مهاجرت تحصیلی روسیه

تخصص بیماری های تنفسی در روسیه

تخصص بیماری های تنفسی در روسیه

هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی جهت اخذ تخصص بیماری های تنفسی در روسیه، به این کشور سفر می کنند. بیماری های تنفسی و علم تخصص بیماری های تنفسی در روسیه بیشترین سهم را در میزان مرگ و میر مردان در جمعیت عمومی روسیه داشته اند. دانشگاه های پزشکی روسیه در سطح جهانی برای آموزش با کیفیت شناخته شده اند. هدف اصلی از دریافت تخصص بیماری های تنفسی در روسیه معرفی روش های جدید برای تشخیص و درمان بیماری های تنفسی و اجرای برنامه های پیشگیری از بیماری های تنفسی می باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت به روسیه، آماده ارائه راهکارهای جدید در این زمینه به شما عزیزان می باشد. اخذ مدرک در تخصص بیماری های تنفسی در روسیه، یکی از گرانترین مدارک تحصیلی در این کشور محسوب می شود. بنابریان تنها درصد کمی از والدین می توانند فرزندان خود را به این موسسات خصوصی در روسیه بفرستند.

فرآیند درخواست جهت تخصص بیماری های تنفسی در روسیه

دانشجویان بین المللی که با هدف اخذ تخصص بیماری های تنفسی در روسیه این کشور را انتخاب می کنند. باید قبل از اعزام فرآیند هایی را به صورت کامل طی کنند. در ابتدا دانشجو می تواند مستقیما به صورت آنلاین برای موسسه مورد نظر درخواست دهد یا می تواند از طریق نماینده مجاز روسیه در کشور خود درخواست خود را ثبت کنند. از سوی دیگر، پس از مطالعه اطلاعات کامل سایت، در مورد شهرریه و دوره ها ابتدا باید رشته مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب رشته باید مدارک زیر را از طریق ایمیل برای موسسه مورد نظر ارسال کنید:

  • فرم درخواست تکمیل شده در خصوص تخصص بیماری های تنفسی در روسیه
  • کپی اسکن شده از گواهی مقاطع تحصیل گذشته
  • پس از بررسی مدارک مکتوب فوق، قبول یا رد شدن را را به اطلاع شما خواهند رساند. اگر پذیرفته شوید نامه تایید پذیرش برای متقاضیان صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که پس از تایید پذیرش دانشجو جهت اخذ تخصص بیماری تنفسی در روسیه، مرحله دریافت دعوت نامه شروع می شود. به طور کلی، دعوت نامه ها توسط وزارت کشور ایالتی صادر می شود و 40 تا 50 روز طول می کشد. علاوه بر این، برای دریافت دعوت نامه از موسسه مربوطه جهت دریافت تخصص بیماری های تنفسی باید مدارک زیر را نیز به موسسه مربوطه ارائه دهید:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • کپی اسکن شده گذرنامه معتبر بین المللی که باید حداقل دارای 2 سال اعتبار باشد.
  • کپی اسکن شده رسید پرداخت

متقاضیان می توانند این مدارک را تنها پس از دریافت نامه تایید پذیرش برای موسسه مربوطه ارسال نمایند. همچنین به شدت توصیه می شود که، مراقب باشید که اسناد باید به درستی اسکن شده و به وضوح قابل خواندن باشند. در نهایت اینکه پس از دریافت مدارک موسسه مربوطه اصل دعوتنامه را برای متقاضیان ارسال می کند.

فرآیند درخواست جهت تخصص بیماری های تنفسی در روسیه

بهترین کلینیک جهت دریافت تخصص بیماری های تنفسی در روسیه

انتخاب یک کلینیک به عنوان گذراندن دوره و دریافت تخصص بیماری های تنفسی در روسیه کار بسیار دشواری قلمداد می شود. اما یکی از معتبر تین کلینیک های تخصصی بیماری های تنفسی در روسیه مرکز پزشکی EMC مرکز پزشکی اروپا در مسکو پایتخت روسیه می باشد. این مرکز پزشکی در سال 1989 تاسیس شد که یکی از کلینیک های چند رشته ای پیشرو در اروپا است.

علاوه بر این کلینیک EMC انواع مراقبت های سرپایی در حوزه بیماری های تنفسی را بر اساس بالاترین استانداردهای بین المللی ارائه می دهد. همچنین سالانه صدها دانشجو را برای آموزش جهت تخصص بیماری های تنفسی می پذیرد. از سوی دیگر، تمام بخش ها و سالن های عمل مجهز به آخرین فناوری های موجود در حال حاضر هستند. کلینیک EMC دارای یک تیم مشهور از متخصصان پزشکی متعهد است که پذیرای بیماران داخلی و خارجی هستند.

برای آشنایی بیشتر با کلینیک های فوق تخصصی این کشور که از متقاضیان اخذ تخصص بیماری های تنفسی پذیرایی می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین کلینیک های بیماری های تنفسی در روسیهخصوصیات
کلینیک پریمیر مدیکااین کلینیک فوق تخصصی در سال 1993 در شهر موسکو تاسیس شد. پریمیر مدیکا در زمینه بیماری های مزمن تنفسی، ریوی و بررسی سلامت اجرایی به فعالیت خود ادامه می دهد. بر اساس آمار به دست آمده اخیر، اغلب دانشجویان بین المللی این دانشگاه را جهت اخذ تخصص بیماری های تنفسی در روسیه انتخاب می کنند.
کلینیک JSCکلینیک JSC در سال 1990 تاسیس شد و یک کلینیک چند رشته ای در مسکو است. این کلینیک از بالاترین استانداردهای کیفیت و مراقبت پیروی می کند. سطح بالای تخصص آنها سطح بالایی از مراقبت را از تشخیص تا درمان تضمین می کند.

اخذ ویزای تحصیلی جهت دریافت تخصص بیماریهای تنفسی در روسیه

دانشحویان بین المللی که قصد دریافت تخصص بیماری های تنفسی در روسیه را دارند باید قبل از اعزام به این کشور برای ویزای تحصیلی روسیه اقدام کنند. البته لازم به ذکر است که، روسیه تنها کشوری است که نسبت 100% صدور ویزای تحصیلی را برای متقاضیان آفریقایی و آسیایی دارد. از این جهت مسر اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی که قصد دریافت تخصص بیماری های تنفسی دارند بسیار هموار است.

روند ویزای تحصیلی روسیه نیز بسیار آسان است زیرا روسیه در هر کشوری کنسولگری دارد و متقاضیان برای ویزای تحصیلی خود نیازی به سفر ندارند. از سوی دیگر، برای دریافت ویزای تحصیلی، هر دانشجو باید دعوتنامه رسمی تحصیلی خود را برای برای درخواست ویزای تحصیلی روسیه همراه داشته باشد. در آخر اینکه باید هزینه درخواست ویزای تحصیلی روسیه به مبلغ $455 (دلار) را بپردازند.

در نمودار زیر می توانید هزینه درخواست ویزای تحصیلی در کشورهای مختلف را مشاهده فرمایید:

هزینه درخواست ویزای تحصیلی در کشورهای مختلف اروپایی

چالش های تحصیل پزشکی در روسیه

در کنار مزایای بی شماری که تحصیل پزشکی در روسیه، به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، دارای معایب اندکی نیز می باشد. از جمله آنها می توان به این نکته اشاره کرد که، تنها تعداد بسیار کمی از دانشگاه ها در روسیه دوره پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. بنابراین یادگیری مفاهیم به زبان جدید در دانشگاه های معتبر روسیه برای دانشجویان دشوار است.

از چالش های دیگر، جهت تحصیل در روسیه می توان به زمستان های سرد این کشور اشاره کرد. زمستان ها در روسیه به مدت 3 تا 4 ماه به زیر صفر درجه می رسد. ممکن است کنار آمدن با این آب و هوا برای دانشجویان خارجی کمی دشوار باشد. چنانچه مطالب این مقاله برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده است. می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مطالب بی شمار این سایت در خصوص تخصص بیماری های تنفسی در روسیه بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *