مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته ایمنی شناسی در دانمارک

رشته ایمنی شناسی در دانمارک

رشته ایمنی شناسی در دانمارک در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های معتبر ارائه میشود. دانمارک دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهان است. دانمارک دارای دانشگاه های معتبری از جمله دانشگاه آرهوس، دانشگاه کپنهاگن و دانشگاه آلبورگ و بسیاری دیگر است که دوره های متنوع از جمله در رشته های پزشکی را ارائه می کند. با داشتن مدرک لیسانس مرتبط می توانید در تخصص های علوم و پزشکی شرکت کنید. دوره های کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی در دانمارک به صورت دوره ها 2 سال و 120 ECTS ارائه می شود. در مقطع دکترا نیز دوره های تحقیقاتی در رشته ایمنی شناسی ارائه می شود. متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شما برای ارائه مشاوره و خدمات مهاجرتی است.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در دانمارک

تحصیل رشته ایمنی شناسی در دانمارک به شما یک درک اساسی از نحوه عملکرد سیستم ایمنی بدن می دهد. شما با سلول ها و عواملی آشنا می شوید که انواع مختلف پاسخ های ایمنی ذاتی و سازگار را واسطه می کنند. این دوره ها همچنین موضوعات مرتبط بالینی مانند واکنش های آلرژیک، ایمونولوژی تومور و ایمونولوژی عفونت ها را پوشش می دهد. نمونه‌ هایی از مداخلات درمانی و پیشگیرانه ناشی از آخرین پیشرفت‌های ایمونولوژی مانند سلول‌های T CAR برای درمان سرطان و نامزدهای واکسن SARS-CoV-2 برای نشان دادن این مفاهیم استفاده می ‌شوند. از پیش نیازها برای تحصیل کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی در دانمارک:

  • یک سال زیست شناسی
  • یک دوره زیست شناسی مولکولی یا ژنتی
  • و یک دوره شیمی همه در سطح دانشگاه

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در دانمارک معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه آرهوس
2دانشگاه دانمارک جنوبی
3دانشگاه کپنهاگ
4دانشگاه آلبورگ
5دانشگاه روسکلاید

کارشناسی ارشد ایمنی شناسی و التهاب دانشگاه کپنهاگن دانمارک

کارشناسی ارشد ایمنی شناسی و التهاب دانشگاه کپنهاگن دانمارک یک برنامه کارشناسی ارشد نظری و تجربی در علوم طبیعی و بهداشتی است. این شما را واجد شرایط یافتن راه حل ها و همچنین طراحی استراتژی های درمانی جدید برای مبارزه با بیماری های انسانی می کند. ایمونولوژی و التهاب رشته هایی در پزشکی و زیست شناسی هستند که با ایمنی، سیستم ایمنی و نحوه واکنش بدن به آسیب یا عفونت مرتبط هستند.

به عنوان یک ایمونولوژیست، دانش و صلاحیت های بسیار تخصصی در زمینه ایمونولوژی، بیماری های خودایمنی و سایر بیماری های التهابی، آلرژی ها، ایمونولوژی تومور، و موضوعات مرتبط مانند آسیب شناسی ایمنی، سم شناسی، فارماکولوژی، درمان و پزشکی ترجمه دارید. علاوه بر این، کارشناسی ارشد ایمونولوژی و التهاب بر روش‌شناسی و مدل‌های in vitro و in vivo جدید توسعه‌ یافته تمرکز دارد. این شما را با مهارت های عملی برای ادغام بهتر و سریعتر در آینده شغلی خود در ایمونولوژی تکمیل می کند.

  • با داشتن مدرک کارشناسی ارشد ایمنی شناسی و التهاب دانشگاه کپنهاگن دانمارک، طیف گسترده ای از فرصت های شغلی دارید. شما می توانید در صنایع پزشکی و دارویی، در بیمارستان ها، تحقیقات یا آموزش کار کنید.

 

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد ایمونولوژی دانشگاه کپنهاگن دانمارک

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد ایمونولوژی دانشگاه کپنهاگن دانمارک

اگر در 5 سال گذشته مدرک لیسانس خود را به پایان رسانده اید یا اگر در ترم آخر برنامه لیسانس ثبت نام کرده اید، واجد شرایط شرایط پذیرش کارشناسی ارشد ایمونولوژی دانشگاه کپنهاگن دانمارک هستید. صرف نظر از اینکه در کدام دانشگاه ثبت نام کرده اید، می توانید در صورت داشتن شرایط پذیرش و زبان بر اساس مدرک لیسانس مربوطه درخواست دهید. اگر یکی از مدارک لیسانس زیر را از یک دانشگاه دانمارکی دارید، در نظر گرفته می شود که تمام شرایط پذیرش را دارید و مستقیماً واجد شرایط درخواست برای کارشناسی ارشد ایمونولوژی و التهاب هستید:

  • زیست شناسی
  • بیوشیمی
  • زیست پزشکی مولکولی یا پزشکی مولکولی
  • دامپزشکی

اگر مدرک لیسانس دیگری غیر از موارد ذکر شده در بالا از دانشگاهی در دانمارک یا خارج از کشور دارید، در صورتی که ارزیابی کمیته پذیرش این باشد که برنامه لیسانس شما از نظر دامنه و محتوا معادل یکی از برنامه های لیسانس ذکر شده در بالا باشد، ممکن است پذیرفته شوید. شما باید مدارک تحصیلی خود را در سطح دانشگاه در زمینه های زیر گذرانده اید:

  • در مجموع حداقل 30 واحد ECTS در 3 از 4 حوزه: زیست شناسی سلولی، بیوشیمی، ژنتیک و یا زیست شناسی مولکولی.
  • الزامات زبان: شما باید با توجه به پیشینه خود، مهارت زبان انگلیسی را مستند کنید.
  • شرایط سال فارغ التحصیلی: شما باید مدرک لیسانس خود را حداکثر ظرف 5 سال قبل از شروع ترم اول برنامه کارشناسی ارشد کسب کرده باشید.

کار در رشته ایمنی شناسی در دانمارک

جهت کار در رشته ایمنی شناسی در دانمارک می توانید با داشتن پیشنهاد کاری و امضای قرارداد کاری در این کشور در این رشته تحصیل کنید. میزان درآمد کار در دانمارک در این رشته بالاست. میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در دانمارک در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصص ایمونولوژی در دانمارک

برنامه کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه کپنهاگن دانمارک

برنامه کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه کپنهاگن دانمارک به زبان انگلیسی ارائه می شود و ساختار برنامه به شرح زیر است:

سالشرح
سال اولدر طول سال اول، تعدادی دروس اجباری و انتخابی را تکمیل خواهید کرد. آنها به شما معرفی کاملی از زمینه های کلیدی مانند ایمونولوژی، خودایمنی و سایر بیماری های التهابی و آلرژی می دهند. شما در سخنرانی‌های متخصصان در موضوعات تحت پوشش هر ماژول شرکت خواهید کرد. این متخصصان شامل استادان معتبر بین المللی و متخصصان برجسته پزشکی از دانشگاه کپنهاگ یا صنعت هستند.
سال دومشما کارشناسی ارشد ایمونولوژی و التهاب را با پایان نامه کارشناسی ارشد (60 واحد ECTS) به پایان می رسانید. شما موضوع را با توجه به ترجیحات خود در زمینه ایمونولوژی انتخاب می کنید. محققان دانشکده بهداشت و علوم پزشکی می توانند در طیف گسترده ای از موضوعات پایان نامه الهام بگیرند که به شما امکان می دهد برنامه ای را مطابق با علایق شخصی خود تنظیم کنید.

برای بررسی مهاجرت به بهترین شهرهای نروژ، دانمارک، فنلاند و سایر شهرهای اروپایی می توانید با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مکاتبه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *