مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی

رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی مزیت های بسیاری دارد که مهم ترین آن ها شهریه پایین و امکان کسب اقامت این کشور می باشد. این کشور، به عنوان یکی از مهیج ترین مقاصد تحصیلی جهان در حال ظهور است. این امر به سرعت در حال افزایش دانشجویان بین المللی است. به دلیل نرخ ارز بین المللی، این کشور، ارزش آموزشی واقعی را برای پول ارائه می دهد. کل سیستم آموزشی این کشور، از مدارس ابتدایی گرفته تا موسسات عالی، در حال طراحی مجدد برای آینده پس از آپارتاید است. نتیجه این فرآیند زیرساخت های آموزشی بهتر و کارآمدتر خواهد بود. این کشور، کشوری است که در آستانه تغییر قرار دارد.

به همین دلیل است که یکی از مهیج ترین مکان های دانشجویی در جهان است. دانشجویان بین المللی باید برای مجوز تحصیل در کمیسیون عالی این کشور، سفارت، کنسولگری یا نمایندگی تجارت در کشور مبدا خود درخواست دهند. در صورت عدم وجود نماینده این کشور، دانشجویان آینده باید به کمیسیون عالی این کشور، سفارت، کنسولگری یا نمایندگی تجاری نزدیکترین کشور خود مراجعه کنند. این راهنما که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است، اطلاعات لازم درباره رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی است.

تحصیل رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی

همه کسانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی دارند، باید یک دوره کارشناسی، 4 سال مدرسه پزشکی و اقامت یا برنامه بورسیه را که معمولا 2 تا 4 سال طول می کشد، بسته به تخصص آنکولوژی، تکمیل کنند.

زمینه های تخصصی در نمودار زیر نشان داده شده است:

زمینه های تخصصی آنکولوژی در آفریقای جنوبی

سرطان شناسی مطالعه سرطان است. رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی سرطان را درمان می کند و مراقبت های پزشکی را برای افرادی که مبتلا به سرطان هستند ارائه می دهد. این رشته، دارای سه حوزه اصلی است که عبارتند از:

  • پزشکی
  • جراحی
  • اشعه

یک آنکولوژیست جراحی تومور و بافت مجاور را در حین عمل جراحی برمی دارد. مراحل تبدیل شدن به یک آنکولوژیست جراحی عبارتند از:

مرحلهتوضیحات
مرحله اولدریافت مدرک کارشناسی و اخذ MCAT
مرحله دومفارغ التحصیل از دانشکده پزشکی
مرحله سومکسب مجوز
مرحله چهارمتکمیل اقامت در جراحی عمومی
مرحله پنجمتکمیل بورسیه جراحی آنکولوژی جراحی
مرحله ششمادامه تحصیل
مرحله هفتمپیشرفت شغلی

متخصصان آنکولوژی معمولا به مدرک کارشناسی از دانشکده پزشکی، که 4 سال طول می کشد و 3 تا 7 سال در برنامه های کارآموزی و اقامت نیاز دارند. دانشکده های پزشکی بسیار رقابتی می باشند. آن ها همچنین جهت یادگیری گرفتن سابقه پزشکی، معاینه بیماران و تشخیص بیماری ها، مهارت های عملی را کسب می کنند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی

یک آنکولوژیست سرطان را در بیماران مطالعه، تشخیص و درمان می کند. داشتن مدرک دانشگاهی، فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی و اخذ اقامت برای پزشک شدن به تنهایی، با سال ها تجربه بیشتر و آموزش تخصصی برای تبدیل شدن به یک متخصص سرطان ضروری است. صدور مجوز الزامی است، و متخصصان سرطان باید در صورت داشتن فوق تخصص مجوز داشته باشند. رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی معمولا در دانشکده های پزشکی دانشگاه یافت می شود و منجر به دکترای پزشکی (M.D.) می شود. پس از ثبت نام، متخصصان سرطان شناسی مشتاق مطالعه زیست شناسی سرطان، ژنتیک و فیزیک تابش می شوند. ویژگی های برنامه شامل فرصت هایی برای تحقیق و اقامت است.

در زیر لیست مدارس آنکولوژی در این کشور آمده است:

  • دانشگاه ویتس – سرطان شناسی
  • دانشگاه پرتوریا – سرطان شناسی پزشکی
  • CPUT – سرطان شناسی
  • دانشگاه دولتی آزاد – سرطان شناسی
  • UCT – آنکولوژی تابشی
  • دانشگاه استلنبوش – بخش آنکولوژی تشعشع
  • UKZN – رادیوتراپی و آنکولوژی
  • UFS – سرطان شناسی
  • دانشگاه ویتس – سرطان شناسی

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی

اگرچه، دانشگاه های رایگان و کم تحصیل در این کشور وجود دارد، هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل به دلار
کارشناسیبین 2500$ تا 4500$
تحصیلات تکمیلیبین 2700$ تا 3000$

بسیاری از مشتریان ما مهاجرت خود را با تحقیق در مورد هزینه زندگی در این کشور آغاز کردند. تعجب آور نیست هرکسی که قصد مهاجرت دارد می خواهد بداند که می تواند شیوه زندگی خود را یا بهتر حفظ کند. هزینه زندگی در آفریقای جنوبی، نیز نسبتا ارزان است. شما می توانید در این کشور، زنده بمانید حتی اگر 400$ (دلار) در جیب خود داشته باشید. برای تأمین هزینه های غذا، مسافرت، اقامت و قبوض آب و برق کافی خواهد بود. این کشور، حدودا دارای 10 زبان است که دانشجویان می توانند در برنامه تحصیلی مورد نظر خود ثبت نام کنند. جدا از محیط مساعد برای یادگیری، دانشگاه های این کشور دارای معلمان دارای رتبه بالا می باشند. هزینه زندگی و تحصیل در این کشور به دلیل مقرون به صرفه بودن نرخ ارز پایین است.

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی

حرفه آنلکوژیست در آفریقای جنوبی

اغلب از آنکولوژیست ها برای تایید تشخیص های پیشنهاد شده توسط سایر متخصصان پزشکی استفاده می شود. آن ها درمان بیماران مبتلا به سرطان و نیاز به پرتودرمانی، شیمی درمانی یا اشعه ایکس را مدیریت می کنند. متخصص آنکولوژی پرتویی پزشکی است که در درمان سرطان از طریق پرتودرمانی و روش ها تخصص دارد. متخصصان سرطان شناسی استفاده از اشعه ایکس، الکترون و اشعه گاما برای از بین بردن سرطان را مورد بررسی قرار می دهند.

پرتودرمانی در بیشتر انواع سرطان ها استفاده می شود که عبارتند از:

  • سرطان سینه
  • سرطان ریه
  • سرطان پروستات
  • سرطان پوست
  • تومورهای مغزی

تقریبا نیمی از بیماران سرطانی در دوران بیماری خود به رادیوتراپی یا شیمی درمانی نیاز دارند. برای مبتلایان به سرطان های غیر قابل درمان، درمان به بیماران کمک می کند تا با علائم خود کنار بیایند. به عنوان مثال، اگر آن ها در استخوان های خود درد دارند، پرتودرمانی می تواند یک درمان بسیار مفید باشد. درمان رادیکال روشی است که برای درمان بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین آنکولوژیست های تشعشعی از ترکیبی از درمان های بسیار تهاجمی برای افرادی که شانس خوبی برای درمان دارند و درمان های بسیار ساده برای افرادی که مبتلا به سرطان صعب العلاج هستند اما هنوز به درمان و کمک نیاز دارند، استفاده می کنند.

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای متخصصان آنکولوژی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای متخصصان آنکولوژیدر این مقاله تمامی سعی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر این بود که اطلاعات لازم درباره رشته آنکولوژی در آفریقای جنوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با این موسسه تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *