مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو

رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو

رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو گزینه مناسبی برای تحصیل دانشجویان بین المللی نیست زیرا دانشگاه های این کشور این برنامه را ارائه نمی دهند. این کشور، یک ایالت-شهر مستقل در ریویرای فرانسه، به دلیل موقعیت نزدیک به ایتالیا و شرایط آب و هوایی مطبوع در طول سال، مقصد مناسبی برای گردشگرانی است که به دنبال بازدید لذت بخشی از سواحل مدیترانه هستند. زمستان ‌های معتدل با دمای متوسط ​​حدود 8 درجه سلسیوس و تابستان ‌های گرم (26 درجه سلسیوس) که با نسیم خنک دریای مدیترانه کاهش می ‌یابد و به ندرت باران می ‌بارد، این مکان را بسیار جذاب کرده است. آمار جمعیت شناسی نشان می دهد که مونگاسک های بومی در اقلیت هستند.

خارجی های مقیم از حدود 125 ملیت، که عمدتا در مناطق شهری واقع شده اند، این مکان را به پرجمعیت ترین مکان در جهان تبدیل کرده اند. زبان رسمی این کشور فرانسوی است، اما پس از آن انگلیسی، ایتالیایی و بومی موناکو نیز رایج است. یورو واحد پول رسمی اینجاست، اگرچه این کشور بخشی از اتحادیه اروپا نیست. شاهزاده، که توسط خاندان ایتالیایی گریمالدی به طور متناوب خریداری و اداره می شد، پس از انقلاب فرانسه و بعدا ایتالیا، قبل از تبدیل شدن به یک کشور مستقل، به دست فرانسه افتاد. این کشور از سال 1993 یکی از اعضای حق رأی سازمان ملل است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو

این کشور تنها یک دانشگاه را در خود جای داده است که چندین برنامه آموزشی فارغ التحصیل و کارشناسی را به 2 زبان ارائه می دهد که عبارتند از:

2 زبان تحصیل در موناکو

با این حال، سیستم آموزشی بسیار شبیه به سیستم آموزشی فرانسه است. دانشگاه بین المللی موناکو (IUM) در آموزش کسب و کار تخصص دارد، اما چندین برنامه تحصیلات تکمیلی در سطح جهانی دیگر را نیز اجرا می کند که از شهرت جهانی برخوردار هستند. این برنامه های 16 ماهه به 60 واحد در ایالات متحده (120 واحد ECTS) برای واجد شرایط بودن برای ترم اول نیاز دارند. برای دانشجویانی که برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو انتخاب می کنند، رسیدن به آنجا اولین مانع است. نزدیکترین فرودگاه در نیس است که در 40 کیلومتری همسایگی فرانسه قرار دارد. اتوبوس های Rapide Cote D’Azur به طور منظم مونت کارلو را به فرودگاه نیس متصل می کنند.

تاکسی‌ ها به خاطر شارژ بیش از حد بدنام هستند، بنابراین توصیه می ‌شود از قبل بر سر هزینه توافق کنید. برای کسانی که در داخل اتحادیه اروپا سفر می کنند، قطارهای همسایه فرانسه یا ایتالیا بسته به ساعت روز بین 2 تا 4 بار در ساعت وارد می شوند. این کشور شهری بسیار امن و تقریبا عاری از جرم و جنایت است و حضور پلیس قوی دارد. در واقع به ازای هر 100 ساکن یک افسر پلیس دارد. فضاهای عمومی دارای دوربین های امنیتی هستند و هر نوع بی نظمی با واکنش فوری نیروی پلیس مواجه می شود.

هزینه تحصیل در موناکو

هزینه تحصیل در موناکو برای همه برنامه های کارشناسی ارشد یکسان است، به جزء برنامه مدیریت لوکس این مبلغ برای کل برنامه 18000€ (یورو) است. هزینه ها در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
کارشناسی ارشد19570€
رشته MBA29600€
هزینه استاندارد انجمن دانشجویی150€

IUM کمک های مالی بین 1000€ تا 5000€ (یورو) را صرفا براساس شایستگی متقاضی ارائه می دهد. در حالی که IUM برای کاندیداهای شایسته بورسیه تحصیلی ارائه می دهد، دانشجویانی که توسط موسسات فارغ التحصیل خود حمایت می شوند نیز می توانند برای دوره های PG در اینجا درخواست دهند. مقاله هزینه زندگی در موناکو می تواند به شما عزیزان درباره هزینه ها کمک خواهد کرد.

ویزای تحصیلی موناکو

اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید، باید به محض پذیرش در IUM در کنسولگری فرانسه (یا سفارت فرانسه یا مرکز ویزا) کشور محل اقامت خود برای ویزا درخواست دهید. این کشور خدمات ویزا خود را ندارد. تمام درخواست ها از طریق مقامات کنسولی فرانسه انجام می شود. گرفتن وقت ممکن است مدتی طول بکشد. بنابراین این یک روند اداری است که باید در اسرع وقت مراقبت از آن را شروع کنید. اینکه برای چه ویزایی اقدام می کنید بستگی به کشوری دارد که تصمیم دارید در آن زندگی کنید. قبل از تصمیم گیری برای انتخاب ویزا، به پیشنهادات مسکن دقت کنید.

شرایط اخذ ویزا عبارتند از:

  • اگر تصمیم به زندگی در این کشور دارید، باید برای ویزای دانشجویی برای اقامت طولانی مدت اقدام کنید.
  • اگر تصمیم به زندگی در فرانسه دارید، باید برای ویزای بازدیدکنندگان طولانی مدت به نام بازدیدکننده نوع D VLS-TS اقدام کنید. این ویزا به شما امکان اقامت فرانسه و تحصیل در موناکو را می دهد.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو

یک OBGYN، یک پزشک و یک دکتر است. همه این ها زمانی که در مراقبت های بهداشتی و تنظیمات پزشکی استفاده می شوند، با یکدیگر قابل تعویض هستند. MD مدرکی است که از یک مرکز آموزش عالی برای تبدیل شدن به یک پزشک شاغل به دست می آید، که مدرک دکترای پزشکی است. متخصص زنان، پزشکی با مدرک M.D است که برای دریافت آموزش های تخصصی در زمینه بهداشت باروری زنان به مدرسه رفته است.

بنابراین یک OBGYN در مامایی و زنان تخصص دارد. متخصص زنان و زایمان، پزشکی است که نوزادان را به دنیا می آورد و با زنان قبل، حین و بعد از بارداری کار می کند. متخصص زنان، پزشکی است که سلامت اندام های زنانه را درمان می کند. به عنوان یک پزشک در این تخصص، OBGYN همچنین مراقبت های پزشکی و جراحی را برای بیمار مدیریت و انجام می دهد.

متخصصان زنان همچنین دلایلی را بررسی می کنند که چرا یک زن نمی تواند باردار شود. پزشک متخصص زنان آزمایش‌ها و روش‌ هایی را برای کشف انسداد لوله‌های فالوپ یا عدم تعادل هورمونی که برای تنظیم نیاز به درمان دارد، انجام می‌دهد. بیماری های زنان نه تنها در داخل بدن کار می کند، بلکه امکان باردار شدن را از طریق فرآیندی خارج از بدن نیز فراهم کرده است.

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای متخصصان زنان و زایماندر صورت ابهام درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در موناکو با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *