مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته بیهوشی در بلژیک

رشته بیهوشی در بلژیک

رشته بیهوشی در بلژیک از شاخه رشته علوم پزشکی بوده که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این رشته به این کشور مهاجرت می کنند. این کشور به عنوان یک کل به اندازه بسیاری از کشورها هویت ملی مشترکی ندارد. زیرا، به 2 منطقه مجزا، فلاندر و والونیا تقسیم شده است. فلاندری ها ساکنان فلاندر هستند و به زبان هلندی صحبت می کنند. از سوی دیگر، والونیا عمدتا فرانسوی زبان است. به همین دلیل، هیچ تلویزیون ملی یا روزنامه ای وجود ندارد که برای همه پاسخگو باشد، و هر منطقه تقریبا برای خود، از جمله در زمینه آموزش نگه می دارد. بنابراین، در هر منطقه ای دانشگاه های بسیاری وجود دارد که فلاندری یا والونی خواهد بود. با وجود اینکه بیشتر دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شود، اما زبان اصلی هلند یا فرانسوی می باشد.

خواه والونیا، فلاندر یا بروکسل را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید، کیفیت زندگی فوق العاده ای را با احساسی جهان وطنی تجربه خواهید کرد. از آنجایی که بروکسل پارلمان اروپا را در خود جای داده است، فرصت های بین المللی زیادی برای استخدام پس از مدرک تحصیلی و حتی شبکه سازی دارد. امکانات دانشجویی بسیار عالی است و دانشگاه ها نیز بسیار مشتاق هستند تا با طیف وسیعی از فرصت های راهنمایی و پشتیبانی به دانشجویان کمک کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به شرح رشته بیهوشی در بلژیک پرداخته است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در بلژیک

اگر می خواهید در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کنید، تعداد زیادی دانشگاه وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. بسیاری از آن ها موسسات بسیار معتبر و دارای رتبه برتر هستند. سیستم آموزشی این کشور براساس آموزش، تحقیق و خدمات به جامعه است و بین مناطق مختلف کشور تقسیم شده است. بسته به منطقه ای که برای تحصیل انتخاب می کنید، برنامه ها به زبان فرانسوی یا هلندی تدریس می شوند. برای برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی، می توانید صلاحیت زبانی خود را از طریق آزمون های زبان تافل یا آیلتس اثبات کنید.

تا سال 1965 سیستم آموزشی این کشور از رویکرد آموزشی سنتی فرانسه پیروی می کرد. اما با توجه به اصلاحات و قوانینی که در دهه 1970 صورت گرفت، امکان ایجاد مؤسسات آموزشی جدید فراهم شد. متعاقبا آموزش به کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم شد و منعکس کننده ویژگی متنوع آموزش عالی این کشور است.

دانشگاه هایی که رشته بیهوشی در بلژیک را ارائه می دهند عبارتند از:

دانشگاه های ارائه دهنده رشته بیهوشی در بلژیک اگر در این کشور تحصیل کنید، این شانس را خواهید داشت که بیشتر پایتخت های اروپا را کشف کنید. این کشور که به خاطر مناظر قرون وسطایی و افسانه ‌ای خود و معماری خیره‌ کننده رنسانس شناخته شده است، مقصدی است که باید از آن دیدن کرد. این کشور با اقتصاد پیشرفته و کیفیت زندگی یکی از امن ترین و آرام ترین کشورهای جهان به حساب می آید. به علاوه، این کشور برنامه های تحصیلی مقرون به صرفه زیادی را در هر سطح علمی ارائه می دهد.

حقوق رشته بیهوشی در بلژیک

به عنوان یک متخصص بیهوشی، شما بیهوشی را برای بیمارانی که تحت عمل جراحی و سایر روش ها قرار می گیرند، اعمال می کنید. به عنوان یک متخصص بیهوشی، شما این فرصت را خواهید داشت که آموزش های منحصر به فردی را در زمینه تروما دریافت کنید و در تیم جراحی پیشرو خدمت کنید، و در عین حال در زندگی بیماران تغییر ایجاد کنید و یک حرفه پزشکی برجسته بسازید. متخصصان بیهوشی با جراحان و سایر متخصصان پزشکی دیگر کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر بیمار که تحت درمان قرار می دهد راحت و ایمن خواهد بود هم در حین عمل و هم زمانی که بعد از آن به خانه می رود.

زمان زیادی که صرف کار برای اطمینان از راحتی بیمار می‌شود، آن ها را قادر می‌سازد تا پیوندهای شخصی و پایداری با بیماران خود ایجاد کنند، که در نهایت باعث می‌ شود متخصص بیهوشی احساس موفقیت زیادی داشته باشد. اگر می ‌خواهید یک متخصص بیهوشی شوید، مهم است که به خاطر داشته باشید که در حالی که این شغل می‌تواند استرس ‌زا باشد، اما پاداش نیز دارد.

حقوق ماهیانه کار در بلژیک برای متخصصان بیهوشی در نموار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در بلژیک برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بلژیک

هزینه تحصیل در بلژیک برای دانشجویان اروپایی و بین المللی کاملا معقول است. شهریه های نهایی دانشگاه ها به منطقه تحصیلی، رشته انتخابی دانشجو و کشوری که از آن می آیید بستگی دارد. فرصت های بورسیه تحصیلی زیادی نیز برای دانشجویانی با موفقیت های تحصیلی عالی فراهم می شود. در منطقه هلندی زبان، شهریه برای برنامه های تحصیلی تمام وقت حدود 940€ (یورو) در سال برای دانشجویان اروپایی است.

برای اتباع غیر اروپایی، هزینه های دانشگاه در این کشور برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
کمترین940€
بیشترین6000€

هزینه های برنامه های تحصیلی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی یا MBA نسبت به سایر رشته ها بسیار بیشتر است. در منطقه والونیایی فرانسوی زبان بلژیک، دانشجویان اروپایی باید حداکثر هزینه تحصیل سالانه 835€ (یورو) را بپردازند. برای دانشجویان بین المللی غیر اروپایی، هزینه سالانه 4175€ (یورو) تعیین شده است. مجددا، در صورتی که در رشته پزشکی یا MBA ثبت نام کرده باشید، ممکن است هزینه افزایش یابد. برای اطلاعات دقیق تر مستقیما با دانشگاه خود تماس بگیرید.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در بلژیک

بورسیه تحصیلی در بلژیک

انواع بورسیه تحصیلی بلژیک برای دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند در دسترس است. بورسیه های تحصیلی در تمام سطوح دانشگاهی و نه تنها توسط دولت، بلکه توسط بخش خصوصی به دانشجویانی که معیارهای خاصی را دارند ارائه می شود.

برخی از بورسیه های تحصیلی در این کشور عبارتند از:

  • بورسیه های همکاری فنی بلژیک
  • بورسیه آموزشی و کارشناسی ارشد VLIR-UOS
  • بورسیه کارشناسی ارشد مشترک Erasmus Mundus
  • بورسیه های Science@Leuven برای دانشجویان بین المللی
  • صندوق تحقیقات ویژه دکتری دانشگاه گنت
  • بورسیه تحصیلی آژانس دانشگاه فرانکفونی (AUF).
  • بورسیه تحصیلی FRS-FNRS
  • بورسیه تحصیلی Innoviris
  • بورسیه تحصیلی ذهن استاد

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره به متقاضیانی است که قصد مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری به سایر کشورها را دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *