحقیقات جاری نیز احساس می کنند. بسته به نمرات خود، می توانید برای تحصیل در خارج از کشور در یکی از دانشگاه های همکار ما درخواست دهید. در آنجا ماژول ها و پروژه های تخصصی را که در انگلستان موجود نیست، می گیرید.

نام دانشگاهشهررتبه در دانشگاه های زمین شناسیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه آکسفوردآکسفورد1558387
دانشگاه لیدزلیدز171528265
دانشگاه کمبریجکمبریج2098185
دانشگاه بریستولبریستول22867871
کالج دانشگاه لندنلندن36197383

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در انگلستان

تجربه کار میدانی می تواند مفید باشد، هم در تامین شغل و هم در تعیین شغلی که می خواهید. این را می توان از طریق مدرکی که 1 سال در صنعت ارائه می دهد یا با پیدا کردن موقعیت های شخصی خود انجام دهید. آژانس های محیط زیست یا مقامات محلی ممکن است تجربه کار مرتبط یا فرصت های داوطلبانه را ارائه دهند. همچنین می توانید با شرکت های انرژی تماس بگیرید تا از موقعیت های تابستانی یا کارآموزی های موجود مطلع شوید. اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی و محل کسب تجربه کاری از انجمن زمین شناسی در دسترس است. به یاد داشته باشید که بسیاری از کارفرمایان درخواست فارغ التحصیلان با هر رشته ای را می پذیرند، بنابراین تفکر خود را به مشاغل ذکر شده در اینجا محدود نکنید. مدرک زمین شناسی شما را برای مشاغل در زمینه های انرژی، محیط زیست یا مهندسی آماده می کند.

تجربه کاری مرتبط می تواند به شما در هنگام جستجوی شغل کمک کند. مشاغلی که مستقیماً با مدرک تحصیلی شما مرتبط هستند عبارتند از:

  • زمین شناس مهندسی
  • مشاور محیط زیست
  • ژئوشیمیست
  • ژئوفیزیکدان
  • زمین شناس
  • مهندس ژئوتکنیک
  • نقشه بردار هیدروگرافی
  • متخصص آب و هوا
  • کارشناس زمین شناس

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت به کشور انگلستان و نحوه اخذ ویزای تحصیلی این کشور مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *