مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته بیهوشی در مالتا

رشته بیهوشی در مالتا

امکان تحصیل رشته بیهوشی در مالتا به زبان انگلیسی و با هزینه مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر می باشد. این کشور، کشور جزیره ای اروپای جنوبی در دریای مدیترانه، مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی است. تحصیلات با کیفیت بالا، استانداردهای زندگی مقرون به صرفه، و فرصت های شغلی بسیار هیجان انگیز، این کشور را به مقصدی جذاب برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل کرده است. تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی بسیار مناسب است.

زیرا، این کشور انگلیسی زبان است و تحصیل در این کشور براساس مدل بریتانیایی است که برنامه های غنی و متنوعی را برای تحصیلات عالی ارائه می دهد. شرکت ‌ها در این کشور همیشه به دنبال مدیران توسعه کسب ‌و کار، تحلیل ‌گران، مدیران حساب‌ ها، کدنویسان، طراحان و دانشمندان داده هستند. آن ها برای اکثر این نقش های شغلی بسته های دستمزد بسیار زیبایی ارائه می دهند. مهم تر از همه، این کشور به عنوان امن ترین کشور در تمام اروپا شناخته می شود. جهت بررسی تحصیل رشته بیهوشی در مالتا این نگارش را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است را مطالعه کنید.

تحصیل رشته بیهوشی در مالتا

این کشور یک کشور جزیره ای جنوب اروپا در دریای مدیترانه، در سواحل سیسیل (ایتالیا) و نزدیک به تونس و لیبی است. این کشور کوچک جمعیتی بالغ بر 500000 نفر را در خود جای داده است. این کشور از سال 1814 از سال 1964 به امپراتوری بریتانیا تعلق داشت. در آن زمان، انگلیسی ها استفاده از انگلیسی را به عنوان زبان رسمی تحمیل کردند. و در کنار مالتی هنوز هم همینطور است. تقریبا 90% از جمعیت به زبان انگلیسی صحبت می کنند و این کشور یک مقصد محبوب برای دانشجویانی است که به دنبال دوره های زبان انگلیسی هستند.

این کشور اگرچه کشور کوچکی است، اما خانه تعدادی از موسسات آموزش عالی است که در آن دانشجویان می توانند برای مدرک زبان انگلیسی تحصیل کنند. دانشگاه مالتا، بزرگترین موسسه کشور با حدود 11000 دانشجو می باشد. کالج هنر، علم و فناوری مالتا (MCAST)، یک کالج حرفه‌ای است که برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز ارائه می ‌دهد. موسسه آموزش عالی سنت مارتین، که بر محاسبات و تجارت و کسب و کار تمرکز دارد و مدارک کارشناسی خود را به طور مشترک با دانشگاه لندن به عنوان یک موسسه وابسته اعطاء می کند.

معرفی رشته بیهوشی در مالتا

معرفی رشته بیهوشی در مالتا

بیهوشی دارویی است که اجازه می دهد تا جراحی، آزمایش پزشکی یا درمان پزشکی بدون درد، حافظه یا حرکت انجام شود. بیهوشی به طور موقت بیمار شما را می خواباند. نوع بیهوشی داده شده به سلامت و نیازهای خاص فرزند شما و همچنین روش انجام آن بستگی دارد.

راحتی و امنیت بیمار شما بسیار مهم است. قبل، حین و بعد از بیهوشی، ضربان قلب، فشار خون، تنفس، درجه حرارت و سطح اکسیژن خون کودک شما بررسی می شود. بیمار شما تا زمانی که متخصص بیهوشی دارو را نگیرد “خواب” می ماند. اکثر متخصصان بیهوشی به عنوان یک تیم کار می کنند که عبارتند از:

  • متخصصین بیهوشی (پزشكان)
  • دستیاران (پزشكان در حال آموزش)
  • پرستاران بیهوشی دارای گواهینامه (CRNA)
  • دستیاران پزشک
  • پرستاران

متخصص بیهوشی اطفال، پزشکی است که تجربه و آموزش لازم برای اطمینان از موفقیت آمیز جراحی، آزمایش یا درمان فرزند شما را دارد. متخصص بیهوشی اطفال یک متخصص بیهوشی کاملا آموزش دیده است که حداقل 1 سال دیگر آموزش تخصصی بیهوشی برای نوزادان و کودکان را گذرانده است. بسیاری از کودکانی که نیاز به جراحی دارند، مشکلات پزشکی پیچیده ای دارند که بسیاری از قسمت های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. متخصص بیهوشی اطفال آموزش و تجربه ویژه ای برای ارزیابی این مشکلات پیچیده و برنامه ریزی یک بیهوشی ایمن برای هر کودک دارد.

حقوق ماهیانه کار در مالتا برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در مالتا

هزینه تحصیل و زندگی در مالتا

وقتی صحبت از هزینه تحصیل و زندگی در مالتا برای دانشجویان بین المللی به میان می آید، می توانید انتظار هزینه های مقرون به صرفه ای را داشته باشید. این کشور دارای دانشگاه‌ های خصوصی و دولتی است که دوره‌ هایی را با هزینه‌ های شهریه اقتصادی به دانشجویان بین‌ المللی ارائه می‌دهند. برای دانشجویان اتحادیه اروپا و شهروندان این کشور، تحصیلات دانشگاهی رایگان است.

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا ملزم به پرداخت شهریه خواهند بود. مبلغ شهریه واقعی ممکن است براساس دوره و دانشگاه متفاوت باشد، اما به طور متوسط، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 2000€ (یورو) بپردازید. علاوه بر این، هزینه های اقامت به ویژه در محوطه دانشگاه به مبلغ اضافی نیاز دارد.

در اینجا خلاصه ای از تمام هزینه های عمده ای است که برای 1 ماه زندگی در این کشور متحمل خواهید شد:

پارامترهزینه
اجاره700€
خدمات80€
حمل و نقل ماهانه26€
وعده هر غذابین 8€ تا 10€
اینترنت34€

ویزای تحصیلی مالتا

2 عامل اصلی تعیین می کند که برای تحصیل در مالتا به ویزا نیاز دارید یا خیر:

2 عامل تعیین کننده در مالتابه عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، شهروندان سایر کشورهای اتحادیه اروپا برای بازدید یا تحصیل در این کشور (در انتظار پذیرش برنامه) تا 90 روز نیازی به ویزا ندارند. برای برنامه هایی که بیش از 3 ماه طول می کشد. دانشجویان باید از طریق وزارت شهروندی و امور خارج از کشور برای دریافت مجوز تحصیل طولانی مدت اقدام کنند. با این حال، حتی شهروندان غیر اتحادیه اروپا نیز می توانند در برنامه های کوتاه مدت بدون ویزای دانشجویی ثبت نام کنند. به عنوان مثال، بسیاری از دانشجویان از کشورهای “کشور سوم”  می توانند بدون درخواست ویزا تا 3 ماه در این کشور تحصیل کنند. کسانی که مایل به دنبال کردن برنامه های طولانی تر از 90 روز هستند، باید پس از ورود به این کشور برای دریافت مجوز اقامت موقت درخواست دهند.

در نهایت، هر دانشجوی دیگری که برای بازدید از این کشور به ویزا نیاز دارد، باید یکی از 2 نوع ویزای شنگن زیر را دریافت کند:

  • ویزای شنگن نوع D، مجوزهای بلند مدتی هستند که برای دانشجویانی طراحی شده اند که برنامه هایی را دنبال می کنند که بیش از 3 ماه طول می کشد.
  • ویزای شنگن نوع C، برای دانشجویانی طراحی شده است که قصد دارند سه ماه یا کمتر در مالتا تحصیل کنند. دانشجویان نوع C می ‌توانند اقامت خود را با درخواست مجوز اقامت موقت که در بالا توضیح داده شده است، تمدید کنند.

برای اخذ ویزای تحصیلی مالتا مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان خواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *