مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه در دانشگاه های برتر این کشور با هزینه مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است. اگر می خواهید در کشوری تحصیل کنید که متنوع است و از شهرت علمی عالی برخوردار است، فرانسه کشور مناسب شماست. این یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی است که آن را برای دانشجویان بین المللی عالی می کند. این کشور یک محیط عالی برای همه دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. کیفیت فوق العاده ای از آموزش، سخنرانی ها و فرصت های تحقیقاتی دارد.

این کشور در غرب اروپا واقع شده است و از نظر جغرافیایی یک منطقه متنوع از دریای مدیترانه تا دریای شمال و کانال انگلیسی را اشغال می کند. این به این کشور زیبایی های طبیعی خیره کننده ای می دهد که ممکن است بخواهید کاوش کنید. از نظر فرهنگی، فرانسه کشوری با تاریخ طولانی و همچنین سنت غنی هنری، فلسفی و علمی است. این کشور یکی از مراکز مهم فرهنگ، غذا و ادبیات است. همه این دلایل آن را به مقصدی هیجان انگیز برای دانشجویان بین المللی در سراسر جهان تبدیل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات لازم درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه در اختیار متقاضیان این برنامه گذاشته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

به بیان ساده، سیستم آموزش عالی این کشور یکی از بهترین ها در جهان است. همچنین یکی از در دسترس ترین هاست. با شهریه کم، تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه تر است. دانشگاه های این کشور هر ساله نزدیک به بالای رتبه بندی دانشگاه های مشهور هستند. مؤسسات آن ها آموزشی ارائه می دهند که به راحتی با سایر کشورها رقابت می کند. این کشور به ویژه برای کسانی که مایل به مطالعه موضوعات مرتبط با تجارت هستند، انتخاب خوبی است. این کشور قطبی برای آموزش بین ‌المللی تجارت و مدیریت است و مدارس کسب و کار زیادی در رتبه ‌بندی جهانی دارد.

این کشور دارای 71 دانشگاه دولتی است و همچنین تعدادی دانشگاه خصوصی وجود دارد. سال تحصیلی از سپتامبر یا اکتبر شروع می شود و بسته به برنامه و موسسه در ماه مه یا ژوئن به پایان می رسد. دو ترم وجود دارد که پس از امتحانات نهایی در پایان ترم اول با یک استراحت تقسیم می شود.

جدول زیر دانشگاه هایی که برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه مناسب هستند، را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه پاریس دکارت117
دانشگاه پیر و ماری کوری238
دانشگاه پاریس-سود317
دانشگاه بوردو319
دانشگاه اکس مارسی350
دانشگاه مونپلیه418
دانشگاه پاریس دیدرو432
دانشگاه لیل479
مدرسه عالی عادی500
دانشگاه کلرمون اوورن523

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

نرخ شهریه در موسسات دولتی توسط دولت تعیین می شود و بسیار مقرون به صرفه است. در واقع، نرخ شهریه در موسسات آموزش عالی دولتی این کشور برای دانشجویان داخلی و بین المللی یکسان است. هزینه های تحصیل هر سال تعیین می شود.

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسی200€
کارشناسی ارشد259€
دکترا393€

دانشجویان اغلب ملزم به پرداخت هزینه های اداری هستند که هزینه های تحصیل را اندکی افزایش می دهد. با وجود این هزینه ها، تحصیل در فرانسه یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال آموزش عالی با کیفیت هستند.

این نرخ ها فقط برای مؤسسات دولتی اعمال می شود. اگر می خواهید در یک موسسه خصوصی تحصیل کنید، نرخ ها بسیار بالاتر است و تا 10000€ (یورو) در سال می رسد. همچنین برای کسانی که مایل به تحصیل در این کشور هستند، بورسیه ها و طرح های تحرک خاصی وجود دارد. برخی از محبوب ترین آن ها عبارتند از:

  • کمک های مالی از وزارت آموزش عالی و تحقیقات این کشور
  • کمک های مالی توسط مرکز ملی تحقیقات علمی (CNRS)
  • جوایز شوراهای منطقه ای
  • برنامه های اراسموس و اراسموس موندوس

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

ویزای تحصیلی فرانسه

اگر مایل به تحصیل در این کشور هستید، مهم است که خود را در مورد تمام شرایط احتمالی ویزای تحصیلی فرانسه مطلع کنید. دولت این کشور این مسائل را تنظیم می کند و مقررات به تابعیت شما بستگی دارد. برای شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان سوئیس، نروژ، ایسلند و لیختن اشتاین، نیازی به ویزا نیست. متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا باید ویزا دریافت کند که شامل اجازه اقامت (VLS-TS) است. اعتبار آن 1 سال است و در صورت لزوم می توان آن را بعدا تمدید کرد.

برای دریافت این ویزا باید یک فرم درخواست تکمیل کنید و همچنین عکس های پاسپورت OFII (اداره مهاجرت و ادغام این کشور)، مدارک صلاحیت خود، گواهی پلیس مبنی بر نداشتن سابقه کیفری جدی، مدارک ارائه دهید. شما می توانید فرانسوی صحبت کنید و اثبات کنید که توانایی مالی کافی دارید. پس از ورود به فرانسه، باید با OFII تماس بگیرید (شاید نیاز به معاینه پزشکی داشته باشید). اگر اهل کشوری در داخل منطقه اقتصادی اروپا (EEA) هستید و دارای کارت بیمه سلامت اروپا هستید، نیازی به دریافت بیمه درمانی ندارید.

شما می توانید با همان مکان ها و هزینه های مشابه ساکنان محلی به مراقبت های بهداشتی دسترسی داشته باشید. اگر اهل کشوری خارج از EEA هستید، باید برای اقامت خود در فرانسه بیمه درمانی بخرید. این بسته به پوشش، حدود 20€ تا 50€ (یورو) در ماه هزینه دارد. دانشجویان بین المللی باید ثابت کنند که می توانند تحصیلات خود را از نظر مالی حمایت کنند. شما باید حدود 7400€ (یورو) در سال داشته باشید تا ثابت کنید آن ها می توانند بدون کار کردن از خود حمایت کنند. با این حال، دانشجویان بین المللی مجاز به کار تا 20 ساعت در هفته هستند، بنابراین فرصت هایی برای کسب درآمد بیشتر وجود دارد.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

متخصصان زنان و زایمان صلاحیت انجام کارهای مختلف را دارند. متخصصین زنان و زایمان مجوز رسیدگی به موارد زیر را دارند:

  • درمان باروری
  • مراقبت های بهداشتی بارداری
  • مراقبت از NICU
  • زایمان طبیعی و سزارین
  • مراقبت های عمومی پس از زایمان

در همین حال، متخصصان زنان مراقبت های بهداشتی از جمله:

متخصصان زنان مراقبت های بهداشتیپزشکان با هر 2 صلاحیت می توانند انتخاب کنند که هر 2 مجموعه مسئولیت را برای بیماران خود بر عهده بگیرند. هر متخصص زنان و زایمان نیز به عنوان یک متخصص زنان عمل نمی کند و بالعکس. اگر مطمئن نیستید که پزشک شما چه چیزی را می تواند درمان کند، از آن ها بپرسید یا گواهینامه های آن ها را در وب سایت انجمن زنان و زایمان آمریکا بررسی کنید.

حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسهچنانچه بعد از تحصیل قصد کار در این کشور را دارید، می توانید به مقاله 10 شغل پر درآمد در فرانسه که در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است، مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *