مهاجرت تحصیلی گرجستان

تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان

تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان

به دلیل گستردگی بیماری های مزمن تنفسی در گرجستان دانشجویان همواره به دنبال اخذ تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان هستند. به عنوان یک متخصص بیماری های تنفسی در گرجستان، کار شما بر ارزیابی، درمان و مدیریت بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی حد یا مزمن متمرکز خواهد بود.

برنامه های تخصصی تنفسی در گرجستان توسط اعتبار بخشی برای مراقبت های تنفسی معتبر است. همچنین به شما آموزش و مهارت های عملی را برای دستیابی به بالاترین اعتبار حرفه ای موجود در درمان تنفسی می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه درخشان در حوزه های مختلف مهاجرتی، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در این خصوص می باشد.

علاوه بر این در گرجستان، عنوان درمانگر تنفسی مترادف با متخصص مراقبت های تنفسی است. از سوی دیگر، این دو اصطلاح، همواره با هم عوض می شوند. متخصص بیماری های تنفسی در گرجستان تحت مقررات هیئت پزشکی گرجستان فعالیت می کند. این هیئت متشکل از 17 عضو است که توسط کمسته های مشاوره ای مختلف از جمله کمیته مراقبت های تنفسی حمایت می شوند. اداره آمار کار در گرجستان پیش بینی کرده است که 1850 شغل جدید درمان تنفسی بین سال های 2022 تا 2024 به این رشته اضافه شود.

اخذ مدرک کارشناسی در تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان

لازم به ذکر است که اخذ مدرک کارشناسی در تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان مهارت های مدیریتی مورد نیاز برای تحرک شغلی بالا را فراهم می کند. با تمرکز بر تکنیک های مراقبت تنفسی پبشرفته و مراقبت از بیمار، در کمتر از 18 ماه می توانید با مدرک لیسانس تنفسی فارغ التحصیل شوید. دارندگان مدرک کارشناسی در این حوزه، آماده ارائه مراقب از بیمار ایمن و با کیفیت خواهند بود. همچنین آماده ایفای نقش های پیشرفته در این زمینه خواهند بود. نکته قابل توجه این است که شما در گرجستان می توانید برنامه مدرک تخصص بیماری تنفسی خود را به صورت 100% آنلاین دریافت کنید.

بنابراین برای برنامه تکمیل مدرک کارشناسی در گرجستان هیچ کار میدانی مورد نیاز نیست. علاوه بر این، اگر شما یک درمانگر تنفسی ثبت شده یا دارای گواهینامه معتبر هستید. که از یک برنامه مدرک کاردانی معتبر فارغ التحصیل شده اید، برنامه تکمیل تخصص بیماری های تنفسی آنلاین در گرجستان می تواند به شما کمک کند. تا موقعیت های مدیریتی و رهبری را در این زمینه دنبال کنید. به این نکته نیز توجه فرمایید که بسیاری از موسسات، فقط اعتبار را برای پذیرش می پذیرند. به طوری که هزاران درمانگر تنفسی تایید شده را که می خواهند فرصت های رهبری را از طریق مدرک کارشناسی بیماری های تنفسی گرجستان دنبال کنند را کنار می گذارند.

در تصویر زیر می توانید دوره های اصلی در تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان را مشاهده فرمایید:

دوره های اصلی در تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان

قبولی در آزمون تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان

برای اینکه مدرک تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان را با مجوز کامل دریافت کنید باید حداقل یک آزمون واجد شرایط را بگذرانید. و اعتبار درمانگر تنفسی معتبر CRT مرتبط را کسب کنید. علاوه بر این اگر قصد دارید فرصت های شغلی و تمرینی خود را گسترش دهید می توانید در آزمون درمانگر تنفسی ثبت شده RRT نیز شرکت کنید.

هیئت علمی مراقبت های تنفسی این دو آزمون را در گرجستان اجرا می کند. لازم به ذکر است که اگر قصد شرکت در NBRC در سال 2023 را دارید و آن را طی سه سال RRT تکمیل نکرده اید باید مجددا در هر دو امتحان شرکت کنید. بنابراین برای اخذ تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان باید در آزمون های مختلف این کشور شرکت نمایید.

برای آشنایی بیشتر با آزمون های معتبر جهت دریافت تخصص بیماری های تنفسی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

انواع آزمون های معتبر در تخصص بیماری های تنفسی در گرجستانتوضیحات
آزمون CRTیک آزمون ابتدایی درمانگر تنفسی است که مهارت ها، دانش و سایر نیازهای درمانگران تنفسی مبتدی را پوشسش می دهد. این آزمون شامل 160 سوال چند گزینه ای، 140 سوال نموره دار و 15 سوال پیش آزمون می شود. متقاضیان قبل از شرکت در این آزمون باید حداقل مدرک کاردانی را از یک برنامه درمانگر تنفسی معتبر کسب کرده باشید.
آزمون RRTیک تست پیشرفته درمانگر تنفسی است که برای سنجش توانایی ها، دانش و مهارت های مورد انتظار از درمانگران تنفسی در گرجستان گرفته می شود. اما قبل از اینکه بتوانید به مولفه شبیه سازی بالینی مورد نیاز برای ادامه تحصیل در گرجستان بروید، باد نمره قبولی در آزمون CRT را ارائه دهید.

قبولی در آزمون تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان

درخواست مجوز تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان

برای تبدیل شدن به یک متخصص بیماری های تنفسی در گرجستان باید مراحل درخواست هیئت پزشکی گرجستان را طی کنید. از اصلی ترین مراحل درخواست مجوز تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.
  • درخواست اولیه تخصص بیماری تنفسی در گرجستان را ارسال کنید.
  • هزینه درخواست 450GEL (لاری گرجستان) را ارسال کنید.
  • متقاضیان باید یک رزومه به همراه درخواست اولیه خود ارسال کنند.
  • موسسه آموزشی متقاضیان باید فرم تایید تحصیلی را ارسال کنند.
  • باید فرم مرجع ارسال کنند.
  • اگر قبلا با یک پزشک دارای مجوز کار می کنید این فرم مرجع را ارسال کنید.
  • اگر هنوز با یک پزشک دارای مجوز کار نمی کنید فرم مرجع کارفرمای آینده را ارسال کنید.
  • ارائه یک استشهاد محضری معتبر

دلایل تحصیل پزشکی در گرجستان

برای افرادی که قصد تحصیل پزشکی در گرجستان را دارند، این کشور دلایل بی شماری را برای آنها ارائه می دهد. از مهمترین این دلایل می توان به فرآیند پزیرش ساده در دانشگاه های گرجستان اشاره کرد. پذیرش دانشگاه های پزشکی گرجستان، بر اساس نمره دانشجو در دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی در استاندار دوازدهم است.

از دیگر دلایل تحصیل در گرجستان می توان به هزینه های تحصیل مقرون به صرفه در این کشور اشاره کرد. علاوه بر هزینه های تحصیل، هزینه زندگی در گرجستان نیز بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی بسیار مطلوب می باشد. در نهایت اینکه گرجستان برای دانشجویان از هر جنسیتی، بسیار امن است. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، آشنایی شما عزیزان با شرایط تحصیل و اخذ تخصص بیماری های تنفسی در گرجستان بوده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *