مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته بازیگری در اسپانیا

رشته بازیگری در اسپانیا

علاقه مندان به رشته بازیگری در اسپانیا در سال 2024 می توانند در شهرهای مادرید و بارسلونا بهترین موسسات را جهت تحصیل در این رشته بیابند. این کشور زیبا، در اروپای غربی واقع شده و دارای تاریخ و فرهنگ غنی است. این کشور یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی و چهارمین مقصد محبوب جهانگردی در جهان است. این کشور، فرصت های بی شماری را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند که مایلند فرهنگ آن، سبک های زندگی مهیج و همچنین تجربه علمی عالی را تجربه کنند.

این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد اروپایی برای دانشجویان بین المللی است و از همه کسانی که مایل به تحصیل در یکی از موسسات آموزش عالی در این کشور هستند بسیار استقبال می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا در این نگارش بهترین موسسات را جهت رشته بازیگری در اسپانیا به شما عزیزان معرفی کند.

 بررسی رشته بازیگری در اسپانیا

رشته بازیگری در اسپانیا، به شما این فرصت را می دهد تا مهارت های عملکرد خود را در یک محیط پرورش دهنده و دلگرم کننده تقویت کنید. دوره آموزشی که انتخاب می کنید، به پیشرفت حرفه ای شما کمک می کند. همچنین، به شما این امکان را می دهد تا خود را به دانش نظری و مهارت های عملی مورد نیاز برای اشتغال آینده مجهز کنید. شما در معرض عناصر بازیگری درون صحنه ای و خارج از صحنه قرار خواهید گرفت. بنابراین، می توانید از مزایای یک آموزش عالی جامع بهره مند شوید.

برای مثال، دوره کارشناسی رشته بازیگری، پایه خوبی برای افزایش دانش هنرجو است. هنرجو ماژول هایی را در مورد تئوری و عمل بازیگری، عملکرد عمومی، صدا و حرکت، مهارت های بدنی، مهارت های شنوایی، مهارت های حرفه ای بازیگری و مطالعات تولید کوچک مطالعه خواهد کرد. این ماژول ها دانشجو را برای انواع گزینه های شغلی آماده می کند. این دوره از طریق ترکیبی از حالت ها ارائه داده می شود. برای مثال در خصوص تحصیل در اسپانیا، شامل سخنرانی ها و سمینارها، و همچنین ارزیابی های عملی و جلسات تئاتر است. همچنین ممکن است فرصت هایی برای شرکت در کلاس های کارشناسی ارشد با متخصصان صنعت در طیف وسیعی از بخش های هنرهای نمایشی به شما ارائه شود.

تحصیل رشته بازیگری در اسپانیا

این کشور، طیف گسترده ای از دوره ها و برنامه ها را در تمام مقاطع آموزش عالی، از دوره کارشناسی تا کارشناسی ارشد، دکترا و حتی فوق دکترا ارائه می دهد.

در نمودار زیر طول مقاطع تحصیلی در این کشور آمده است:

طول مقاطع تحصیلی در اسپانیا

برنامه های مرتبط با سلامتی برای افرادی که مایل به تحصیل در این کشور می باشند، گزینه های ویژه ای است که جای تعجب ندارد. 76 دانشگاه در این کشور وجود دارد و این دانشگاه ها ترکیبی از دولتی و خصوصی می باشند. از 76 دانشگاه، 24 مورد خصوصی و 7 مورد از آن ها با کلیسای کاتولیک در ارتباط می باشند. دانشگاه های دولتی بودجه دولتی دارند. به این معنی که هزینه های آن ها توسط دولت محلی تعیین می شود. این کشور دارای یک سنت طولانی و غنی از آموزش عالی است. بنابراین، موسسات آن ها به طور مداوم دارای رتبه بندی خوبی می باشند. رشته های مختلفی برای گذراندن مقاطع در دسترس است. یکی از آن ها رشته بازیگری در اسپانیا می باشد.

بهترین مدرسه و موسسه که این رشته را ارائه می دهند عبارتند از:

  • موسسه هنر بارسلونا
  • مدرسه هنر نمایشی برتر اسکوئلا در مادرید

هزینه تحصیل در اسپانیا به کشور مبدا دانشجو بستگی دارد. دانشجویانی که عضو اتحادیه اروپا می باشند، مانند دانشجویان بومی شهریه می پردازند. اما شهریه برای دانشجویان دیگر متفاوت است.

در جدول زیر شهریه را مشاهده می کنید:

مقطعهزینه به یورو
مقطع کارشناسی در دانشگاه دولتیبین 750€ تا 2100€
مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه دولتیبین 1320€ تا 4320€

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، هزینه تحصیل در این کشور نسبتا پایین است.

رشته بازیگری در مدرسه هنر نمایشی برتر اسکوئلا مادرید در اسپانیا

مدرسه هنر نمایشی برتر اسکوئلا در (RESAD)، قدیمی ترین مدرسه نمایش اسپانیایی و یکی از معتبرترین مدرسه های اروپا می باشد. در این مدرسه، از سال 1831، هنرمندان و حرفه ای های تئاتر را از طریق یک برنامه آموزشی تخصصی و یک رویکرد آموزشی شخصی آموزش می دهند که نزدیک به 380 هنرجو، خود را قادر می سازد در تمام زمینه های تئاتر و مهارت های خود برتر باشند.

ساختمان مدرن این مدرسه علاوه بر کلاس ها، شامل فضای تمرین، یک مجموعه لباس و یک کتابخانه است که یکی از بهترین مجموعه های ادبیات تئاتر این کشور را در خود جای داده است. این مدرسه دارای 2 سالن نمایش کامل و 2 مکان کوچک تر است. RESAD یک موسسه یادگیری تئاتر مبتنی بر عمل است که با دانشکده ای بیش از 70 استاد و مکانی عالی در مرکز مادرید، برای عموم آزاد است. به طوری که، آن را به مکانی ممتاز برای تحصیل تبدیل می کند.

3 دوره در این مدرسه ارائه می شود که عبارتند از:

  • بازیگری
  • کارگردانی صحنه و دراماتورژی
  • طراحی صحنه

هر دوره یک برنامه 4 ساله را دنبال می کند. کارگردانی صحنه و دراماتورژی به دو درجه تقسیم می شود که عبارتند از:

  • درجه اول برای کارگردانان
  • درجه دوم برای نمایشنامه نویسان، متخصصان تئوری تئاتر، انتقاد و تعلیم و تربیت

هنرجویان مجموعه های خود را ایجاد می کنند و بسیاری از تولیدات را از طریق دوره تحصیلی خود طراحی می کنند. رشته بازیگری در اسپانیا، دارای طولانی ترین سنت در RESAD است و با چندین نوآوری احیا شده است. دانشجویان بین بازیگری در تئاتر متنی، تئاتر فیزیکی و تئاتر موزیکال یکی را انتخاب می کنند. 2 بخش دیگر یعنی جنبش و صدا برنامه درسی و مطالعات دانشجو را کامل می کنند.

رشته بازیگری در مدرسه هنر نمایشی برتر اسکوئلا مادرید در اسپانیا

موسسه هنر بارسلونا در اسپانیا

این موسسه که رشته بازیگری در اسپانیا را ارائه می دهد، در سپتامبر 2013 افتتاح شده است. اکنون در طول 4 سال، فارغ التحصیلان بسیاری از این موسسه وجود دارند که به طور حرفه ای در سراسر جهان کار می کنند. این موسسه، یک هنرستان آموزش عالی است که برنامه های سفارشی بسیاری را ارائه می دهد.

این برنامه ها عبارتند از:

  • بازیگری
  • رقص
  • تئاتر موزیکال
  • تولید موسیقی معاصر

هر کدام از برنامه های بالا، یک آموزش فنی درجه 1 و مطالعه آکادمیک پایه را ارائه می دهند. این موسسه از نظر چشم انداز، اقدامات و نتایج بین المللی هنرجویان و کارکنان از سراسر جهان می باشد. این موسسه دانشجویانی را جستجو می کند که علاقه مند به موضوع خود می باشند، متعهد به یادگیری و رشد خود هستند، از نظر نگرش مثبت و پرانرژی، خلاق و مصمم به موفقیت هستند. این موسسه برای دستیابی به پتانسیل کامل خود، دانشجویان را به چالش و پشتیبانی خواهد گرفت.

این موسسه انتظار دارد که دانشجویان مجریانی منظم، همه کاره و با اعتماد به نفس باشند. به طور کلی، تحصیل در مقاطع مختلف در اسپانیا در تمامی رشته ها برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر می باشد. دانشجویانی که قصد تحصیل رشته بازیگری و یا سایر رشته ها در این کشور یا سایر کشورهای جهان را دارند، جهت اقدام می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

سوالات مکرر در مورد رشته بازیگری در اسپانیا

در این قسمت از مطلب به چند سوال مکرر شما در مورد رشته بازیگری در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • بهترین مدرسه و موسسه که رشته بازیگری در اسپانیا را ارائه می دهند کدامند؟ موسسه هنر بارسلونا و مدرسه هنر نمایشی برتر اسکوئلا در مادرید
  • هزینه تحصیل در رشته بازیگری در اسپانیا چقدر است؟ در مقطع کارشناسی بین 750€ تا 2100€ و مقطع ارشد بین 1320€ تا 4320€ می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *