مهاجرت تحصیلی عمان

رشته جراحی زنان و زایمان در عمان

رشته جراحی زنان و زایمان در عمان

رشته جراحی زنان و زایمان در عمان به دلیل نزدیک بودن این کشور به ایران، بیشتر مورد توجه متقاضیان ایرانی قرار گرفته است. این کشور که اندکی کوچکتر از ایالت کانزاس است، در جنوب غربی آسیا در دهانه خلیج فارس واقع شده و از شمال غربی با امارات متحده عربی، از جنوب غربی با یمن و از غرب با عربستان سعودی همسایه است. این کشور مکانی بالقوه برای تحصیل دانشجویان در این کشور است. در حین تحصیل در این کشور، می توانید مناظر متعددی از سواحل صلاله تا فلات جبل آخد را کشف کنید.

فضای داخلی این کشور یک دسر خشک است، اما اگر در خارج از کشور همراه با کت تحصیل می کنید، می توانید برای رطوبت برنامه ریزی کنید. این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای خاورمیانه بسیار متنوع است. تقریبا 600000 نفر از ساکنان آن غیر اتباع هستند. دوره های تحصیل در خارج از کشور در عمان از تابستان یا ترم تا برنامه های تحصیلی یک ساله در خارج از کشور متفاوت است. چنانچه قصد مهاجرت به این کشور را دارید و می خواهید در رشته جراحی زنان و زایمان در عمان تحصیل کنید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعات تماس بگیرید.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در عمان

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در عمان، یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان عرب، که از یک کالج در سال 1995 به 30 موسسه آموزش عالی در زمان حاضر گسترش یافته است. دولت بودجه آموزش و پرورش را در سال های اخیر افزایش داده است و تعهد خود را به جذب استعدادهای جدید از خارج از کشور ثابت کرده است. فرهنگ غنی، زیرساخت ‌های عالی، و غذاهایی را که غذاهای سنتی عربی و آسیایی را با هم ترکیب می‌ کند، کاوش کنید.

دانشگاه سلطان قابوس برای کسانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان دارند، مناسب است. دانشگاه سلطان قابوس (SQU) که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر مسقط واقع شده است. این دانشگاه که ​​به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی این کشور به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط عمانی است. این دانشگاه دوره‌ ها و برنامه ‌هایی را ارائه می ‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی ارائه می شود که عبارتند از:

محدوده پذیرش در دانشگاه سلطان قابوس مدارک فوق دیپلم (یعنی گواهینامه ‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)،

  • مدارک کارشناسی
  • مدرک کارشناسی ارشد
  • مدرک دکترا

در چندین زمینه تحصیلی می ‌شوند. این موسسه آموزش عالی 34 ساله عمانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی براساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. نرخ پذیرش این دانشگاه در نمودار زیر بررسی شده است:

هزینه رشته جراحی زنان و زایمان در عمان

مهاجران هزینه تحصیل و زندگی در عمان را معقول ‌تر از بسیاری از کشورهای همسایه شورای همکاری خلیج فارس (GCC) می ‌دانند و درآمد معاف از مالیات است. قیمت ها در مسقط بالاترین است، اما اگرچه هزینه ها در خارج از شهر کمتر است، انتخاب نیز محدودتر است. براساس نظرسنجی هزینه زندگی مرسر، مسقط در بین 209 شهر در رتبه 94 قرار دارد که کمی گران تر از بریزبن در استرالیا است، اما کمی ارزان تر از پایتخت اندونزی، جاکارتا است.

با این حال، به همان اندازه که این قراردادها جامع به نظر می رسند، همیشه هزینه های پیش بینی نشده ای وجود دارد. مراقب هزینه اضافی ویزای کار و بررسی های بهداشتی مرتبط باشید. برای یک خانواده 4 نفره این هزینه می تواند نسبتا بالا باشد. هزینه های مدرسه نیز بسیار بالا است. اما مسئله مالی واقعی در این کشور به جای بسته حقوقی یا هزینه زندگی، ناامنی شغلی نسبی است.

در جدول زیر هزینه های ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
حمل و نقل88$
غذا360$
اجاره ماهانه547$

برای مهاجرت به این کشور روش های بسیاری وجود دارد که یکی از آن ها مهاجرت به عمان از طریق تولد است.

هزینه رشته جراحی زنان و زایمان در عمان

مراحل اخذ ویزای تحصیلی عمان

در حالی که هنوز ابهامات زیادی در نحوه درخواست ویزای دانشجویی عمان وجود دارد، در اینجا یک روش ساده برای دریافت ویزای خود وجود دارد:

مراحلتوضیحات
مرحله 1برای درخواست ویزای دانشجویی باید یک فرم آنلاین را پر کنید که در وب سایت موجود است.
مرحله 2پس از پر کردن تمام جزئیات، باید یک پرینت از فرم خارج کنید و آن را از طریق پیک به سفارت سلطنت این کشور در منطقه مربوطه ارسال کنید.
مرحله 3هنگامی که برای ویزا درخواست دادید، اگر ویزای آنلاینی است که از طریق صفحه ما اعمال می شود، می توانید آن را پیگیری کنید یا اگر از طریق وب سایت رسمی انجام شده است، می توانید نگاهی به آن بیندازید.
مرحله 4پس از ارسال مدارک و تأیید در سفارت، پاسپورت از طریق پیک ارسال می شود.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در عمان

مامایی و زنان به سلامت زنان قبل، در طول و بعد از سال های باروری توجه دارد. مامایی بر زایمان، ارائه مراقبت های دوران بارداری و حمایت از بارداری همراه با مراقبت های پس از زایمان تمرکز دارد. زنان و زایمان بر سلامت اندام های زنانه، از جمله تشخیص و درمان اختلالات و بیماری ها تمرکز دارد. پزشکان مراقبت های پزشکی و جراحی را به زنان ارائه می دهند و دارای تخصص تخصصی در زمینه بارداری، زایمان، باروری، تنظیم خانواده و اختلالات اندام های زنانه هستند.

آموزش ترکیبی در زنان و زایمان به دلیل همپوشانی بین این تخصص ها بسیار مهم است. متخصصان زنان و زایمان بر بارداری و مسائل مربوط به سلامت تمرکز می کنند، در حالی که متخصصان زنان بر سلامت کلی باروری تمرکز می کنند. این 2 نوع متخصص پزشکی با هم همکاری نزدیکی دارند. در برخی موارد، این پزشکان ممکن است گواهینامه هایی در زمینه زنان و زایمان تحت عنوان OB/GYN داشته باشند. پزشکان با هر 2 گواهینامه می توانند همه چیز را از سلامت باروری عمومی گرفته تا زایمان انجام دهند. حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در عمان در نمودار زیر آمده است. مقادیر آمده در جدول زیر به ریال عمان است. برای یافتن کار می توانید از موسسات معتبر کاریابی در عمان کمک بگیرید. به علاوه، اطلاعات بیشتر درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در عمان را می توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *