مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته بازیگری در انگلستان

رشته بازیگری در انگلستان

دانشجویان علاقه مند به تحصیل رشته بازیگری در انگلستان در سال 2023 می توانند بهترین دوره ها و برنامه ها را در دانشگاه برونل بیابند. هر ساله هزاران نوجوان و جوان تصمیم می گیرند که حرفه بازیگری را دنبال کنند. آن ها معتقدند که اجرا تنها چیزی است که در زندگی آن ها را خوشبخت می کند. با این حال، هنگامی که آن ها از دبیرستان فارغ التحصیل می شوند، با یک معضل روبرو می خواهند شد. آن ها مدام از خود سوال می پرسند که آیا برای موفقیت در این صنعت نیاز به مدرک هنرهای نمایشی دارند یا خیر.

بیشتر بازارهای ایالات متحده در حال آموزش دوره های کوتاه مدت بازیگری می باشند که به مدت 2 تا 8 هفته است. به ندرت یک بازیگر برای ادامه تحصیل به دانشگاه مراجعه می کند. آن ها فقط از ابتدا سعی می کنند به این صنعت بپردازند. اگرچه ممکن است به دلیل این واقعیت باشد که دانشکده های آمریکا گران می باشند و آن ها از سیستم پشتیبانی دانشجویی خوبی برخوردار نیستند. اما در انگلیس، شرکت وام های دانشجویی وجود دارد. آموزشگاه ها و دانشگاه ها جهت تحصیل رشته بازیگری در انگلیس در این نگارش توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما عزیزان معرفی شده است.

بررسی رشته بازیگری در انگلستان

رشته بازیگری در انگلستان مطالعه عملکرد نمایشی و کاربرد آن در تئاتر، فیلم و آموزش است. دانشجویان درام نه تنها در بازیگری بلکه در نوشتن، کارگردانی، تولید و انتقاد تئاتر در طول دوره تحصیل خود تمرکز می کنند. دانشجویان با تئاتر سازی، بررسی فیزیکی شیوه های عملکرد، تحلیل دقیق عملکرد و متن نوشتاری روبرو می شوند. علاوه بر این، شما یاد خواهید گرفت که چگونه تاریخ تئاتر را در طیف وسیعی از فرهنگ ها مطالعه کنید و درک درستی از نحوه تأثیرگذاری مخاطب و توانایی تعریف و نقد آنچه در اصطلاح گسترده «اجرا» است را درک کنید.

در رشته بازیگری ممکن است در یک زمینه خاص تخصص دریافت کنید که عبارتند از:

  • دراماتورژی
  • طراحی
  • صحنه نگاری
  • مدیریت
  • کارگردانی
  • نویسندگی
  • مهارت های دیجیتالی

برای مثال، دام جودی دنچ و داون فرانسوی درام خواندند و بازیگران موفقی شدند. مت لوكاس و ديويد واليامز نيز کمدی های موفق شدند. دانشکده هایی که رشته بازیگری را ارائه می دهند، به دانشجویان اجازه می دهد تا از روش بازیگری خود استفاده کنند. این امر، پ درجه نمایشی رویکرد نظری بیشتری دارد و به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد که گزینه های شغلی آن ها را در یک زمینه کاملا رقابتی گسترش دهد. فارغ التحصیلان این رشته می توانند دست خود را به سمت روش های درمانی مرتبط با هنرهای نمایشی مانند نمایش درمانی، موسیقی درمانی یا روان درمانی باز کنند.

تحصیل رشته بازیگری در انگلستان

برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل رشته بازیگری در انگلستان در مقطع کارشناسی می باشند، مدرک آزمون زبان آیلتس یکی از شرایط مهم می باشد.

در جدول زیر حداقل نمره در هر یک از بخش ها را مشاهد می کنید:

پارامترنمره
نمره بخش خواندنحداکثر نمره 7
نمره بخش نوشتنحداکثر نمره 7
نمره بخش صحبت کردنحداکثر نمره 7
نمره بخش گوش دادنحداکثر نمره 7
نمره کل7

همان طور که در جدول ملاحظه می کنید، برای اینکه نمره کل آزمون آیلتس 7 باشد، حداکثر نمره ای که در هر گروه باید بگیرید 7 است. جهت تحصیل در این رشته، دانشجویان نباید به دانشگاه ها و موسسات بازیگری در لندن اکتفا کنند. زیرا قبول شدن در این شهر کمی سخت است. در این بخش لیستی شامل 10 آموزشگاه برتر بازیگری در این کشور آورده شده است که باید فضای بیشتری برای انتخاب یک مدرسه نمایشی برای تحصیل در انگلستان داشته باشید.

در زیر لیستی از دانشگاه ها و موسسات بازیگری در کل کشور انگلیس آماده کرده ایم:

  • دانشگاه اسکس
  • آموزشگاه موسیقی و نمایش گیلد هال
  • دانشگاه ساری
  • دانشکده موسیقی و نمایش سلطنتی ولز
  • هنرستان رقص و نمایش
  • دانشگاه لنکستر
  • دانشگاه شهر بیرمنگام
  • مدرسه سخنرانی و نمایش سلطنتی رویال
  • کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند
  • دانشگاه بیرمنگام

رشته بازیگری در پایتخت انگلستان

رشته بازیگری در پایتخت انگلستان

دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل رشته بازیگری در لندن می باشند، می توانند در دانشگاه ها و آموزشگاه های این شهر تحصیل کنند. 5 مدرسه عالی در لندن وجود دارد که رشته بازیگری را ارائه می دهند. اگرچه مدرک درام در بازار تجارت سرگرمی آمریکا تفاوت چندانی ایجاد نمی کند، اما در این مورد صنعت نمایش بریتانیا کاملا برعکس است.

5 مدرسه بازیگری در لندن عبارتند از:

  • مدرسه موسیقی و درام گیلد هال (GSMD)
  • آکادمی سلطنتی هنر دراماتیک (RADA)
  • آکادمی هنرهای موسیقی و دراماتیک لندن (LAMADA)
  • مدرسه مرکزی سخنرانی و دراما (CSSD)
  • مرکز درما لندن

دشوار است که برخی دیگر از مدارس عالی بازیگری، مانند مونت ویو در این لیست قرار نگرفته است. زیرا، این مدرسه قطعا شایسته جایگاهی به عنوان یکی از برجسته ترین آموزشگاه های نمایشی در انگلیس می باشد.

دانشگاه برونل در انگلستان

شما به عنوان دانشجوی تئاتر BA در دانشگاه برونل، به بخشی از جامعه ای پرانرژی، پویا و خلاق از دانشجویان، هنرمندان و دانشگاهیان تبدیل خواهید شد. برنامه این دانشگاه برای دانشجویانی طراحی شده است که آرزو دارند در صنعت متنوع تئاتر و رشته بازیگری در انگلستان کار کنند. تئاتر در مقطع کارشناسی، کاملا متمرکز بر تمرینات است. دانشجو در حین مطالعه دیدگاه های تاریخی، نظری و انتقادی، مهارت های اصلی ساخت تئاتر و اجرا را خواهد آموخت. تیم آموزشی این دانشگاه از پزشکان و هنرمندان متخصص در زمینه های تئاتر، اجرا و هنرهای زنده می باشند. بنابراین، شما در ساخت مرکز طراحی آنتونین آرتو، که یک خانه اصلی و تئاتر استودیویی کاملا مجهز دارد و همچنین یک مجموعه بزرگ از استودیوهای تمرین و ضبط است، تحصیل خواهید کرد. این دانشگاه در سایت QSWorld می باشد.

در نمودار زیر رتبه این دانشگاه را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه برونل

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، رتبه این دانشگاه از 346 در سال 2018، به 368 در سال 2021 رسیده است. به طور کلی، رشته هنر و رشته بازیگری در انگلستان معروف ترین رشته ها می باشند که دانشجویان بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. چنانچه شما هم علاقه مند به رشته بازیگری می باشید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی انگلستان اقدام نمایید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته بازیگری در انگلستان

  1. Sama گفت:

    برای ورود به این دانشگاه ها چجور مدارکی رو باید ارائه بدیم؟
    و چه مدارکی باید بگیریم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. در خصوص بررسی بیشتر و مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *