مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته ارتودنسی در اوکراین

رشته ارتودنسی در اوکراین

رشته ارتودنسی در اوکراین از آن دسته از رشته ها می باشد که موقعیت های زیادی برای دانشجویان بین الملی فراهم نمی سازد. اوکراین جز آن دسته از کشورها بود که تا قبل از حمله روسیه شرایط پیشرفت فوق العاده ای در زمینه علوم پزشکی داشته است. این انتظار وجود دارد که پس از پایان جنگ این کشور به شرایط خوب خود در علوم پزشکی بازگردد. در حال حاظر این کشور به خاطر ناآرامی ها نمی تواند میزبان افراد از سراسر دنیا باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه اوکراین

اوکراین، کشور واقع در شرق اروپا، دومین کشور بزرگ پس از روسیه است. پایتخت این کشور کیف است که بر روی رودخانه دنیپر در شمال مرکزی اوکراین واقع شده است. کشور اوکراین کاملاً مستقل و تنها در اواخر قرن بیستم، پس از دوره‌های طولانی تسلط متوالی لهستان-لیتوانی، روسیه و اتحادیه جمهوری‌های سوسیالیستی شوروی (U.S.S.R.) ظهور کرد. اوکراین دوره کوتاهی از استقلال را در سال‌ های 1918-1920 تجربه کرده بود، اما بخش‌ هایی از غرب اوکراین توسط لهستان، رومانی و چکسلواکی در دوره بین دو جنگ جهانی اداره می‌شد و پس از آن اوکراین به عنوان سوسیالیست شوروی بخشی از اتحاد جماهیر شوروی شد. هنگامی که اتحاد جماهیر شوروی در سال‌ های 1990-1991 شروع به فروپاشی کرد، مجلس قانونگذاری اتحاد جماهیر شوروی اوکراین را در تاریخ (16 ژوئیه 1990) به عنوان کشور مستقل اعلام کرد، اقدامی که با تایید مردم در یک همه‌ پرسی (1 دسامبر 1991) تأیید شد. با انحلال اتحاد جماهیر شوروی در دسامبر 1991، اوکراین استقلال کامل را به دست آورد و به تأسیس اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS)، انجمنی از کشورهایی که قبلاً جمهوری های اتحاد جماهیر شوروی بودند، کمک کرد.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در کشور اوکراین

متقاضیانی که قصد تحصیل رشته ارتودنسی در اوکراین را دارند باید بدانند که تا زمانی که جنگ باشه قادر به ورود به این کشور نیستند و به احتمال زیاد پس از جنگ نیز قوانین جدیدی در این زمینه وضع خواهد شد. کسانی که قصد انتخاب این رشته را دارند باید از شرایط تحصیل دندانپزشکی در اوکراین با خبر باشند زیرا پیش نیاز رشته ارتودنسی می باشد.

اوکراین در زمینه علوم پزشکی 2 دانشگاه معتبر دارد:

  • دانشگاه استوماتولوجیکال پزشکی اوکراین
  • دانشگاه دولتی پزشکی بوگومولتس

هزینه های رشته ارتودنسی در اوکراین

هزینه های رشته ارتودنسی در اوکراین

اوکراین جز کشورهایی است که هزینه تحصیل و زندگی در آن زیاد بالا نیست. سیاست های این کشور به گونه ای است که فرصت کار در حین تحصیل به افراد خارجی که در این کشور اقامت دارند، داده می شود. این موقعیت بسیار ایده ال است زیرا شما می توانید در کنار تحصیل از پس مخارج خود برآیید. متاسفانه در اوکراین بورسیه تحصیلی به ندرت مشاهده می شود و شما باید برای رشته ارتودنسی در اوکراین هزینه های تحصیل برای 3 الی 4 سال آینده را محاسبه کنید. هزینه تحصیل برای یک سال حدود 5000£ (یورو)، هزینه های زندگی 3000£ (یورو) و درآمد به صورت نسبی 3000£ (یورو) می باشد.

شرایط کار رشته ارتودنسی در اوکراین

همانطور که اشاره شد، افرادی که در این کشور مشغول به تحصیل هستند نیز می توانند کار کنند. کار در اوکراین می تواند منجر به دریافت ویزای اقامت دائم شود. در آینده و پس از جنگ شرایط دریافت پاسپورت این کشور می تواند ایده آل باشد. یک ارتودنتیست در این کشور می تواند به طور متوسط 69600UAH (هریونیا) در ماه درآمد کسب کند. در حال حاظر شرایط برای رشته ارتودنسی در اوکراین مساعد نیست ولی در آینده در صورتی که تمایل به مهاجرت به این کشور را دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *