مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ به خاطر وجود گزینه های کاری و تحصیلی محدود زیاد مورد استقبال افراد در سراسر جهان قرار نمی گیرد. دانشجویانی که مایل به شروع شغلی در لوکزامبورگ پس از فارغ التحصیلی هستند، با توجه به نزدیکی دانشگاه به مقر دولت اتحادیه اروپا، فرصت های برجسته ای در روابط بین الملل خواهند یافت. بانکداری و امور مالی نیز از صنایع مهم در لوکزامبورگ، دومین مرکز بزرگ صندوق سرمایه گذاری در جهان، پس از ایالات متحده هستند. علاوه بر اینکه مهم ترین مرکز منطقه یورو برای بانکداری خصوصی است، خانه بسیاری از شرکت های بیمه اتکایی اروپا نیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه لوکزامبورگ

دوک نشین بزرگ لوکزامبورگ که در وسط آلمان، فرانسه و بلژیک قرار دارد، کشوری کوچک اما بسیار زیبا در اروپای غربی است. رهبر این آخرین دوک نشین بزرگ باقی مانده در جهان، دوک بزرگ لوکزامبورگ است که مسئول تمام مسائلی است که بر جمعیت 524853 نفری کشور (اکتبر 2012) تأثیر می گذارد. دوک نشین کوچک است، تنها 998 مایل مربع (2586 کیلومتر مربع)، اما یک نیروی کاملا قدرتمند در اتحادیه اروپا و خارج از آن است. لوکزامبورگ از زمان آغاز به‌عنوان یک قلعه در سال 963، خانه برخی از برجسته‌ترین نام‌های تاریخ اروپا بوربن، هاپسبورگ، هوهنزولرن بوده است و در طول قرن‌ها، با معاهده یا اتحاد با پروس، هلند، فرانسه مرتبط بوده است.

زندگی در لوکزامبورگ به دلیل استقبال از تنوع فرهنگی و انتظارات آکادمیک بالا، به عنوان الگوی جامعه مدرن توصیف شده است. مهاجران حدود 37 درصد از جمعیت کشور را در سال 2000 تشکیل می دادند که بیشترین جمعیت مهاجر از پرتغال بود. جمعیت زیادی از بلژیک، فرانسه، آلمان و ایتالیا نیز لوکزامبورگ را خانه می نامند. در سال 1995 و در سال 2007، لوکزامبورگ به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و اولین شهری بود که دو بار این افتخار را کسب کرد.

تحصیل رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

دانشگاه لوکزامبورگ، با سه پردیس، تنها دانشگاه در کشور است. قبل از تأسیس آن در اوت 2003، دانشجویان لوکزامبورگ برای دستیابی به تحصیلات عالی به خارج از کشور سفر کردند. بیش از 6200 دانشجو در پاییز 2012 برای تحصیل ثبت نام کردند. دانشجویان از 100 کشور خارجی، 213 مدرس دانشگاه از 20 ملیت نمایندگی می کنند. فرهنگ بین المللی بسیار متنوع این دانشگاه آن را به مکانی ایده آل برای ادامه تحصیلات بین المللی تبدیل می کند. دانشگاه لوکزامبورگ فرصتی عالی برای غوطه ور شدن در یک محیط چند زبانه فراهم می کند. بیشتر کلاس ها به دو زبان انگلیسی و آلمانی، فرانسوی و انگلیسی و یا آلمانی و فرانسوی برگزار می شود. تسلط بر این زبان ها فرهنگ بین المللی دانشگاه را تقویت می کند و در عین حال به مطالعات بین المللی ارائه شده در اینجا عمق می بخشد.

تحصیل رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

شرایط دریافت ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

بیمه درمانی که در لوکزامبورگ بیمه اجتماعی نامیده می شود، طبق قانون برای همه دانشجویان بالای 18 سال الزامی است. بسیاری از دانشجویان خارجی از کشورهایی می آیند که از قرارداد تامین اجتماعی با لوکزامبورگ برخوردار هستند که در آن لوکزامبورگ شرایط پوشش را در محل دانشجو رعایت می کند. سرزمین مادری دانشجویان کشورهایی که تحت یک قرارداد متقابل یا تحت بیمه نامه مشترک خانواده نیستند، باید برای وابستگی به تامین اجتماعی درخواست دهند. گواهی مدرسه و گذرنامه کامل باید همراه با درخواست پوشش باشد. پس از بررسی و پذیرش درخواست، هیچ هزینه ای برای پوشش برای دانشجویان زیر 30 سال وجود ندارد. ویزای اقامت طولانی مدت برای تمام دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل در لوکزامبورگ هستند مورد نیاز است. علاوه بر مدارک استاندارد مورد نیاز برای تایید ویزا، درخواست ویزای دانشجویی باید شامل یک کپی از سوابق پذیرش از دانشگاه باشد.

دانشگاه های برتر کشور لوکزامبورگ

تا زمان نگارش این مقاله، دانشگاه لوکزامبورگ 11 دوره تحصیلی در سطح کارشناسی و 27 دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد. بهترین ویژگی دانشگاه های رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ عبارتند از:

  • آموزش و یادگیری در چارچوب چندزبانگی و چندفرهنگ گرایی
  • حقوق اروپا و قانون تجارت
  • امور مالی بین المللی
  • امنیت، اعتماد و قابلیت اطمینان فناوری های اطلاعاتی
  • سیستم های زیست پزشکی

هزینه های رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ

هزینه تحصیل و زندگی در لوکزامبورگ در سطح نسبتا بالایی قرار دارد. چون این کشور در اروپا قرار دارد، هزینه های آن نیز هم در زمینه تحصیل و زندگی بالا است. متوسط هزینه های تحصیل سالایانه رشته ارتودنسی در لوکزامبورگ حدود 10000€ الی 15000€ (یورو) است. دانشجویان بین الملی در هر ماه متوسط 1000€ الی 2000€ (یورو) هزینه خواهند داشت. کسانی که از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا مهاجرت می کنند نیاز به دریافت ویزا ندارند ولی این شرایط برای سایر دانشجویان خارجی مصداق ندارد. شما می توانید در حین تحصیل به کار مشغول باشید ولی بحث کار و پیدا کردن آن در این کشور بسیار سخت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بیشتر می توانید همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *