مهاجرت تحصیلی هلند

رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند دانشجویان بین المللی به یک رزومه عالی نیاز خواهند داشت تا بتوانند از کیفیت آموزشی بهره مند شوند. این کشور در شمال غربی اروپا و هم مرز با آلمان و بلژیک واقع شده است. این کشور به دلیل روش‌های آموزشی نوآورانه شناخته شده است. اگر در این کشور تحصیل کنید، معماری رویایی، مد معاصر و هزاران بازار خیابانی را تجربه خواهید کرد. پایتخت این کشور، آمستردام، قطب فرهنگی این کشور است. تحصیل خود را در این کور انتخاب کنید و از بیش از 20 موسسه آموزشی شناخته شده بهره مند شوید.

این کشور همچنین یکی از فعال ترین صحنه های اجتماعی و زندگی شبانه را دارد که آن را به شهری دانشجو محور و لذت بخش تبدیل کرده است. با این حال، برای کسانی که اهل موسیقی با صدای بلند و بارها نیستند، این کشور دارای برخی از مشهورترین موزه ها و مکان های توریستی در اروپا است. همیشه چیزی وجود دارد که همه دانشجویان در طول تحصیل خود در این کشور از آن لذت ببرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی که درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند بدست آورده اند را در این نگارش در اختیار متقاضیان قرار داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

برای کشور کوچکی مانند این کشور، جهت گیری بین المللی در زمینه آموزش و پرورش در دنیای بین المللی شده ما مهم است. علاوه بر این، بیش از 95% از ساکنان به زبان انگلیسی صحبت می کنند و به راحتی می توانید در طول اقامت خود از نظر اجتماعی با آن ها ترکیب شوید. احترام به عقاید و عقاید هر فرد یک فضیلت ملی است که به بافت جامعه متنوع و متکثر هلند نیرو می بخشد. این پایه و اساس روش تدریس مورد استفاده در مؤسسات آموزشی هلند است.

سیستم آموزشی این کشور بر کار گروهی تمرکز دارد و یک محیط ایده آل برای دوست یابی ایجاد می کند. سبک تدریس در این کشور را می توان تعاملی و دانشجویان محور توصیف کرد که توجه و آزادی لازم را برای دانشجویان فراهم می کند تا نظرات و خلاقیت خود را در به کارگیری دانش تازه کسب شده خود توسعه دهند. با تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند، ذهنی باز خواهید داشت و گرایش بین المللی خود را افزایش می دهید.

دانشگاه های زیر برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند مناسب است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه اراسموس روتردام208
دانشگاه آمستردام58
دانشگاه اوترخت112
دانشگاه آزاد آمستردام150
دانشگاه رادبود232
دانشگاه گرونینگن145
دانشگاه لیدن131
دانشگاه ماستریخت278
دانشگاه تیلبورگ398
دانشگاه واگنینگن124

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

تحصیل در هلند برای دانشجویان بین المللی بسته به ملیت، رشته انتخابی و دانشگاه های مختلف در مقاطع تحصیلی انتخابی می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. بنابراین، مهم است که برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه های تحصیل، مستقیما از موسسه آموزش عالی مورد نظر خود استعلام بگیرید. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسی6000€ تا 15000€
کارشناسی ارشد8000€ تا 20000€

برخی از رشته های تحصیلی که در رده MBA قرار می گیرند، حدود 13000€ تا 16000€ (یورو) هزینه دارد. همچنین هزینه تحصیل در این کشور با دوره های فنی یک ساله ذکر شده می تواند تقریبا بین 12000€ تا 13000€ (یورو) باشد.

ویزای تحصیلی هلند

این کشور به دلیل کیفیت بالای آموزش، یک مقصد تحصیلی بین المللی در حال افزایش برای بسیاری از دانشجویان است. شرایط ویزای تحصیلی هلند بستگی به این دارد که آیا دانشجو شهروند اتحادیه اروپا یا غیر اتحادیه اروپا باشد.

ویزای اقامت کوتاه مدت، برای اقامت کمتر از 3 ماه، بسته به ملیت شما، ممکن است ویزا لازم باشد.

ویزای بلند مدت، برای اقامت بیش از 3 ماه، به یک اجازه اقامت موقت نیاز (MVV) دارید، مگر اینکه شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا EEA، استرالیا، کانادا، ژاپن، موناکو، نیوزلند، آمریکا و سوئیس. این الزام برای شهروندان سایر کشورها اعمال می شود. MVV به شما اجازه ورود به این کشور را خواهد داد. با این حال، شما باید برای اجازه اقامت در بدو ورود درخواست دهید.

در شرایط زیر به شما اجازه اقامت موقت داده می شود:

  • پاسپورت معتبر
  • توان مالی کافی
  • شما خطری برای نظم عمومی یا امنیت ملی هلند نیستید.
  • هزینه های مورد نیاز پرداخت می شود.
  • شما نامه یا مدرک دیگری از مؤسسه میزبان هلند دارید مبنی بر اینکه شما به عنوان دانشجو ثبت نام کرده اید یا خواهید بود. یا اینکه می خواهید دوره کارآموزی انجام دهید.
  • برای کارآموزان: در صورت وجود، یک کپی از درخواست مجوز کار دارید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

متخصص زنان و زایمان پزشکی است که با موفقیت آموزش و آموزش تخصصی را در مدیریت مراقبت های معمول و پیچیده بارداری، زایمان و پس از زایمان به پایان می رساند. متخصص زنان و زایمان، پزشکی است که آموزش و آموزش های تخصصی را در زمینه سلامت اندام های زنان، از جمله تشخیص و درمان پزشکی و جراحی اختلالات و بیماری های زنانه با موفقیت به پایان می رساند.

ساختار اولیه آموزش پزشکی فارغ التحصیل، آموزش همزمان در هر 2 رشته مامایی و زنان است، اگرچه فرصت های آموزشی اضافی در زمینه های فوق تخصصی این رشته (فوق تخصص در OBGYN) وجود دارد. این بدان معنی است که پس از اتمام موفقیت آمیز یک دوره دستیاری معتبر زنان و زایمان، متخصص زنان و زایمان عمومی (OBGYN) مجهز به ارائه مراقبت های پزشکی و جراحی در حوزه پزشکی لگن زنان است.

در حالی که این شامل مراقبت های قبل از زایمان، زایمان و پس از زایمان می شود، OBGYN ها همچنین گستره وسیعی از مراقبت های زنان، از جمله برنامه ریزی جامع خانواده، لگن، مراقبت از یائسگی، و درمان خونریزی غیرطبیعی قاعدگی را ارائه می دهند. OBGYN ها همچنین اغلب به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در جوامع خود نقش ایفا می کنند. زیرا برای ارائه مراقبت های سالانه چاه، از جمله تست پاپ معمولی و سایر غربالگری های نگهداری مراقبت های بهداشتی آموزش دیده اند.

حقوق ماهیانه کار در هلند برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در هلند برای متخصصان زنان و زایمانبرای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند یا سایر کشورها موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *