مهاجرت تحصیلی هند

رشته جراحی زنان و زایمان در هند

رشته جراحی زنان و زایمان در هند

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هند دانشگاه های بسیاری وجود دارد که تمامی آن ها در سطح جهانی شناخته شده اند. این کشور به تمام معنا وسیع است. از جمعیت بیش از یک میلیاردی، تا شهرهای وسیع، تا حومه های باز و به ظاهر بی پایان، این کشور قطعا موقعیت شبه قاره خود را به دست آورده است. این کشور خانه ده ها جامعه، زبان و چندین دین است. این کشور در سال 1948 به دلیل قدرت جنبشی که توسط مهاتما گاندی آغاز شد، از بریتانیا مستقل شد.

از نظر سیاسی، هند پلی بین شرق و غرب است، زیرا روابط گرمی با روسیه، چین و ایالات متحده دارد. همچنین گذشته استعماری این کشور است که تضمین می کند زبان انگلیسی گسترده است. زبان انگلیسی یکی دیگر از زبان های رسمی این کشور است. مردم این کشور به این 2 زبان صحبت می کنند. به غیر از آن زبان های دیگری مانند پنجابی، گجراتی و بنگالی وجو دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله اطلاعات خود را در زمینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هند ارائه داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هند

این کشور سیستم آموزشی خود را از بریتانیا به ارث برده است. اما، همان طور که نقش و جایگاه هند در جهان در طول زمان توسعه یافته و رشد کرده است، سیستم آموزشی تغییر کرده است. آموزش عالی این کشور به سرعت در حال گسترش است. امروزه بیش از هزار مدرسه معتبر در این کشور وجود دارد. حدود پنجاه نفر از آن ها در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند.

آموزش عالی این کشور در طول این قرن دستخوش تغییر چشمگیری شده است. از غیر استاندارد بودن به طور کامل تنظیم شده است. در نتیجه، برخی از مدارس برتر هند اکنون در برخی از رشته ‌ها با برخی مدارس آمریکایی برابری می کنند. دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی تحصیل کنند. تقریبا تمام دانشگاهیان هندی انگلیسی کامل صحبت می کنند. بسیاری از مدارس برنامه های یکسانی ارائه می دهند که عبارتند از:

زبان تحصیل در هندبا این حال، انگلیسی به طور فزآینده ای در کلاس های آموزش عالی این کشور غالب می شود. برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هند دانشگاه های زیر مناسب هستند:

نام دانشگاهرتبه
موسسه علوم پزشکی تمام هند دهلی126
موسسه تحصیلات تکمیلی آموزش و تحقیقات پزشکی229
موسسه آموزش و تحقیقات تکمیلی پزشکی جواهر لعل510
موسسه تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی سانجی گاندی562
دانشگاه پزشکی کینگ جورج578
موسسه علوم پزشکی شیر کشمیر682
آکادمی آموزش عالی مانیپال814
موسسه آموزش عالی و تحقیقات سری راماچاندرا942
دانشگاه دهلی943
دانشگاه هندو بنارس961

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هند

هزینه تحصیل و زندگی در هند در اکثر مدارس بین 3300$ تا 7800$ (دلار) در هر سال تحصیلی صرف نظر از سطح تحصیلی دریافت می کنند. مدارک تحصیلی که نیاز به استفاده مکرر از امکانات، مانند پزشکی یا مهندسی دارند، عموما به سمت انتهای بالاتر این طیف منحرف می شوند. در مورد دانشجویان دکترا، موقعیت ها به طور کلی بدون پرداخت هستند، اما با کمک هزینه ماهانه حداقل 340$ (دلار) ارائه می شوند.

هزینه زندگی در این کشور به طور پیوسته در حال افزایش است، اما هنوز بسیار کمتر از ایالات متحده و بسیاری از کشورهای اروپایی است. هزینه زندگی این کشور نیز به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری دیگر از مقاصد تحصیلی محبوب در خارج از کشور، مانند چین، ژاپن و کره جنوبی است. هزینه زندگی، مانند اکثر کشورها، در پایتخت و سایر شهرهای بزرگ بالاتر است. حتی اگر دهلی نو پایتخت است، در واقع بمبئی است که بزرگترین شهر است. اکثر دانشجویان بین المللی در یکی از این 2 شهر به پایان می رسند. از آنجایی که هر دوی آن ها هزینه زندگی نسبتا مشابهی دارند، این هزینه ها منعکس کننده هزینه زندگی در دهلی نو خواهد بود.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هند

ویزای تحصیلی هند

پاسپورت شما باید قابل خواندن توسط ماشین باشد. اگر اینطور نباشد، حتی اگر ویزای مناسبی داشته باشید، از ورود به این کشور منع خواهید شد. مگر اینکه پاسپورت بوتان یا نپال داشته باشید، برای تحصیل در هندوستان به ویزا نیاز دارید. همچنین در صورتی که دارای کارت شهروندی خارج از کشور هند یا کارت شخص هندی الاصل باشید، از ویزا معاف هستید، زیرا این کارت ها بسیاری از حقوق و مزایای مشابه شهروندی کامل را به شما می دهند. خوشبختانه، برای همه، این کشور کل فرآیند را تا آنجا که می تواند ساده و سرراست می کند.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی عبارتند از:

  • پاسپورت با اعتبار 6 ماهه
  • عکس سایز پاسپورت
  • فتوکپی پاسپورت
  • اثبات آدرس محل سکونت
  • یک نسخه چاپی از فرم آنلاین (پر شده).
  • نامه پذیرش رسمی
  • مشخصات دانشگاه
  • صورت حساب بانک

ویزای تحصیلی این کشور حداکثر 5 سال اعتبار دارد. هزینه ای بین 13$ تا 118$ (دلار) بسته به شهروندی شما وجود دارد. پاسپورت شما مهم است، نه کشور محل اقامت شما. این هزینه معمولا به دلار پرداخت می شود. INR واقعا در برخی کشورها پذیرفته نمی شود. کنسولگری ها، سفارتخانه ها و مراکز ویزا این کشور به طور فزآینده ای پرداخت کارت را ترجیح می دهند.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در هند

ممکن است قبلا بدانید که یک متخصص زنان و زایمان متخصص مراقبت های بهداشتی زنان است. اما به طور خاص، OB-GYN – که مخفف کلمه متخصص زنان و زایمان است – یک پزشک متخصص در سلامت باروری زنان است. پزشکان متخصص زنان و زایمان می‌توانند انواع مراقبت‌ها از جمله ویزیت چاه (که معاینه سالانه نیز نامیده می‌شود)، غربالگری، قاعدگی‌ های سنگین، کنترل بارداری و هر نوع نگرانی زنان را ارائه دهند.

وقتی صحبت از مراقبت بارداری به میان می آید، این جایی است که قسمت “OB” نام مطرح می شود. مامایی شاخه تخصصی پزشکی است که بر کمک به زنان با درمان های هدایت شده در طول دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان تمرکز دارد. پزشکان زنان متخصص در مورد هر چیزی که در زمان انتظار شما روتین است، و همچنین در مورد هر چیزی که نیست، خبره هستند. پزشکان متخصص زنان و زایمان نوزادان را به صورت طبیعی و هم از طریق سزارین به دنیا می آورند.

حقوق ماهیانه کار در هند برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در هند برای متخصصان زنان و زایمانکارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به سوالات شما در زمینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هند پاسخ دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *