مهاجرت به کشور نروژ

بهترین شهرهای نروژ

بهترین شهرهای نروژ

تیک ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارد به بررسی بهترین شهرهای نروژ برای متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به نروژ بپردازد. مهاجرت به کشور نروژ در شهرهای مختلف از مزایا و ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که بسیاری از متقاضیان بین المللی جویای ادامه زندگی در این شهرها می باشند. بهترین شهرهای نروژ از دانشگاه های عالی رتبه، کیفیت بالای زندگی، امنیت، میزان اشتغال زایی و درآمد متفاوتی خواهند داشت.

نروژ به خاطر داشتن کوه ها، فلات های زیبا زیبا و دریاچه های درخشان سرزمینی با زیبایی های غیرقابل تصور است. در بین این شگفتی های طبیعی، شهرهای پر جنب و جوش آن دارای جاذبه ها و فعالیت های مختلفی هستند که بازدید کنندگان مطمئناً از آنها لذت می برند.

بهترین شهرهای نروژ برای زندگی

آرندال به طور قابل توجهی کوچکتر از بسیاری از شهرهای برتر جهان است، اما این از جذابیت آن کم نمی کند. اگر به دنبال یک زندگی آرام در نروژ برای خارجی ‌ها هستید، آرندال می ‌تواند همان شهری باشد که به دنبال آن هستید و در سمت جنوب نروژ واقع شده است. این منطقه پر از تاریخ است، با خانه های چوبی شگفت انگیز که قدمت آن به قرن هفدهم باز می گردد. اگر به نروژ نقل مکان می کنید، آرندال یکی از امن ترین مکان ها برای زندگی است و برای لذت بردن از وقت با خانواده در خانه ای زیبا و دوستانه عالی است. آرندال همچنین به دلیل صحنه موسیقی خود در ماه‌ های تابستان محبوبیت خاصی دارد و جشنواره هوو یکی از رویدادهای بزرگ در کشور است.

خیابان کانال مکانی دیگری است که از بازدید منظم آن لذت خواهید برد، با حال و هوایی که می تواند عاشقان بلوز و جاز را به طور تقریبا ثابت جذب کند. اگرچه این منطقه در صورت نیاز می تواند به طرز شگفت انگیزی آرام باشد، اما برای جوانانی که به نروژ نیز مهاجرت می کنند به اندازه کافی پر جنب و جوش است. به عنوان یک امتیاز اضافی، این شهر متنوع مملو از انگلیسی زبانان است، بنابراین می‌تواند بهترین شهر نروژ برای زندگی باشد، در حالی که دانش خود را در مورد زبان توسعه می‌دهید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص شهر آرندال در نروژ می باشید:

پارامترشرح
جمعیت37815 نفر
هزینه زندگی به دلار1832$
معروفیت شهرورزش های آبی، مجمع الجزایر خیره کننده، دسترسی به پارک ملی دریایی، معماری محلی خارق العاده، و مرکز شهر پرهیاهو.

شهر اسلو در نروژ

شهر اسلو در لیست بهترین شهرهای نروژ رتبه اول را به خود اختصاص داده است. بزرگترین شهر این کشور، شهر اسلو، که پایتخت این کشور است. یک شهر بین المللی می باشد که دارای معماری فراوان در سطح جهانی، موزه ها، رستوران ها و مراکز خرید مختلف است. اسلو به عنوان یکی از سریعترین شهرهای در حال رشد اروپا در این دهه شناخته می شود. جاذبه های بی نظیر آن مانند خانه اپرا، موزه آستروپ فرنلی و بارکد در حال تغییر چهره این شهر هستند.

اسلو نیز ارتباط خود را با طبیعت حفظ می کند. اسلو بین اسلوفورد و تپه های جنگلی واقع شده است. به دلیل فداکاری خود در حفاظت از مناطق طبیعی و کاهش آلودگی، به عنوان پایتخت سبز اروپا شناخته شد. در مرکز این شهر جمع و جوش مردم به صورت پیاده یا دوچرخه به راحتی و بدون وجود خطر رفت و آمد می کنند. سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد در شهر اسلو باعث می شود اکثر ساکنین این شهر از ماشین شخصی استفاده زیادی نکنند.

شهر برگن در لیست بهترین شهرهای نروژ

شهر بعدی در لیست بهترین شهرهای نروژ، شهر برگن است. شهر و بندر برگن در جنوب غربی نروژ واقع شده است. برگن اکنون دومین شهر بزرگ نروژ است. این شهر اقتصاد متنوعی را ایجاد کرده است که بیشتر مبتنی بر ماهیگیری، کشتی سازی و صنایع وابسته (تعمیر و تجهیزات)، ماشین آلات و محصولات فلزی و فرآوری مواد غذایی است. صنعت گردشگری نیز در این شهر از اهمیت برخوردار شده است. جمعیت شهر برگن حدود 280000 می باشد. تقریباً نصف جمعیت شهر اسلو است. لازم به ذکر است که شهر برگن به طور قابل توجهی بزرگتر از تروندهایم و استاوانگر است. به طور میانگین در 231 روز در سال در شهر برگن بارش باران رخ می دهد. ماه های بارانی در این شهر ماه های سپتامبر و اکتبر هستند.

این شهر یک مرکز بین المللی کشتیرانی، صنایع نفتی، فناوری، مرکز ملی آموزش عالی، رسانه ها و جهانگردی است. بندر برگن از نظر حمل و نقل و مسافر شلوغ ترین بندر نروژ است. تقریبا نیمی از مسافران آن آلمانی یا انگلیسی هستند. این شهر دارای فرودگاه برگن، فلس لند و راه آهن نور برگن است. پایانه خط برگن است. جهت اطلاع از هزینه تحصیل و زندگی در این کشور مقاله هزینه تحصیل و زندگی در نروژ را مطالعه بفرمائیدـ

در این بخش توجه شما را به نمودار شاخص هزینه زندگی در شهرهای مختلف این کشور جلب می داریم:

شاخص هزینه زندگی در بهترین شهرهای نروژ

شهر ترومسو در لیست بهترین شهرهای نروژ

یکی دیگر از بهترین شهرهای نروژ که در بین توریست ها شناخته شده می باشد، شهر ترومسو است. در این شهر مدرن در قطب شمال، طبیعت و فرهنگ با یکدیگر ترکیب شده اند. در شهر ترومسو سرگرمی های مختلفی مانند آکواریوم و چندین موزه با کیفیت و شمالی ترین باغ گیاه شناسی جهان وجود دارد. این شهر همچنین مکانی محبوب برای مشاهده پدیده باشکوه چراغ های شمالی است. امروزه، ترومسو به عنوان یک مقصد پایدار گردشگری شناخته شده است. این شهر در 350 کیلومتری شمال دایره قطب شمال واقع شده است. بزرگترین شهر شمال نروژ است. از سپتامبر تا مارس بسیاری از مردم برای دیدن چراغ های شمالی به ترومسو می روند. از 20 مه تا 20 ژوئیه، آفتاب نیمه شب این امکان را می دهد که مردم و ساکنین این شهر در فعالیت های شبانه روزی شرکت کنند.

این شهر به دلیل صحنه شگفت انگیز شبانه و مجموعه ای از رستوران ها بی نظیر شناخته شده است. سکونت انسان در منطقه ترومسو هزاران سال قدمت دارد. هرچند خود این شهر فقط حدود 200 سال پیش تأسیس شده است. ترومسو آب و هوای قطبی دارد. دمای آن در زمستان به اندازه کافی سرد است. فصل تابستان در این شهر بسیار کوتاه است. جمعیت شهر ترومسو به بیش از 100 ملیت تقسیم می شود. سامی ها، روس ها و فنلاندی ها برجسته ترین اقلیت های این شهر هستند. جهت کار در این کشور مقاله ویزای کاری نروژ را مطالعه بفرمائید تا با آخرین قوانین آشنا شوید.

شهر تروندهایم در لیست بهترین شهرهای نروژ

با جمعیت 193000 نفری، تروندهایم یک شهر بزرگ در مقیاس اروپا نیست. با این حال، این شهر سومین شهر بزرگ در نروژ است. طیف گسترده ای از فعالیت های این شهر توسط دانشجویان و دانش آموزان این شهر که تعداد آنها به 30000 تفر می رسد انجام می شود. دانشجویان شهر تروندهایم با ترتیب دادن بسیاری از رویدادها و همچنین حضور در سایر فعالیت های فرهنگی شهری، نشان خود را بر روی شهر می گذارند. این شهر در سال 997 برای فعالیت های بازرگانی تأسیس شد. در دوره وایکینگ ها تا سال 1217 به عنوان پایتخت نروژ شناخته می شد. شهر ترندهایم دارای آب و هوای اقیانوسی یا آب و هوای مرطوب قاره ای است. بخشی از شهر که از فلات دورتر است، زمستانهای سردتری دارد. قسمت نزدیک به فلات مانند مرکز شهر دارای زمستان های ملایم تری است.

تروندهایم یکی از مکان های نروژ است که بیشترین توجه را به غذاهای محلی می دهد. بسیاری از اماکن محلی، از جمله میخانه ها، کافه ها و رستوران ها، طیف گسترده ای از غذاهای محلی بسیار عالی به ساکنین و توریست های این شهر ارائه می دهند.

شهر تروندهایم در لیست بهترین شهرهای نروژ

شهر آلسوند در نروژ

آلسوند نیز یکی از بهترین شهرهای نروژ می باشد. آلسوند بزرگترین شهر استان موره او رومسدال است. این شهر در جزایر ساخته شده است. در سال 1904 آتش سوزی بزرگی مرکز شهر آلسوند را به آتش کشید. این امپراتور آلمانی ویلهلم دوم بود که با ارسال کشتی هایی با مواد غذایی کنسرو شده، لباس، مواد ساختمانی و غیره، کمک خود را برای بازسازی این شهر ارائه داد. این شهر به دلیل معماری و سبک آرت نوو مشهور است. در مرکز شهر بیش از 400 ساختمان با معماری خاص قابل مشاهده هستند. این شهر همچنین دارای مهمترین بندر ماهیگیری در نروژ است. ناوگان ماهیگیری این شهر یکی از مدرن ترین ناوگان ماهیگیری اروپا است.

از کوه آکسلا می توانید از منظره دیدنی شهر و جزایر اطراف آن، از جمله جزایر گیسکه و گودویی لذت ببرید. گیسکه، به خاطر زیبایی طبیعی و فانوس دریایی در آلن، به دوک نرماندی، رولو و گودویی مشهور است. هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات کافی از شرایط مهاجرت به نروژ و روش های مختلف شرایط مهاجرت به نروژ می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و یا به سایر مقالات موسسه مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “بهترین شهرهای نروژ

  1. خدیجه گفت:

    نروژ خیلی ساله که بین مردم ایران برای مهاجرت جا افتاده و قبلا می گفتن اونجا 6 ماه شبه 6 ماه روز. یعنی مساله مهمشون این بود ولی الان میگن شرایط زندگی و قیمت ها و هزینه ها خیلی بهتر از ایرانه و به صرفه تره. واقعا اینطور هست و میشه با یه شغل کارمندی یه زندگی مناسب رو تامین کرد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام با یک شغل مناسب میشه هزینه زندگی در این کشور را تامین کرد. در خصوص حقوق ماهیانه کار در نروژ با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *