مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته ارتودنسی در اندونزی

رشته ارتودنسی در اندونزی

رشته ارتودنسی در اندونزی مقصد بسیاری از دانشجویان است ولی باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در این کشور تا حدودی در سطح متوسط قرار دارد. اندونزی جز کشورهای شرق آسیا بوده و به خاطر آب و هوا این منطقه این کشور مقصد بسیاری از دانشجویان است. کسانی که رشته ارتودنسی در اندونزی را انتخاب می کنند، بعد از تحصیل نیز می توانند به راحتی در این کشور اقامت داشته و به کار مشغول شوند. شرایط ورود برای هر فرد از هر کشوری ممکن است متفاوت باشد برای همین نیاز است تا قبل از هرگونه اقدامی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه اندونزی

اندونزی کشوری است که در سواحل سرزمین اصلی آسیای جنوب شرقی در اقیانوس هند و اقیانوس آرام واقع شده است. این مجمع الجزایر در سراسر استوا قرار دارد و مسافتی معادل یک هشتم محیط زمین را در بر می گیرد. جزایر آن را می توان به جزایر سوندا بزرگ سوماترا (سوماترا)، جاوه (جاوا)، گستره جنوبی بورنئو (کالیمانتان) و سلبس (سولاوسی) گروه بندی کرد. جزایر سوندا کوچک (Nusa Tenggara) بالی و زنجیره ای از جزایر که به سمت شرق می گذرد. پایتخت جاکارتا، در نزدیکی ساحل شمال غربی جاوه قرار دارد. در اوایل قرن بیست و یکم اندونزی پرجمعیت ترین کشور آسیای جنوب شرقی و چهارمین کشور پرجمعیت در جهان بود.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در اندونزی

موقعیت مکانی این کشور باعث شده تا دانشجویان زیادی هر ساله قصد ادامه تحصیل در این کشور داشته باشند. کسانی که قصد تحصیل در این رشته دارند، باید بدانند که پیش نیاز آن تحصیل دندانپزشکی در اندونزی است. تمام دانشگاه ها از زبان انگلیسی به عنوان مرجع آموزش استفاده می کنند. رشته ارتودنسی در اندونزی 2 سال به طول می انجامد.

در اندونزی 4 دانشگاه با رتبه علمی در رشته ارتودنسی وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند:

  • دانشگاه اندونزی
  • دانشگاه ایرلانگا
  • دانشگاه پادیاد یاران
  • دانشگاه تریسا کتی

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اندونزی

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اندونزی

در اکثر کشورهای شرق آسیا دانشجویان باید هزینه بیشتری برای تحصیل خود پرداخت کنند. اما شرایط در اندونزی متعادل تر است و امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می گیرد. برای یک سال تحصیلی در رشته ارتودنسی در اندونزی حدود 5800$ تا 6900$ (دلار) باید پرداخت کنید. این مبلغ بدون در نظر گرفتن بورسیه است چون اکثر دانشگاه ها بورسیه تحصیلی ندارند.

برای زندگی در اندونزی به 700$ تا 900$ (دلار) در ماه نیاز خواهید داشت. مشکل اصلی زمانی است که شما نمی توانید در حین تحصیل به صورت نیمه وقت و یا تمام وقت به کار مشغول شوید. همین امر باعث افزایش فشار اقتصادی برای دانشجویان می شود.

شرایط کار یک ارتودنتیست در اندونزی

اگر قصد دریافت ویزای کاری دارید باید یک کارفرما در اندونزی پیدا کنید و درخواست خود را از این طریق جلو ببرید. اگر شما در رشته ارتودنسی مشغول به تحصیل باشید در پایان می توانید نظر هر کارفرمایی را جلب کنید. درآمد ماهانه یک ارتودنتیست کار 38700000IDR (روپیه اندونزی) می باشد. این درآمد برای یک زندگی عالی در این کشور کفایت می کند. در نهایت نمی توان کشور اندونزی را در میان کشورهای دارای اهمیت برای تحصیل دانست. در صورتی که خواهان اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *