مهاجرت به کشور مونته نگرو

جمعیت مونته نگرو

جمعیت مونته نگرو

این مقاله با موضوع جمعیت مونته نگرو قصد دارد ضمن پرداختن به جمعیت این کشور، مسائل فرهنگی و جغرافیایی مرتبط با زندگی در مونته نگرو را طرح کند. مونته نگرو در شبه جزیره بالکان واقع شده است که توسط دریای آدریاتیک شسته شده است. سواحل، زیرساخت‌های گردشگری و جاذبه‌های گردشگری باعث افزایش گردشگران شده است. اما یک عامل بر راحتی مسافران تأثیر می گذارد و آنهم جمعیت مونته نگرو، شخصیت و ویژگی های ملی آن است.. به گفته مورخان، آنها بخشی از مردم صربستان هستند، این کشورها اغلب متحد بودند و همچنان در مونته نگرو، بخشی از جمعیت هنوز خواهان پیوستن به صربستان هستند. دلیل آن سنت های رایج، غذاهای ملی، زبان های بسیار مشابه است. با این حال، در مقایسه با قرن گذشته، این روند در میان جمعیت رو به کاهش است. به تدریج، مونته نگرویی ها خود را به عنوان یک قوم جداگانه می شناسند.

حدود 1000 روس و همین تعداد ترک در این کشور ساکن هستند. بنابراین، ذهنیت جمعیت مونته نگرو بسیار نزدیک به اسلاوها است. قوم مونته نگرو در قرن پانزدهم و در زمان شرکت ترکی شکل گرفت. بیشتر جمعیتی که از دست فاتحان فرار می کردند به کوه ها رفتند. پس از آزادسازی مناطق، آنها به مکان های قبلی خود بازگشتند، اما اقامت و شرایط دشوار زندگی آنها، مونته نگروها را از صرب ها و سایر مردم شبه جزیره بالکان متمایز کرد. چنانچه شما می خواهید جزوی از جمعیت ساکن در کشور مونته نگرو باشید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا امور مرتبط با مهاجرت شما را پیگیری نماید.

ویژگی های جمعیت مونته نگرو

رشد جمعیت در این کشور از دهه 50 قرن گذشته آغاز شد. تا سال 2000، این افزایش قابل توجه بود، اما پس از آن کاهش یافت. دلیل آن مهاجرت به اتحادیه اروپا، عدم حمایت دولت از نوزادان است. اکنون این وضعیت در حال اصلاح است، اما همچنان مشکلات کار در کشور وجود دارد. توسعه یافته ترین صنعت گردشگری و خدمات تعطیلات است. بر اساس نتایج آخرین سرشماری جمعیت 670 هزار نفر است. جمعیت مونته نگرو در گذشته دائماً در وضعیت جنگ بود. اینها درگیری های داخلی، فتوحات ترکیه همسایه یا جنگ های تمام اروپایی بود. چنین وضعیتی در شخصیت ساکنان منعکس شد. برای چندین قرن، علاوه بر قدرت رسمی، قبایل قبیله ای نیز حکومت می کردند. نفوذ آنها هنوز در مناطق کوهستانی قوی است. در شهرهای تفریحی و روستاهای بزرگ کمتر است.

در شکل زیر به ملت های اصلی کشور مونته نگرو اشاره شده است:

ملت های اصلی کشور مونته نگرونسبت زن و مرد تقریباً برابر است. در سال 2019 مهاجرت پیش بینی شده حدود 300 نفر بوده است و در سال 2022 روزانه حدود 12 شهروند جدید متولد می شوند. افزایش برنامه ریزی شده در تعداد، شامل 320 نفر است و تراکم – 45 نفر در هر 1 کیلومتر مربع است. البته در تابستان، جمعیت مونته نگرو به دلیل گردشگران و مسافران مستقل افزایش می یابد. برخی از آنها ویلا یا آپارتمان اجاره می کنند، برخی خانه و آپارتمان می خرند. آخرین راه مناسب برای سرمایه گذاری پول. بیشتر شهروندان در سواحل آدریاتیک زندگی می کنند، پرتعدادترین شهر، پایتخت پودگوریکا است. چندین شرکت وجود دارد که درآمد ثابتی را برای شهروندان فراهم می کند. مونته نگرو امید به زندگی نسبتا طولانی دارد. برای مردان، 74 سال، برای زنان – 76 سال است. دلیل زندگی آرام، غذای سالم و محیط زیست خوب است.

ویژگی فرهنگی جمعیت مونته نگرو

با همه گذشته زندگی در جنگ، امروزه جمعیت مونته نگرو مردمانی دوستانه، اجتماعی و مهمان نواز هستند. برای آنها مهمان، فرستاده خدایان است. حیف است که این امر در مورد گردشگران و مسافران مستقل صدق نمی کند. از سال 2000، موارد فریب مسافران تعطیلات بیشتر شده است و پرداخت هزینه بیش از حد توسط رانندگان تاکسی از ویژگی های شناخته شده کشور است. ویژگی مونته نگرو کندی است. اگر با یکی از ساکنان محلی قرار ملاقات گذاشته اید، باید چندین بار آن را یادآوری کنید. کند زندگی یک سنت ملی است. زنان در فرهنگ جایگاه ویژه ای دارند. وزن مادران خانواده ها اغلب بیشتر از مردان است. استثنا – سکونتگاه های کولی ها. زبان این کشور مونته نگرویی است. اما اکثر مردم محلی صربی و روسی می دانند. کارکنان استراحتگاه به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

دلیل این است که بسیاری از گردشگران و گردشگران از اروپا. در مونته نگرو در تعطیلات اغلب از آلمان، همسایه ایتالیا، فرانسه می آیند. گردشگران این کشورها همیشه رفتار خوبی از خود نشان نمی دهند، اما مردم محلی به سختی در مورد آنها اظهار نظر می کنند. با ورود به مونته نگرو، باید بدانید که به نظر می رسد بسیار شبیه به سایر کشورهای اسلاو است، اما چند تفاوت وجود دارد. اولی فرهنگ رفتار است. رسیدگی به گارسون ها، کارکنان هتل ها، ویلاها باید فرهنگی باشد. جمعیت مونته نگرو بسیار حساس است، اگر به آنها بی احترامی کنید، درگیری ممکن است. باید ویژگی های زبان مونته نگرو، به ویژه کلمات و عبارات زشت را مطالعه کرد. اینها عبارتند از “مرغ”، “کبریت”. استفاده از آنها در خیابان توصیه نمی شود، این عبارات زشت برای هر فرد مونته نگرویی است. در استراحتگاه، می توان آن را بخشید.

ویژگی فرهنگی جمعیت مونته نگرو

شخصیت های معروف مونته نگرو

احتمالا از لیستی که در این مقاله برای شما تدوین کرده ایم، پر از تعجب شوید. از میلا جوکویچ شروع می کنیم که نام کامل او Milica Bogdanovna Jovovich است و یک هنرپیشه مشهور هالیوود است که احتمالاً بیشتر برای فیلم های Resident Evil که موفقیت تجاری بزرگی بودند شناخته شده است. او همچنین نقش ‌های مهم دیگری را در فیلم‌ های پرفروش مانند The Fifth Element بازی کرد و طبق گزارش فوربس، در سال 2004 پردرآمدترین مدل جهان بود. خانواده او از واسوویچی در مونته نگرو هستند و مجبور شدند برای فرار از یک دشمنی خونین به متوهیجا (صربستان) فرار کنند. نیکولا تسلا شخصیت دیگری است که یکی از بزرگترین دانشمندانی بود که جهان تا به حال دیده است. او مخترع، فیزیکدان، مهندس برق و آینده پژوهی بود که هیچ ‌کس نمی‌تواند اصل و نسب مونته‌ نگرویی او را انکار کند.

نواک جوکوویچ اغلب به عنوان یکی از بهترین تنیسورهای تمام دوران در نظر گرفته می شود. او دارای 30 عنوان قهرمانی ATP 1000 Masters است و با رافائل نادال به بالاترین رکورد تاریخ پیوست. او همچنین برنده 12 تورنمنت گرند اسلم شده است که او را در رده چهارم لیست برندگان گرند اسلم تمام دوران قرار می دهد جوکوویچ تبار مونته نگرویی است و به اصالت خود افتخار می کند. او حتی در مونته نگرو، در Sveti Stefan ازدواج کرد. نام مشهور دیگر مارینا آبراموویچ است که یک هنرمند معاصر مشهور جهان است و اغلب از او به عنوان “مادربزرگ هنر پرفورمنس” یاد می شود. او تبار مونته نگرو دارد، اما در بلگراد به دنیا آمد، زیرا خانواده‌ اش «بورژوازی سرخ» بودند، همانطور که خودش دوست دارد اشاره کند. دوسان ووکوتیک کاریکاتوریست مشهور، که اولین فردی از یوگسلاوی بود که برنده اسکار شد.

کیفیت زندگی و امنیت در جمعیت مونته نگرو

مونته نگرو کشوری نسبتاً امن است و با بیشتر اروپا هم ردیف است. نرخ جرم و جنایت در شهرهای بزرگ آن بیشتر است، اما شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی اصلاً جرم کمی را شاهد هستند. اگر به اندازه کافی احساس امنیت می کنید که در یک شهر بریتانیا زندگی می کنید، مشکل کمی در مونته نگرو خواهید داشت. نرخ جرم و جنایت در پایتخت آن، پودگوریتسا، عمدتاً متوسط ​​است. این شامل دزدی، سرقت و جرایم مرتبط با مواد مخدر است. با این حال، این مورد اغلب برای شهرهای پایتخت هر کشوری است، زیرا در آنجا تعداد زیادی از مردم جمع می شوند. جدا از قیمت های فردی، مهم است که در مورد کدام قسمت از مونته نگرو صحبت می کنیم. نابرابری های قیمتی در سواحل مونته نگرو، سرزمین اصلی و شمال آشکارتر است. واقعیت این است که زندگی در دریا مزایای بسیاری دارد.

به خصوص اگر قصد دارید به تجارت گردشگری بپردازید. از سوی دیگر، این منطقه به طور قابل توجهی گران تر از بقیه ایالت به تمام معنا است. قیمت املاک و مستغلات دو برابر، اگر نگوییم بیشتر از قیمت در شمال است. فراموش نکنید که شهرهای ساحلی با یکدیگر تفاوت دارند (مثلاً کوتور بسیار گرانتر از اولسینج است). در مورد اجاره ها هم همینطور. زندگی در پایتخت کمی ارزان تر از ساحل است در حالی که پایین ترین قیمت ها در شمال مونته نگرو است. شرایط ثبت شرکت در مونته نگرو در مقاله مذکور شرح داده شده است.

در لیست زیر به سایر اطلاعات مرتبط با مونته نگرو پرداخته شده است:

  • شهرهای ساحلی محبوب، مانند بودوا، نرخ جرم و جنایت بسیار کمتری دارند.
  • همه انواع جرایم به غیر از فساد دارای رتبه پایین یا بسیار پایین هستند.
  • شهرهای کوچکتر جرم کمتری دارند.

مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت ارائه اطلاعات بیشتر به شما آماده همکاری هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *