مهاجرت تحصیلی چین

رشته ایمنی شناسی در چین

رشته ایمنی شناسی در چین

رشته ایمنی شناسی در چین در دانشگاه های متعدد ارائه میشود. دوره های ایمنی شناسی در چین از کارشناسی تا دکترا در دانشگاه های چینی ارائه میشود. چین یکی از کشورهای برتر از نظر آموزش رشته های متنوع از جمله رشته های پزشکی است. دوره ها در این کشور به زبان چینی و همچنین انگلیسی ارائه می شود. شرایط سنی برای تحصیلات تکمیلی در چین توسط بسیاری از دانشگاه های چینی اعمال می شود. جهت تحصیل در چین و مهاجرت به سایر کشورهای جهان می توانید با تیم تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین

در طول دهه گذشته تحقیقات و تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین به سرعت توسعه یافته است. به عنوان یک رشته مهم مرزی علوم زیستی و پزشکی، ایمونولوژی کمک زیادی به درک سلامت و بیماری می کند و در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های انسانی مفید است. از آنجایی که تمدن چین یکی از قدیمی ‌ترین تمدن‌ های جهان است، چین سابقه طولانی در تحقیقات ایمنی ‌شناسی دارد و ایمونولوژیست ‌های چینی دستاورد های قابل ‌توجهی در چندین زمینه از این زمینه داشته ‌اند. ادوارد جنر گذشته (1749-1823) اغلب به عنوان بنیانگذار ایمونولوژی برای تولید واکسن علیه آبله شناخته می شود.

بیش از هزار سال، پزشکان در چین تلاش می کنند تا از بیماری های عفونی با ایمن سازی پیشگیرانه پیشگیری یا حتی درمان کنند. ایمونولوژی مدرن مبتنی بر مشاهدات تجربی است که ممکن است برای پیشگیری و درمان بیماری ها به کلینیک مراجعه شود. در چین، تحقیقات ایمونولوژیک مدرن به دهه 1930 برمی گردد. در آن زمان، 2 شخصیت برجسته در کالج پزشکی اتحادیه پکن شیجی لیو و شاون زی (که در سال 1917 با حمایت بنیاد راکفلر تأسیس شد) تحقیقات مهمی انجام می دادند. لیو آنتی بادی ها را خالص و کمی کرد، در حالی که زی با موفقیت ریکتزیا را در جنین مرغ کشت و گسترش داد که منجر به تشخیص ایمونولوژیک ریکتزیا و یک واکسن غیرفعال برای پیشگیری از ریکتزی شد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در چین معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه تسینگوا
2دانشگاه شانگهای جیائو
3دانشگاه پکن
4دانشگاه فودان
5دانشگاه سون یات سن
6دانشگاه ژجیانگ
7دانشگاه ووهان
8دانشگاه پزشکی پایتخت چین

دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه پکن چین

دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه پکن چین متعهد به تعالی در آموزش است. چندین کتاب درسی ایمونولوژی نوشته شده توسط اعضای هیئت علمی به خوبی توسط تعدادی از دانشکده های پزشکی در چین پذیرفته شده است. هر ساله دوره کارشناسی “ایمونولوژی داخلی” 600-800 دانشجوی پزشکی و همچنین دانشجویان دانشکده های داروسازی، بهداشت عمومی و پرستاری را جذب می کند. در واقع، در سال 2007 به عنوان یک دوره ملی کیفیت توصیه شد. دانشگاه علاوه بر تدریس در مقطع کارشناسی، 6 دوره پیشرفته را برای دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه می دهد. مدیریت برنامه تحصیلات تکمیلی بسیار رقابتی است. به طور متوسط ​​هر سال حداقل 15 دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام می شوند.

  • گروه ایمونولوژی به دلیل برنامه تحقیقاتی قوی خود در ایمونولوژی پایه و بالینی از شهرت خوبی برخوردار است.
  • به طور خاص، علاقه تحقیقاتی این بخش بر روی 4 زمینه اصلی، از جمله توسعه لنفوسیت، ایمونوژنومیک، تنظیم ایمنی و خودایمنی، و ایمونولوژی تومور متمرکز است.

در 5 سال گذشته، بیش از 130 مقاله بررسی شده در مجلات بین المللی منتشر شده که %20 آنها در مجلاتی با ضریب تاثیر بالاتر از 5 منتشر شده است.

دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه پکن چین

کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه هواژونگ چین

کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه هواژونگ چین HUST یک برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله برای دانشجویان بین المللی است که به زبان انگلیسی تدریس می شود. این دانشگاه یک دانشگاه جامع پیشرو است که در ووهان، یکی از بزرگترین شهرهای چین مستقر در مرکز چین است، اما با هزینه های زندگی کمتر از شانگهای یا پکن. این دانشگاه یکی از 10 دانشگاه برتر چین است که در مجموع بیش از 50000 دانشجو دارد و بیش از 2000 دانشجوی بین المللی در طیف گسترده ای از برنامه های مدرک و غیر مدرک تحصیل می کنند.

  • این برنامه در ترم پاییز (سپتامبر) برای دانشجویان باز است.
  • آخرین مهلت درخواست برای ترم پاییز 30 ژوئن است.
  • باید زیر 35 سال، دارای مدرک لیسانس و تسلط خوب به زبان انگلیسی باشید. تافل، GRE، آیلتس یا سایر دارندگان آزمون رسمی شناخته شده در اولویت هستند.
  • هزینه تحصیل RMB48000 (یوان) در سال برای 3 سال است، کل شهریه RMB144000 (یوان) برای این برنامه است.

هزینه زندگی در انگلستان را در اینجا ببینید.

درآمد ایمونولوژیست ها در چین

پس از انقلاب فرهنگی در چین (1966-1976)، دولت تلاش زیادی برای توسعه علم و فناوری در چین از طریق تأمین مالی پروژه ‌های جدید برای تحقیقات علمی، تشویق دانشمندان جوان برای رفتن به خارج از کشور و ترویج مبادلات علمی و همکاری ‌های بین‌المللی انجام داد. از آن زمان، بسیاری از ایمونولوژیست ها مشاغل متنوعی را در این رشته کار کرده اند و درآمد آنها به صورت پیوسته افزایش یافته است. میزان درآمد کار در چین در رشته های پزشکی به صورت متوسط بالاست.

میزان درآمد ایمونولوژیست ها در چین در نمودار زیر آمده است:

درآمد ایمونولوژیست ها در چین

تحصیل ایمونولوژی دانشگاه نانجینگ چین

امروزه ایمونولوژی یک رشته در حال رشد است و در پاتوژنز بسیاری از بیماری ها نقش دارد. در حال حاضر، زمینه تحقیقاتی در بخش میکروبیولوژی و ایمونولوژی برای تحصیل ایمونولوژی دانشگاه نانجینگ چین عمدتاً در زمینه های زیر متمرکز است:

  • مکانیسم ایمنی بیماری
  • پاتوژنز و درمان بیماری خودایمنی
  • مصونیت ذاتی در برابر عفونت
  • ایمونولوژی ویروسی و ویروس مولکولی

در مواجهه با فرصت ‌های جدید توسعه، کارکنان بخش دانشگاه سخت کار می‌کنند تا یک مرکز تحقیقاتی در سطح جهانی برای بیماری‌ های خودایمنی ایجاد کنند. گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی در آینده به یک پایگاه آموزشی ملی برای پژوهشگران استعدادهای خلاق با کیفیت بالا تبدیل خواهد شد و همچنین به یک پلت فرم بین المللی برای تبادل بیماری های خودایمنی تبدیل خواهد شد. گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی یکی از رشته های اصلی کالج پزشکی پایه در دانشگاه پزشکی نانجینگ است. دپارتمان مسئول آموزش برنامه میکروبیولوژی و ایمونولوژی برای دانشجویان در تمام سطوح از جمله برنامه های 5 ساله، 7 ساله و سایر برنامه های دانشگاه پزشکی نانجینگ است. برنامه میکروبیولوژی و ایمونولوژی برای مدرک کارشناسی ارشد و برنامه ایمونولوژی برای مدرک دکترا وجود دارد. می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با اعزام دانشجو به چین مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *