مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته ایمنی شناسی در روسیه

رشته ایمنی شناسی در روسیه

رشته ایمنی شناسی در روسیه به صورت تحصیلات تکمیلی و همچنین دوره های رزیدنتی در دانشگاه های معتبر ارائه می شود. علاقمندان به تحصیل رشته ایمنی شناسی در روسیه می توانند دوره های مختلفی را در دانشگاه های معتبر روسی پیدا کنند. روسیه یکی از کشورهای مطرح در اروپا دارای دانشگاه های معتبر با تجهیزات و امکانات تحقیقاتی است که امکان تحصیل رشته های تحقیقاتی و آزمایشگاهی مانند رشته ایمنی شناسی در روسیه را برقرار کرده است. برای اطلاع از نحوه مهاجرت و اخذ ویزای در روسیه می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس داشته باشید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در روسیه

تحصیل رشته ایمنی شناسی در روسیه از قدیم الایام مورد توجه دانشمندان روسی با تخصص های مختلف، در درجه اول ایمونولوژیست ها، میکروبیولوژیست ها، پاتوفیزیولوژیست ها، پزشکان بوده است. لازم به یادآوری است که اولین جایزه نوبل در زمینه ایمونولوژی در سال 1908 به ایلیا ایلیچ مکنیکوف اعطا شد. رشد و گذار به سطح جدیدی در دهه 1980، که توسط دانشمند مشهور روسی، آکادمیک رم ویکتوروویچ پتروف آغاز شد، که به لطف او “عصر ایمونولوژی بالینی” در کشور روسیه آغاز شد. با این حال، تخصص “آلرژولوژی و ایمونولوژی” تنها در سال 1995 وارد نامگذاری تخصص های پزشکی شد. “ایمونولوژی بالینی و آلرژولوژی” هم یک تخصص علمی بنیادی و عمل محور و هم یک رشته دانشگاهی است که از نتایج علمی استفاده می کند.

تحقیق در حل مسائل کاربردی مهم و فوری متخصصانی که دارای تحصیلات عالی پزشکی، بیولوژیکی یا دارویی هستند، که مایلند پتانسیل فکری خود را در زمینه علوم بنیادی تحقق بخشند، تحصیلات تکمیلی را در رشته تخصصی “ایمونولوژی بالینی و آلرژیولوژی” انتخاب می کنند. فارغ التحصیلان دکترا مجموعه کاملی از صلاحیت های حرفه ای و حرفه ای جهانی را به دست می آورند که به آنها امکان می دهد به طور مستقل فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی را در چارچوب این تخصص انجام دهند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در روسیه معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1آکادمی پزشکی مسکو
2دانشگاه تحقیقاتی پزشکی روسیه
3دانشگاه دولتی مسکو
4دانشگاه سنت پترزبورگ
5دانشگاه کازان
6آکادمی پزشکی وولگوگراد

رزیدنتی رشته ایمنی شناسی در دانشگاه RUDN روسیه

رزیدنتی رشته ایمنی شناسی در دانشگاه RUDN روسیه ممکن است توسط افراد دارای مدرک MD (MBBS) درخواست شود. این برنامه در تلاش است تا متخصصان پزشکی واجد شرایطی را تربیت کند که با اختلالات سیستم ایمنی سر و کار دارند، که ممکن است برای مؤسسات بهداشتی عمومی کار کنند یا کارهای خصوصی انجام دهند. این آموزش به صورت عملی و با هدف ارائه دانش سیستماتیک و شایستگی های حرفه ای لازم برای پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات سیستم ایمنی به دانشجویان انجام می شود. مزایای برنامه برنامه دستیاری به منظور افزایش توانایی دانشجو برای پیشگیری و یا تشخیص و مدیریت اختلالات سیستم ایمنی و بیماری های مختلف آلرژیک، انجام معاینه دقیق، شناسایی آلرژن های خاص و واکنش های آلرژیک، تعیین داروی لازم و دوز آن برای جلوگیری از بیشتر طراحی شده است.

تشدید آلرژی فرصت های شغلی فارغ التحصیل دوره رزیدنتی یک متخصص واجد شرایط است که دارای روش های مدرن تشخیص و درمان با تکنولوژی بالا است و حق انجام فعالیت های درمانی، تشخیصی و تحقیقاتی یا انجام فعالیت های پزشکی خصوصی را دارد.

  • این برنامه به فارغ التحصیلان خود امکان دسترسی به مشاغل در پلی کلینیک ها، بیمارستان ها، بخش های آلرژولوژی مراکز بزرگ تشخیصی، مراکز تحقیقاتی تخصصی و عملی را می دهد.
  • پس از اتمام، به فارغ التحصیلان فرصتی داده می شود تا برای دوره کارشناسی ارشد در ایمونولوژی بالینی و آلرژولوژی درخواست دهند.

رزیدنتی رشته ایمنی شناسی در دانشگاه RUDN روسیه

گروه ایمونولوژی آکادمی پزشکی مسکو روسیه

گروه ایمونولوژی آکادمی پزشکی مسکو روسیه در ساختار دانشکده آموزش حرفه ای تحصیلات تکمیلی پزشکان آکادمی پزشکی مسکو سازماندهی شده است. از زمان تأسیس، این بخش توسط آکادمی علوم روسیه، دانشمند ارجمند فدراسیون روسیه، دکترای علوم پزشکی، پروفسور کارائولوف الکساندر ویکتوروویچ اداره می شود.

گروه ایمونولوژی و آلرژی بالینی تحقیقاتی را در مورد ایمنی مخاطی و مقاومت کلونیزه شدن غشاهای مخاطی انسان در شرایط عادی و پاتولوژیک انجام می دهد و روش هایی را برای تشخیص و درمان شخصی برای اختلالات آنها ایجاد می کند. کار در زمینه پزشکی پیشگیرانه و شخصی ارتباط نزدیکی با استفاده منطقی از آماده سازی های ایمونوبیولوژیکی دارد و به عنوان بخشی از وظایف مشخص شده در برنامه اقدام جهانی برای مبارزه با مقاومت ضد میکروبی WHO انجام می شود.

شرایط ویزای همراه روسیه را در این مقاله بخوانید.

کار در رشته ایمنی شناسی در روسیه

پس از کسب مدرک تحصیلی در ایمنی شناسی در روسیه در مقطع لیسانس و سپس شرکت در دوره رزیدنتی فارغ التحصیلان می توانند وارد بازار کار شوند. همچنین فرصت مطالعات و تحقیقات در دوره های تخصصی در ایمنی شناسی در روسیه وجود دارد. میزان درآمد کار در کار در روسیه نسبت به بسیاری مشاغل بیشتر است.

در نمودار زیر میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در روسیه مشخص است:

میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در روسیه

بخش ایمونولوژی و میکروبیولوژی دانشگاه پزشکی دولتی مسکو

بخش ایمونولوژی و میکروبیولوژی دانشگاه پزشکی دولتی مسکو یکی از قدیمی ترین بخش های دانشگاه پزشکی دولتی مسکو است. تقریباً 100 سال سابقه طولانی در تدریس به دانشجویان پزشکی و فارغ التحصیلان دارد. میکروب شناسی یکی از رشته های پایه مورد نیاز در تمامی تخصص های پزشکی است. تقریباً در تمام دانشکده های دانشگاه به دانشجویان آموزش داده می شود. بیش از 2500 دانشجو هر ساله در رشته های زیر در بخش ایمونولوژی و میکروبیولوژی دانشگاه پزشکی دولتی مسکو تحصیل می کنند:

  • میکروبیولوژی
  • ویروس شناسی و ایمنی شناسی (دانشکده پزشکی، دانشکده اطفال، دانشکده پزشکی پیشگیری)
  • میکروبیولوژی (دانشکده داروسازی)
  • میکروبیولوژی و میکرو فلور دهان (دانشکده دندانپزشکی)
  • زیست شناسی عمومی و میکروبیولوژی (تخصص: بیوتکنولوژی)
  • میکروب شناسی، ویروس شناسی (تخصص: بیوفیزیک پزشکی و بیوشیمی پزشکی)
  • و غیره

در بخش میکروبیولوژی، ویروس شناسی و ایمونولوژی معلمان و اساتید مجرب کار می کنند. علایق اصلی پژوهشی کارکنان علمی دپارتمان در مطالعه اکولوژی میکروبی، میکروبیولوژی بالینی، مهندسی ژنتیک، اختراع واکسن و غیره است. دانشگاه در حال حل مشکلات ایمنی زیستی، اصول ژنتیک ویروسی است. دانشمندان بسیار ماهر سیستم هایی را ایجاد می کنند که برای نشان دادن و شناسایی چندین نوع میکروب استفاده می شود. همکاران در حال ساخت واکسن های جدید پنوموکوک و انواع جدیدی از واکسن های غیرفعال علیه آنفولانزای پرندگان هستند. تمرکز اصلی بر مطالعه نقش پاتوژن های فرصت طلب در توسعه بیماری های عفونی انسان است. هزینه زندگی در روسیه توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برآورد شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *