مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته جراحی زنان و زایمان در مزیک

رشته جراحی زنان و زایمان در مزیک

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مزیک دانشگاه های بسیاری وجود دارد بنابراین دانشجویان گزینه های بسیاری در اختیار دارند. این کشور یا به طور رسمی ایالات متحده مکزیک، بزرگترین کشور اسپانیایی زبان در جهان است. براساس رتبه بندی جهانی گردشگری، این کشور هفتمین کشور پربازدید جهان است. با وجود 31 مکان میراث جهانی یونسکو، ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ ها، و آب و هوای رضایت بخش است. اما علاوه بر گردشگری، این کشور به یکی از بزرگترین مقاصد تحصیلی خارج از کشور در آمریکای شمالی برای دانشجویان بین المللی نیز تبدیل شده است.

تحصیل در خارج از کشور یک رویای بزرگ برای دانشجویان در سراسر جهان است و تصمیم گیری در مورد مقصد ایده آل مهم ترین اما شاید چالش برانگیزترین مرحله است. از آنجایی که گزینه های زیادی برای دانشگاه ها و برنامه ها وجود دارد، تحقیق در مورد کشورهای مورد علاقه شما حیاتی است. اگر به دنبال کشوری با فرهنگ دلپذیر، هزینه های زندگی مقرون به صرفه و دانشگاه های عالی هستید، این کشور می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به راهنمایی متقاضیان رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک پرداخته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مزیک

این کشور یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارد و این کشور عمدتا در آموزش سرمایه گذاری می کند. نزدیک به 1250 موسسه برای آموزش عالی از جمله مدارس فنی و حرفه ای وجود دارد. بیش از نیمی از دانشگاه ها با بودجه دولتی یا دولتی هستند که به عنوان معتبرتر شناخته می شوند. اکثر دانشگاه ها نیز وضعیت مستقلی دریافت کرده اند که معادل دانشگاه های معتبر منطقه ای ایالات متحده است.

دانشگاه های این کشور تقریبا در تمام زمینه های دانش برنامه های مدرک ارائه می دهند. اکثر برنامه ها به زبان اسپانیایی هستند و دانشجویانی که به زبان مسلط هستند یا علاقه مند به یادگیری هستند ممکن است تحصیل در این کشور را بسیار مفید بدانند. با این وجود، تعداد فزآینده ای از برنامه ها به زبان انگلیسی و سایر زبان ها نیز وجود دارد.

دانشگاه هایی که مناسب تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک هستند، در جدول زیر نشان داده شده است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه ملی خودمختار مکزیک395
موسسه ملی پلی تکنیک613
دانشگاه خودمختار نووو لئون642
دانشگاه خودمختار یوکاتان850
دانشگاه گوادالاخارا875
دانشگاه خودمختار متروپولیتن940
موسسه فناوری مونتری1001
دانشگاه وراکروز1061

هزینه تصحیل در رشته جراحی زنان و زایمان در مزیک

هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک به برنامه و ایالتی که دانشگاه در آن واقع شده بستگی دارد. این هزینه ناچیز هستند که عبارتند از:

 

با این حال، دانشجویان بین المللی می توانند انتظار داشته باشند که فقط بین 4500$ تا 5500$ (دلار) در هر ترم پرداخت کنند. این هزینه ناچیز شامل هزینه های تحصیل، اقامت، غذا و لوازم می شود. علاوه بر این، اکثر دانشگاه ها به دانشجویان بین المللی شایسته بورسیه و کمک هزینه ارائه می دهند.

دانشجویان بین المللی و دارندگان ویزای تحصیلی مکزیک به طور کلی اجازه کار در حین تحصیل در دانشگاه ها را ندارند. اگر واقعا مایل به کار هستید و پیشنهاد شغلی دریافت کرده اید، کارفرمای مکزیکی شما باید از طرف شما برای مجوز کار رسمی در موسسه ملی مهاجرت اقدام کند.

ویزای تحصیلی مکزیک

دانشجویانی که کمتر از 180 روز در این کشور خواهند بود می توانند با کارت توریستی وارد شوند که حداکثر مدت زمان آن 18- روز است. ویزای توریستی باید با خروج از مکزیک قبل از پایان دوره 180 روزه و ورود مجدد به کشور تمدید شود. این دانشجویان کوتاه مدت نیازی به درخواست ویزا ندارند. دانشجویانی که برای مدت بیش از 180 روز به این کشور سفر خواهند کرد، می توانند برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. برنامه تحصیلی شما یا کنسولگری مکزیک می تواند در این فرآیند به شما کمک کند. مطمئن شوید که زمان کافی برای رسیدگی به درخواست ویزای دانشجویی خود در نظر گرفته اید.

برای دریافت ویزای تحصیلی خود باید موارد زیر را ارسال کنید:

  • پاسپورت معتبر (6 ماه پس از اقامت برنامه ریزی شده شما)
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • 6 عکس که نمایه جلوی صورت شما را نشان می دهد و 5 عکس که نمایه صورت سمت لیفت شما را به ابعاد 2*2 سانتی متر با پس زمینه سفید نشان می دهد.
  • مدرک پذیرش در یک دانشگاه مکزیک، همه داوطلبان باید نامه پذیرش از موسسه ای که می خواهند در آن تحصیل کنند، سطح، مدرک، مدت زمان تحصیل برنامه ریزی شده و رشته تحصیلی ارسال کنند.
  • مدرک کمک مالی برای تحصیل و اقامت مکزیک (300$ (دلار) در هر ماه اقامت)
  • در صورتی که متقاضی بورسیه تحصیلی دریافت کرده باشد، باید مدارک مناسب را ارائه دهد.
  • دانشجویان خارجی باید مدرک بیمه پزشکی ارائه دهند.
  • ارائه یک اظهارنامه پزشکی مبنی بر اینکه دانش آموز در شرایط خوب و عاری از هرگونه بیماری است.
  • بلیط هواپیما رزرو شده

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در مزیک

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در مزیک

متخصصان زنان و زایمان (OB/GYN) بارداری، زایمان و مراقبت‌ های پس از زایمان و همچنین خدمات معمول زنان و درمان بیماری ‌های اندام های زنان را ارائه می ‌دهند. در شبکه بهداشت بیمارستان مسیح، متخصصان OB/GYN ما به دلیل تجربه و رویکرد محترمانه ‌شان در مراقبت از بارداری و مراقبت‌ های بهداشتی زنان شناخته شده‌اند. آن ها طیف گسترده ای از خدمات را در بسیاری از مکان ها در سراسر منطقه سینسیناتی بزرگ ارائه می دهند، و یافتن پزشک مناسب یا پرستار و مامای معتبر را برای شما آسان می کند که به دقت به نیازهای شما گوش دهد و مراقبتی را که شایسته شماست ارائه دهد.

تیم پزشکان-زایمان و زنان شامل متخصصین زنان و زایمان دارای گواهی هیئت مدیره – پزشکانی است که در مراقبت های بهداشتی زنان، به ویژه مراقبت های بهداشتی باروری زنان و مراقبت های قبل و بعد از زایمان تخصص دارند. آن ها از آخرین دستورالعمل ها و روش ها استفاده می کنند. بنابراین می توانید اعتماد کنید که بالاترین سطح مراقبت های OB/GYN را دریافت می کنید.

حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در مکزیک در نمودار زیر آمده است:

 

برای مهاجرت به مکزیک کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به شما عزیزان مشاوره ارائه دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *