مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس

رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس

دانشجویان بین المللی که علاقه به رشته های پزشکی در خارج از کشور را دارند می توانند رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس را انتخاب کنند. این کشور، کشوری محصور در خشکی در محل تلاقی اروپای غربی، مرکزی و جنوبی است. این کشور از جنوب با ایتالیا، از غرب با فرانسه، از شمال با آلمان و از شرق با اتریش و لیختن اشتاین همسایه است. اگرچه آلپ بخش بزرگی از قلمرو را اشغال کرده است، جمعیت تقریبا 8.5 میلیون نفری این کشور عمدتا در فلات متمرکز است، جایی که بزرگترین شهرها و مراکز اقتصادی از جمله زوریخ، ژنو و بازل هستند.

این 3 شهر محل استقرار چندین دفاتر سازمان های بین المللی مانند WTO، WHO، ILO، مقر فیفا، دومین دفتر بزرگ سازمان ملل و همچنین دفتر اصلی بانک تسویه حساب های بین المللی است. فرودگاه های بین المللی اصلی این کشور نیز در این شهرها قرار دارند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را به بررسی و معرفی رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس اختصاص داده اند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس

رشته‌ کوه ‌های دیدنی آلپ با توده‌های آبی شفاف مانند دریاچه ژنو احاطه شده ‌اند. همچنین با توجه به فرهنگی که در اینجا یافت می شود، مورد استقبال قرار خواهید گرفت. تاریخ این کشور را می توان حداقل به 450 سال قبل از میلاد ردیابی کرد و از آن زمان تاکنون این سرزمین ها اشغال شده اند. به لطف تأثیرات کشورهای مجاور مانند فرانسه، ایتالیا و آلمان، این کشور طعم واقعا بین المللی دارد. 4 زبان رسمی این کشور عبارتند از:

4 زبان رسمی سوئیسحدود 60000 نفر از جمعیت سوئیس به زبان رومانش صحبت می کنند. موسساتی مانند Times Higher Education، TopUniversities و US News هر ساله رتبه بندی دانشگاه های جهانی خود را منتشر می کنند. و هر ساله دانشگاه های این کشور جایگاه خود را در بین بهترین موسسات آموزشی در آنجا کسب می کنند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس می توانید دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه زوریخ83
دانشگاه برن120
دانشگاه بازل136
دانشگاه ژنو125
دانشگاه سنت گالن501
دانشگاه لوزان203
موسسه فدرال فناوری سوئیس زوریخ16
دانشگاه علوم کاربردی برن1033

هزینه تحصیل و زندگی در سوئیس

دانشگاه های این کشور به شدت توسط دولت یارانه می گیرند. بنابراین، هزینه تحصیل در این کشور کمتر است. با این حال، بیایید در نظر داشته باشیم که هزینه های تحصیلی مرتبط با دانشگاه های خصوصی معمولا بیشتر از همتایان دولتی آن ها خواهد بود. با این حال، این کشور یکی از گران ترین کشورهای اروپایی است که هزینه زندگی بسیار بالایی دارد. به خصوص وقتی به شهرهای بزرگی مانند ژنو یا زوریخ نگاه می کنیم. بنابراین مطمئن شوید که بودجه خود را به درستی تنظیم کنید. دانشگاه های دولتی این کشور بودجه قابل توجهی از دولت دریافت می کنند. به همین دلیل است که هزینه تحصیل در سوئیس در مقایسه با هزینه هایی که توسط دانشگاه های بریتانیا یا ایالات متحده دریافت می شود مقرون به صرفه تر است.

متوسط ​​هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسی و کارشناسی ارشدبین 400€ تا 3700€
دکترابین 100€ تا 900€

شهریه های دانشگاه های خصوصی سوئیس بالاتر از دانشگاه های دولتی است. به طوری که، می تواند به 43000€ (یورو) در سال برسد. برخی از دانشگاه ها در صورتی که دانشجویان هنگام شروع برنامه تحصیلی تمام مبلغ را پرداخت کنند، تخفیف می دهند. شهریه برخی از مقاطع تحصیلی، براساس تعداد کل دروس یا واحدها محاسبه می شود.

ویزای تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس

ویزای تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس

بیایید ابتدا ببینیم چه دانشجویانی برای تحصیل در دانشگاه های سوئیس به ویزا یا اجازه اقامت نیاز دارند:

پارامترشرح
دانشجویان اتحادیه اروپا (EU)اگر آن ها قصد اقامت کمتر از 90 روز را دارند، نیازی به ویزا ندارند. برای ماندن بیشتر، آن ها باید با مقامات کانتونی ذیصلاح تماس بگیرند و ظرف 14 روز پس از ورود به این کشور برای اجازه اقامت درخواست دهند.
دانشجویان کشورهای EFTA (ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ)از قوانین مشابهی با دانشجویان اتحادیه اروپا پیروی می کنند. برای اقامت های کمتر از 3 ماه نیازی به ویزا نیست، اما آن ها نیاز به اجازه اقامت برای دوره های طولانی تر دارند.
دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا/EFTAباید برای ورود به سوئیس درخواست ویزا بدهند. آن ها می توانند در سفارت یا کنسولگری محلی سوئیس در کشور خود درخواست دهند. پس از ورود به این کشور، آن ها همچنین باید برای اجازه اقامت اقدام کنند.

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EFTA می توانند برای 2 نوع ویزا درخواست دهند:

نوع ویزاشرح
ویزای کوتاه مدت (حداکثر 90 روز، ویزای شنگن)اگر قصد تحصیل در یک دوره کوتاه مدت یا یک برنامه زبان را دارید. این ویزا مناسب است.
ویزای بلند مدت (بیش از 90 روز، ویزای ملی)اگر قصد دارید یک مدرک تمام وقت تحصیل کنید. شما می توانید درخواست ویزای بلند مدت را فقط به صورت حضوری، در سفارت محلی این کشور در کشور خود ارسال کنید.

مجوز اقامت به مدت 1 سال یا تمام مدت تحصیل دانشجو اعتبار دارد. دانشجو می تواند مجوزش را تا پایان تحصیلات دانشگاهی تمدید کند.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در سوئیس

متخصص زنان و زایمان آن دسته از پزشکانی هستند که در مراقبت های دوران بارداری، پس از زایمان، مدیریت بارداری و غیره تخصص داشته اند. به طور خلاصه، آن ها در درمان مشکلات مربوط به اندام های زنانه تخصص داشته اند. آن ها به زنانی که برای حل مشکلات مربوط به اندام های زنانه خود به آن نیاز دارند، کمک های پزشکی و جراحی می کنند. اگرچه آن ها آموزش های عمومی در سیستم های مراقبت های بهداشتی انسانی دارند، اما تخصص آن ها به مراقبت های بهداشتی و سیستم تولید مثل زنان می پردازد که در نتیجه بیماران آن ها بیشتر زن هستند.

برای تحصیلات و صلاحیت متخصص زنان و زایمان باید دارای شرایط زیر باشید:

  • مدرک لیسانس پزشکی از یک دانشکده پزشکی معتبر
  • داشتن گواهینامه برای زنان و زایمان برای انجام کار در رشته زنان ضروری است.

دستمزد کار در سوئیس برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

دستمزد کار در سوئیس برای متخصصان زنان و زایمانموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری درباره این کشور در سایت خود گذاشته است که با مطالعه آن ها می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *