مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک

رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک

رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک را می توان یک موقعیت جذاب و جالب برای تحصیل دانست. کشور مکزیک که سرشار از رنگ و هیجان است. غذاهای مکزیکی و طبیعت عالی و فرهنگ این وهمچنین زبان این کشور مانند مجموعه ای از شگفتی هاست. در مکزیک دانشجویان بین المللی درصد بالایی از رضایت را گزارش کرده اند که همین امر نشان از موفقیت آمیز بودن تحصیل آن هاست. یکی از امتیازات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک دانشگاه های بین المللی است که می توانید به زبان اسپانیایی تحصیل کنید که این هم یک امر عالی است زیرا زبان اسپانیایی از زبان های رایج و کاربردی است که در چندین کشور جهان به رسمیت شناخته می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک راهنمای شما است.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک

برنامه های پزشکی بالینی عمومی در مکزیک نیز 6 سال است و شامل انواع مباحث و زمینه های مختلف تحصیلی در کلاس و تجربه عملی در بیمارستان ها و موسسات بهداشتی می باشد. تنها هزینه، هزینه اتحادیه دانشجویی در هر ترم است. تحصیل رایگان پزشکی در مکزیک برای دانشجویان بین المللی در صورت اخذ بورسیه امکان پذیر است برای درخواست برای دانشکده پزشکی در مکزیک، باید یک مقطع دبیرستان را با شرایط خاص برای موضوعات علوم (از جمله ریاضیات، فیزیک و شیمی) به پایان رسانده باشید. سپس مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه معتبر به همراه دوره کارآموزی موفق ضمیمه کنید. در مکزیک پذیرش دانشجوی بین المللی در رشته جراحی مغز و اعصاب بسیار رقابتی است، بنابراین به طور کلی، معدل مورد نیاز برای پذیرش در مقایسه با سایر انواع دانشگاه های این کشور بالا است.

این برنامه شما را قادر می سازد:

  • اصول اپیدمیولوژیک را در عمل جراحی شرح دهید.
  • تکنیک های مختلف آماری را درک کنید و آنها را در تجزیه و تحلیل داده ها به کار ببرید.
  • درباره اخلاق تحقیق و کاربرد قانون از نظر عمل جراحی بحث کنید.
  • یک ارزیابی انتقادی از ادبیات دانشگاهی انجام دهید.
  • دانش فعلی تومورها از جمله استفاده از نشانگرهای تومور، رشد و گسترش تومور، روش های جراحی و سایر روش های درمان و بازسازی پس از چنین درمانی را توضیح دهید.
  • در مورد پیشگیری و درمان سپسیس در محیط جراحی، از جمله بخش، سالن عمل و مراقبت های ویژه بحث کنید.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک

هزینه مطالعه در رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک

همه ما می دانیم که تحصیل در دانشگاه پزشکی هزینه دارد و هزینه زیادی دارد. هرکسی نمی تواند هزینه تحصیل در یک دانشکده پزشکی در کشور خود را داشته باشد، حتی اگر در یک دانشکده پذیرفته شود. اما هزینه ها در مکزیک هزینه های دانشگاه های پزشکی کمتر از کانادا یا ایالات متحده است. مقدار دقیق شهریه بستگی به دانشگاه دارد، اما مقدار تقریبی آن بین $10000-13000 (دلار) در هر ترم متغیر است، با توجه به اینکه ما 2 ترم در سال داریم که مجموعاً حدود 20000$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. این هنوز پول زیادی است، اما حقیقت را باید گفت که هزینه آن در کشورهای دیگر بسیار بیشتر است. به هر حال، رشته جراحی مغز و اعصاب از رشته های گران است.

هزینه های تحصیل و زندگی در مکزیک مطمئنا مقرون به صرفه و دانشجویی دوستانه است. همچنین هزینه زندگی در مکزیک از آمریکا ارزان تر است. بنابراین دانشجویی که زندگی زنده ای دارد، به این معنی که برای اوقات فراغت، مسافرت و لباس های طراحان هزینه زیادی نمی کند، می تواند با حداقل 800€ (یورو) در ماه با احتساب اجاره به اینجا زندگی کند. البته اگر آپارتمانی از خودتان نگیرید و اتاقی را اجاره نکنید و از خرج کردن برای چیزهای غیر ضروری کم کنید، ممکن است با کمترین هزینه زندگی کنید. هزینه آب و برق اینجا در مکزیک نسبتاً بالاست، به خصوص هزینه برق و گاز که در اینجا بسیار بالاست. و هر خانواده در طول زمستان از گرمایش زیادی استفاده می کند، به همین دلیل است که هزینه آب و برق بسیار بالا است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه جراحی مغز و اعصاب در مکزیک می باشید:

 

الزامات تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در مکزیک

این کشور دانشگاه های خوب زیادی وجود دارد، نه تنها دانشگاه های پزشکی، بلکه دانشگاه های دیگر نیز. دانشکده های پزشکی در مکزیک یک فرآیند پذیرش جداگانه و منحصر به فرد دارند که نسبتاً دشوار و کمی پیچیده است. برای پذیرش در دانشکده پزشکی در مکزیک باید یک امتحان ورودی بدهید. هر دانشگاهی آزمون های ورودی خود را ترتیب می دهد و بسته به اینکه در کدام دانشگاه ها قصد دارید درخواست بدهید، باید در آزمون های ورودی جداگانه آنها شرکت کنید. بنابراین اساساً در نظر داشته باشید که ابتدا در آزمون ورودی شرکت کرده و سپس می توانید برای دانشگاه اقدام کنید. رشته همه گیر شناسی در مکزیک را نیز می توانید به عنوان یک رشته عالی تحصیل کنید.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته مغز و اعصاب در مکزیک می باشید:

نام دانشگاهرتبه در مکزیکرتبه در امریکارتبه در جهان
National Autonomous University of Mexico14578
Autonomous University of Nuevo Leon217643
University of Guadalajara321681
Monterrey Institute of Technology424748
National Polytechnic Institute528795
Anahuac University of North Mexico629806
Autonomous University of Sinaloa7561029

بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان ترجیح می‌دهند یک دوره آمادگی را بگذرانند، یعنی در یک برنامه کالج به نام «برنامه پیش پزشکی» شرکت می ‌کنند تا به آنها کمک کند برای امتحان ورودی آماده شوند و اساساً به پایه‌ های علمی و پزشکی خود کمک کنند. این امر به ویژه در میان دانش ‌آموزانی که تنها 11 سال از تحصیل را گذرانده ‌اند و از این رو در سال دوازدهم یا برنامه ‌های پیش دانشگاهی شرکت نکرده‌ اند بسیار محبوب است. همچنین برای دانش آموزانی که هرگز به زبان انگلیسی تحصیل نکرده اند خوب است و بنابراین فرصتی عالی برای آنها برای بهبود زبان انگلیسی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به مکزیک مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *