مهاجرت تحصیلی لیتوانی

رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی را می توانید به کامل ترین شکل ممکن تحصیل کنید. لیتوانی در سال دانشجویان خارجی مختلفی را می پذیرد. از سراسر جهان می پذیرد می تواند مقصد مناسبی برای اخذ تخصص رشته جراحی مغز و اعصاب شما باشد. در لیتوانی می توانید در هنگامی که در رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی تحصیل می کنید خود را برای شغل آینده آماده کنید. فرصت های کاری در لیتوانی در زمینه پزشکی یکی از مهم ترین دلایل تحصیل در این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در لیتوانی

مطالعات عمومی دانشگاه شکل‌گیری چشم ‌اندازی است که با ایده دانشگاه و همچنین توسعه دانش و خلاقیت در تمام دوره ‌های اول و برنامه‌ های مطالعاتی یکپارچه دانشگاه ویلنیوس مطابقت دارد. GUS درک لازم را در مورد نیاز به انتشار و به اشتراک گذاشتن مهمترین ایده های علمی و استدلال های فکری با عموم مردم پیاده می کند. واحدهای دوره GUS فقط در مقطع کارشناسی و برنامه های مطالعاتی یکپارچه ارائه می شود. در صورت ارائه واحد درسی GUS برای ترم پاییز ثبت نام در 2 هفته اول ماه می انجام می شود. ثبت نام تکمیلی در دو هفته اول شهریور انجام می شود. در صورت ارائه واحد درسی GUS برای ترم بهار ثبت نام در 2 هفته اول دسامبر انجام می شود. ثبت نام تکمیلی در دو هفته اول بهمن ماه انجام می شود.

تاریخ دقیق شروع ثبت نام از طریق ایمیل های ارائه شده برای دانشجویان VU ارسال می شود. کلاس ها فقط روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 15 برگزار می شود. زمان دقیق برگزاری کلاس در هنگام ثبت نام واحدهای دوره GUS ارائه شده است. برای ثبت نام در واحد دوره GUS، وارد پلتفرم VU eStudent شوید و ثبت نامGUS در قسمت ثبت نام) را انتخاب کنید. دانشجویان دوره اول و برنامه های تحصیلی یکپارچه دانشگاه ویلنیوس می توانند زبان خارجی انتخابی خود را نیز مطالعه کنند، بنابراین دانش کسب شده در دانشگاه را گسترش دهند.

دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

دانشگاه ویلنیوس بخشی از هزینه یادگیری یک زبان خارجی را جبران می کند که به صورت اضافی مورد مطالعه قرار می گیرد و جزء برنامه تحصیل در لیتوانی نیست، بنابراین قیمت یک ترم برای دانشجویان دانشگاه ویلنیوس تنها 55€ (یورو) است. اطلاعات کلاس های شرکت شده رشته های برنامه تحصیلی بدون مدرک (زبان خارجی) در ضمیمه دیپلم درج شده و در صورت نیاز گواهی صادر می شود. VU به همکاری خود با آکادمی هنر ویلنیوس و آکادمی موسیقی و تئاتر لیتوانی ادامه می دهد. دانشجویان VU می توانند یک واحد درسی ارائه شده توسط مؤسسه آموزش عالی دیگر را به جای واحد درسی اختیاری ارائه شده در برنامه تحصیلی برای ترم پاییز یا بهار با هماهنگی مدیریت واحد دانشگاهی اصلی خود انتخاب کنند. ثبت نام دانشجو در ترم های پاییز (شهریور) و بهار (ژانویه-فوریه) انجام می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی هستید:

نام دانشگاهرتبه در لیتوانیرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی1161459
Kaunas University of Technology2256822
Vilnius University3276882

دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

مجوز اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

پس از فارغ التحصیلی از تحصیلات پزشکی یکپارچه، با داشتن سطح B1 لیتوانیایی، فارغ التحصیلان می توانند برای مجوز طبابت طبق قانون فعالیت پزشکی جمهوری لیتوانی درخواست دهند. این بدان معناست که فارغ التحصیلان می توانند مجوزهای صادر شده در لیتوانی را دریافت کنند و بعداً می توانند در لیتوانی یا در کشور دیگری که مجوز LT معتبر است شروع کنند یا ممکن است به دریافت مجوز در آن کشور به روشی سریعتر و آسان تر کمک کند. درخواست مجوز در لیتوانی اجباری نیست، اما ممکن است مراحل و زمان مورد نیاز برای دریافت مجوز در کشور دیگری را کوتاه کند.

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

در صورتی که دانشجو (دانشجوی طبقه بندی نشده) به دلایل موجه دیگر قادر به ادامه تحصیل نباشد، رئیس واحد دانشگاهی مرکزی می تواند به دانشجو اجازه دهد تا حداکثر 1 سال تحصیل خود را متوقف کند. به دانشجویی (دانشجوی طبقه بندی نشده) که به دلیل بیماری، بارداری یا مراقبت از کودک موقتاً قادر به ادامه تحصیل نباشد و مدارکی دال بر این شرایط ارائه دهد، مرخصی تحصیلی اعطاء می شود. مرخصی تحصیلی ممکن است برای دوره های زیر اعطاء شود: به دلیل بیماری تا 2 سال. به دلیل بارداری و مراقبت از کودک برای مدت تعیین شده توسط قوانین، اما بیش از 3 سال. مرخصی تحصیلی توسط رئیس واحد دانشگاهی مرکزی اعطاء می شود. مدت مرخصی تحصیلی از تاریخ ارسال درخواست محاسبه می شود.

به یک دانشجو (دانشجوی طبقه بندی نشده) نیز ممکن است به دلایل شخصی مرخصی تحصیلی اعطاء شود. لازم به ذکر است که مرخصی تحصیلی به دلایل شخصی تنها 1 بار در طول مدت تحصیل و حداکثر 1 سال قابل اعطاء می باشد. در پایان این دوره، دانشجو می تواند درخواست تعلیق تحصیلی ارائه دهد. مطالعات معلق می تواند از سر گرفته شود. در صورتی که فرد برنامه تحصیلی نیمسال اول دوره اول، نوبت دوم یا برنامه تحصیلی تلفیقی دانشگاه را انجام داده باشد و هیچ گونه تعهد مالی نسبت به دانشگاه نداشته باشد، ادامه تحصیل می تواند از سر گرفته شود. در صورتی که تفاوت اعتبار بین برنامه تحصیلی قبلی و مورد نظر دانشجو از 15 واحد تجاوز نکند، ممکن است تحصیلات از سر گرفته شود.

در شکل زیر شاهد امتیازات تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی هستید:

امتیازات تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

دانشگاه علوم بهداشت در لیتوانی

دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی یک دانشکده پزشکی در کاوناس، لیتوانی است. دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی امروزی ترکیبی از 2 موسسه آموزش عالی، دانشگاه پزشکی کاوناس KMU و آکادمی دامپزشکی لیتوانیایی LVA است. اکنون LSMU بزرگترین موسسه آموزش عالی برای علوم زیست پزشکی در لیتوانی است که بهترین سنت های KMU و LVA را ادامه می دهد. دانشجویان پزشکی، دندان ‌شناسی و پرستاری مهارت‌ های عملی خود را در بیمارستان LSMU Kauno Klinikos، که بزرگترین موسسه پزشکی در کشورهای بالتیک است، به دست می ‌آورند. بیش از پزشک بسیار ماهر و 2400 نفر از کارکنان پرستاری هر ساله از بیش از 78000 بیمار در بیمارستان LSMU مراقبت می کنند. رشته همه گیر شناسی در لیتوانی هم در این دانشگاه ارائه می شود.

در نمودار زیر شاهد دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در رشته های جراحی در لیتوانی هستید:

دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در رشته های جراحی در لیتوانیدانشجویان می توانند در دانشگاه های خارجی تحصیل کنند یا برای مدت حداکثر 1 سال به خارج از کشور بروند. در حال حاضر 679 دانشجوی بین المللی از 48 کشور در حال تحصیل هستند. دانشجویانی که به دنبال تبدیل شدن به دکتر دامپزشکی هستند، مهارت های عملی خود را در کلینیک های حیوانات بزرگ و کوچک و اتاق های عمل آکادمی دامپزشکی به دست می آورند. LSMU یک شرکت کننده فعال در برنامه تبادل ERASMUS است. دانشجویان می توانند در دانشگاه های خارجی تحصیل کنند یا برای مدت حداکثر 1 سال به خارج از کشور بروند. در حال حاضر 679 دانشجوی بین المللی از 48 کشور در حال تحصیل هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی لیتوانی مشاور شماست.

سوالات متداول در مورد رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی

در این بخش از مطلب به سوالات شما در مورد رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه مناسب تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی کدام است؟ دانشگاه ویلنیوس بخشی از هزینه یادگیری یک زبان خارجی را جبران می کند که به صورت اضافی مورد مطالعه قرار می گیرد و جزء برنامه تحصیلی نیست، بنابراین قیمت یک ترم برای دانشجویان دانشگاه ویلنیوس تنها 55€ (یورو) است.
  • شرایط کار در حوزه جراحی مغز و اعصاب در لیتوانی چگونه است؟ پس از فارغ التحصیلی از تحصیلات پزشکی یکپارچه، با داشتن سطح B1 لیتوانیایی، فارغ التحصیلان می توانند برای مجوز طبابت طبق قانون فعالیت پزشکی جمهوری لیتوانی درخواست دهند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *