مهاجرت تحصیلی مالت

رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا

رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا

رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا به شما به عنوان کارآموز پزشکی برای انجام آموزش های اولیه جراحی یا بیهوشی برای توسعه مهارت های علمی کمک میکند. همچنین می تواند به عنوان پله ای برای دانشگاه یا آموزش عالی جراحی عمل کند و شکاف بین علوم پایه و زمینه های بالینی پزشکی و جراحی را پر کند. در این کشور که می توانید به زبان انگلیسی با مردم آن ارتباط برقرار کنید شرایط بسیار خوبی برای زندگی نیز وجود دارد. مالتا که در 10 سال اخیر به یک قطب تحصیلی و گردشگری تبدیل شده است می تواند بهترین مقصد برای تحصیلات پزشکی شما باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب مهاجرت و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا

اگر فارغ التحصیل MD هستید که اکثر آنها امروزه قصد دارند در جراحی عمومی یا در یکی از تخصص های جراحی (مانند گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، اورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی قلب و عروق، جراحی عروق، معده) تخصص بیشتری داشته باشند این دوره برای شما در نظر گرفته شده است. به عنوان یک فارغ التحصیل موفق، وارد دوره های آموزشی تخصصی بالاتر در رشته های جراحی مغز و اعصاب خواهید شد که هم در داخل و هم در خارج از کشور بسیار رقابتی است.UM در حال حاضر میزبان بیش از 1000 دانشجوی بین المللی تمام وقت و بیش از 450 دانشجوی بازدید کننده است. افزایش روزافزون دانشجویان بین المللی که از کشورهای مختلف می آیند حاکی از محبوبیت این کشور برای تحصیل است.

در پایان دوره، شما قادر خواهید بود:

  • یک مشاوره با بیمار انجام دهید.
  • ارزیابی تظاهرات بالینی، سفارش تحقیقات و انجام تشخیص های افتراقی.
  • برنامه مدیریت بیمار را تهیه و اجرا کنید.
  • استفاده از اصول، روش و دانش علمی در عمل و تحقیقات پزشکی.
  • نگرش همدلانه و انسانی از خود نشان دهید.
  • داروها را به روشی ایمن و مؤثر تجویز کنید.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا

اخذ پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب درمالتا

UM در حال حاضر میزبان بیش از 1000 دانشجوی بین المللی تمام وقت و بیش از 450 دانشجوی بازدید کننده است. افزایش روزافزون دانشجویان بین المللی که از کشورهای مختلف می آیند، در سال های اخیر، این موسسه 400 ساله را به یک پردیس بین المللی تبدیل کرده است. دانشجویان بین المللی مالتا به طور کلی این کشور را به عنوان مکانی امن توصیف می کنند که از آب و هوای عالی و برنامه های فرهنگی متنوع در طول سال لذت می برد. مالت به عنوان مکان ایده آل برای تحصیل دانشجویان در نظر گرفته می شود.

شرایط پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا عبارت است از:

این دوره برای متقاضیانی که دارای یکی از مدارک زیر هستند آزاد است:

  • (الف) مدرک دکترای پزشکی و جراحی
  • (ب) مدرک تحصیلی که سنا به توصیه هیئت مدیره آن را معادل مدرک تشخیص می‌دهد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا هستید:

مدت تحصیلنوع تحصیلمهلت اخذ پذیرشنرخ پذیرش
4 سالتمام وقت-پاره وقتسپتامبر47%

شرایط مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا

در درجه اول، این دوره زمانی در نظر گرفته شده است که شما تحصیلات متوسطه خود را به پایان رسانده باشید و شرایط ورودی عمومی و ویژه تحصیل پزشکی در مالتا را برآورده کرده باشید و مایل به دنبال کردن شغلی در پزشکی هستید. البته اگر شما فارغ التحصیل سایر حرفه های بهداشتی هستید که در مقررات دوره MD توضیح داده شده است، این دوره نیز می تواند دنبال شود. مدرکی که پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه اعطا می شود به شما این حق را می دهد که برای ثبت نام محدود در شورای پزشکی مالتا درخواست دهید و شما را واجد شرایط درخواست پست های دکتری بنیاد می کند. صلاحیت برای ثبت نام کامل نهایی در شورای پزشکی نیز الزامی است.

مدرک همچنین برای تحصیلات تکمیلی در هر یک از تخصص های پزشکی در داخل و خارج از کشور مورد نیاز است. این مدرک همچنین به شما امکان می دهد برای مدارک بالاتر مانند M Phil و PhD با دانشگاه مالتا و سایر دانشگاه ها درخواست دهید. تکمیل موفقیت آمیز این برنامه پیش نیازی برای شروع حرفه ای در هر یک از تخصص های مختلف است. اگرچه BSc Honors علوم پزشکی یک مدرک لیسانس 3 ساله مستقل است، اما به فارغ التحصیلان اجازه می دهد مستقیماً به سال سوم مدرک دکترای پزشکی و جراحی MD در شریک خارج از کشور مالتا، دانشگاه مالت منتقل شوند، مشروط به الزامات ورود ارائه شده در زیر را برآورده می کند. رشته همه گیرشناسی در مالتا هم در حال ارائه به علاقمندان می باشد.

در نمودار زیر شاهد هزینه تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا هستید:

 

دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در مالتا

دانشگاه مالتا یک دانشگاه بسیار معتبر و تاریخی است و دارای سابقه طولانی در آموزش پزشکی است و برنامه MD آنها بیش از 100 سال در بریتانیا به رسمیت شناخته شده است. تمام تدریس در دانشگاه مالت به زبان انگلیسی است و این دانشگاه دارای یک بدنه دانشجویی بین المللی متنوع با دانشجویان بیش از 90 کشور مختلف است. دانشجویان در پردیس اصلی خود در مسیدا، نزدیک به والتا، پایتخت مالتا، تحصیل خواهند کرد. این جزیره به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته شده، از نظر امکانات برای بازدیدکنندگان بین المللی به خوبی خدمات رسانی می کند و محیطی عالی برای گذراندن 3 سال تحصیل در آن است. برنامه MD ارائه شده توسط دانشکده پزشکی و جراحی و اعطا شده توسط دانشگاه مالت یکی از سه مدرک پزشکی اول است که به تازگی توسط انجمن دانشکده های پزشکی در اروپا و ASIIN، یک موسسه اعتباربخشی آلمانی معتبر شده است.

در نتیجه تایید مدرک MD توسط AMSE و ASIIN، فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه مالتا فرصت های بیشتری برای تحرک و یادگیری مادام العمر در سطح بین المللی دارند. دانشجویانی که قصد دارند تا مدرک دکترا پیشرفت کنند، باید در طول تحصیل خود در وست مینستر، مدرسه تابستانی آناتومی انسان مستقر در دانشکده پزشکی و جراحی دانشگاه دانشکده پزشکی مالتا، و برنامه زبان پزشکی مالتی را بگذرانند، که هر دوی آنها برای اجباری هستند. دانشجویانی که قصد انتقال به مدرک MD را دارند. مدرسه تابستانی آناتومی انسان بر روی آناتومی کل بدن تمرکز می کند و شامل تشریح جسد می شود و به مدت 6 هفته در تابستان بین سال های دوم و سوم شما برگزار می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی مالتا پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *