مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان

رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان

رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان که از شاخه های پزشکی است یکی از رشته های عالی محسوب شده و مدرک این کشور توسط کشورهای دیگر مورد تایید است. شهر بلگراد مرکز فرهنگ و هنر این کشور است. این بلگراد است که برجسته ‌ترین هنرمندان ما در آنجا خلق می‌ کنند، جایی که بیش از 11000 نمایش تئاتر، نمایشگاه، کنسرت، رویدادهای اجرایی، و سایر برنامه ‌های هنری ارائه می‌ شوند و نویسندگان برجسته در دنیای هنر در آن میزبانی می ‌شوند. این کشور مرکز بالاترین نهادهای دولتی و ملی فرهنگ و هنر می باشد:

  • آکادمی هنر و علوم این کشور
  • کتابخانه ملی این کشور
  • موزه ملی
  • تئاتر ملی و دانشگاه هنر

این بلگراد است که مهمترین آثار معماری در آن قرار دارد، مهم ترین آن ها شامل قلعه بلگراد، بناهای فرهنگی و سایر گنجینه های فرهنگی غیر منقول، مکان های باستان شناسی متعدد با بقایای تمدن و فرهنگ در قلمرو بلگراد از دوران پیش از تاریخ تا به امروز است. دانشجویان بین المللی با مطالعه این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده، می توانند درباره رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان اطلاعات لازم را بدست آورند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان

بلگراد به عنوان یک مرکز دانشگاهی دارای 2 دانشگاه دولتی و چندین موسسه آموزش عالی خصوصی است. سیستم آموزشی تقریبا 230000 دانش آموز و بیش از 22000 کارمند را در بیش از 500 ساختمان مدرسه در حدود 1100000متر مربع پوشش می دهد. بلگراد همچنین مقر مؤسسات علمی و تحقیقاتی در سطح جهانی در همه مناطق است. بالاترین موسسه آموزشی بلگراد و این کشور، دانشگاه بلگراد دارای 31 دانشکده، 8 موسسه علمی و یک کتابخانه است. ریشه های آن به سال 1808 برمی گردد، زمانی که مدرسه بزرگ در بلگراد تأسیس شد. اولین دانشگاه این کشور به طور رسمی در 27 فوریه 1905 تأسیس شد و شامل 3 دانشکده بود که عبارتند از:

3 دانشگده برتر صربستانبرای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان دانشگاه های زیر مناسب است:

رتبه دانشگاه های صربستانچیزی که هنگام ثبت نام در برخی از دانشکده های این کشور می توانید از آن مطمئن باشید این است که مدارک تحصیلی شما در پایان تحصیل در تعداد بیشتری از کشورها، هم در اروپا و هم در سایر نقاط جهان به رسمیت شناخته می شوند. و برای آن دسته از دانشکده‌ هایی که به ‌ویژه حساس هستند، در این کشور می ‌توانند تعداد بسیار زیادی از قراردادهای همکاری امضاء شده با دانشکده ‌های بین ‌المللی را به رخ بکشند. این گزینه به شما این امکان را می دهد که تحصیلات عالی خود را در این کشور شروع کنید و در صورت تمایل می توانید آن را در برخی از دانشگاه های همکار ادامه دهید.

هزینه تحصیل در صربستان

طبق آخرین تحقیقات، هزینه تحصیل در صربستان جزء پایین ترین ها در جهان است. البته این بدان معنا نیست که آموزش به تنهایی به هیچ وجه آسیب دیده است، همان طور که جوایز متعددی که دانشجویان این کشور در مسابقات بین المللی مختلف کسب می کنند نشان می دهد.

هزینه تحصیل در جدول زیر بررسی شده است:

پارامترهزینه به یورو
کمترین2100€
بیشترین10000€

همچنین این کشور برنامه ای به نام “جهان در صربستان” ایجاد کرده است که به دانشجویان کشورهای غیرمتعهد پیشنهاد می کند به این کشور بیایند، زبان صربی را یاد بگیرند و در دانشکده های مورد نظر ثبت نام کنند و این کاملا رایگان است. یعنی دانشجویان این کشورها برای اقامت، تحصیل و زندگی در طول تحصیل در این کشور از بودجه دولتی تامین می شوند.

این کشور می تواند ستایش کند که یکی از راحت ترین مکان ها برای زندگی است و این دقیقا همان چیزی است که آن را برای زندگی دانشجویان ایده آل می کند. این امتیازی است که کمتر کشور دیگری می تواند به آن افتخار کند. در مقایسه با سایر کشورها، هزینه های زندگی در این کشور بسیار کمتر است. اگر مسائل مالی عامل مهمی در انتخاب شما باشد که در آن تحصیلات عالی خود را شروع کنید و مدرک دانشگاهی خود را دریافت کنید، این کشور بهترین قیمت ها را برایتان فراهم می کند.

ویزای تحصیلی صربستان

شهروندان همه کشورهای اتحادیه اروپا می توانند بدون ویزا وارد این کشور شوند. اما کشورهای غیر اروپا برای ورود به این کشور نیاز به ویزا دارند. پیش نیازهای درخواست ویزای تحصیلی صربستان به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر (گذرنامه باید حداقل 90 روز از تاریخ صدور ویزا معتبر باشد)
  • نامه پذیرش از یک موسسه دانشگاهی
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • عکس رنگی
  • بلیط رفت و برگشت یا برنامه سفر برنامه های سفر آینده (در صورتی که با ماشین شخصی وارد کشور می شوید کپی گواهینامه رانندگی الزامی است)
  • مدرکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای اقامت در این کشور
  • گواهی بیمه سلامت
  • گواهی پرداخت هزینه ویزا

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان

یک متخصص زنان و زایمان یا OB/GYN تعدادی خدمات به بیماران زن ارائه می دهد. بسته به نوع مراقبتی که نیاز دارد، ممکن است یک دختر با شروع قاعدگی یا 18 سالگی شروع به مراجعه به متخصص زنان و زایمان کند. در هر ویزیت سالانه، یک متخصص زنان و زایمان از بیمار سؤالاتی در مورد سلامت جنسی و باروری او می پرسد و یک معاینه فیزیکی انجام می دهد. پزشک ممکن است به بیمار کمک کند تا در مورد کنترل بارداری انتخاب کند را آزمایش کند و سایر مشکلات فیزیکی مرتبط با اندام های زنانه مانند کیست تخمدان یا انواع خاصی از سرطان را تشخیص دهد.

هنگامی که یک زن باردار می شود، پزشک متخصص زنان او را برای بازدیدهای مکرر از مطب برنامه ریزی می کند. پزشک به طور رسمی باردار بودن بیمار را تأیید می‌کند، تاریخ زایمان نوزاد را محاسبه می ‌کند و به مادر آینده درباره چگونگی حفظ سلامت خود و کودک در حال رشدش مشاوره می‌ دهد. در طول بارداری، OB/GYN رشد نوزاد را زیر نظر گرفته و هر گونه عارضه ای را که مادر ایجاد می کند درمان می کند. او ممکن است خودش بچه را به دنیا بیاورد. اگرچه این همیشه ممکن نیست، بسته به زمان و مکانی که مادر به دنیا می آورد و قبل از اینکه بیمار در نهایت به برنامه ملاقات قبل از زایمان خود بازگردد، بیمار را برای چند ویزیت پس از زایمان می بیند.

حقوق ماهیانه کار در صربستان برای متخصصان زنان و زایمان در جدول زیر بررسی شده است:

پارامترهزینه به دینار صربستان
کمترین191000RSD
متوسط353000RSD
بیشترین534000RSD

شما عزیزان با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از کارشناسان این موسسه درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در صربستان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *