مهاجرت کاری مالتا

بازار کار رشته Java Developer در مالتا

بازار کار رشته Java Developer در مالتا

بازار کار رشته Java Developer در مالتا با فارغ التحصیلان و دانشگاه های این کشور مرتبط است و امروزه به استخدام متقاضیان بسیاری پرداخته است. آیا علاقه مند به کار بر روی پروژه های جدیدی هستید که شرکت را قادر می سازد به سمت فرصت های تجاری جدید حرکت کند؟ اگر از کار کردن در محیطی پرسرعت که هیچ روزی روز کسل کننده نیست لذت می برید، این موقعیت مناسب شماست.

به دنبال مهارت های یک برنامه نویس ارشد با تجربه جاوا هستند که قادر به ابداع راه حل های ظریف برای پروژه های پیچیده باشد. شما دائما با فناوری‌ های جدیدی که باید تجربه خود را در استفاده از بهترین شیوه ‌های صنعت و الگوهای طراحی به کار ببرید، به چالش کشیده می ‌شوید. می توانید با تماس با مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت کاری به مالتا مشاوره بگیرید.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در مالتا

اگر افتخار می کنید و از کد ارسال به تولیدی که توسط همتایان شما در مالت و سراسر اروپا استفاده می شود لذت می برید، این ممکن است برای شما مناسب باشد. کار شما شامل پذیرش فلسفه نرم افزار چابک، تست خودکار و یک طرز فکر متمرکز بر امنیت است. در این کشور در حوزه توسعه نرم افزار یک محیط کار تیمی را پرورش داده می شود که در آن ایده ها به اشتراک گذاشته می شود و به اشتراک گذاری دانش تشویق می شود. آن ها قدردان استعداد هستند و الهام بخش خودسازی مداوم هستند.

درست است که مالتا به طور گسترده به عنوان یک مقصد ثابت شده برای برون سپاری استعدادهای فناوری شناخته نشده است اما این کشور عمدتاً با عوامل بسیاری مانند پیشینه تحصیلی قوی، راه حل های فناوری قدرتمند، نوآوری های پیشرفته و همچنین هزینه مقرون به صرفه زندگی توضیح داده می شود. چنین شرایط مساعدی در دهه اخیر برای شرکت های فناوری اطلاعات بسیار جذاب شده است. تعداد کلی شرکت های توسعه نرم افزار در حال حاضر 63058 شرکت است که %6 بیشتر از سال 2021 است. مالتا بیش از دو دهه است که موقعیت های پیشرو در بازار توسعه نرم افزار را به خود اختصاص داده است.

سیستم بازار کار رشته Java Developer در مالتا

سیستم بازار کار رشته Java Developer در مالتا

در حال حاضر، صنعت فناوری اطلاعات در مالتا به سرعت در حال رشد است. مهارت های فناوری قدرتمند توسعه دهندگان عمدتاً توسط یک پیشینه آموزشی قوی با تمرکز برSTEM علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) پرورش می یابد. در گزارش اخیر جامعه فناوری اطلاعات مالتا ذکر شده است که از هر 4 پاسخ دهندگانی که در حوزه فناوری اطلاعات کار می کنند، 3 نفر از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، در حالی که 60% از کارمندان دارای مدرک کارشناسی ارشد و 8% از کارکنان مدرک لیسانس خود را در یکی از رشته های فناوری اطلاعات به پایان رسانده اند.

کاندیدای ایده آل باید حداقل 2 سال تجربه مرتبط در فناوری های ذکر شده داشته باشد. در خصوص ملیت ارزش مثبت تنوع را به رسمیت می شناسند، برابری را ترویج می کنند و تبعیض ناعادلانه را به چالش می کشند. همیشه هدف این است که فردی را که مناسب ترین شغل است استخدام کنند و از افراد با هر زمینه ای استقبال کنند. به ویژه درخواست های زنان، افراد دارای معلولیت و سایر زمینه های مختلف را تشویق می کنند، زیرا می خواهند شرکت ها نماینده بیشتری داشته باشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام Java Developer در مالتا می باشید:

نرخ استخدام در حوزه توسعه دهنده جاوا در مالتا

شرکت ها در بازار کار رشته Java Developer در مالتا

ملیتا از سال 2010 نشان برابری را از کمیسیون ملی ارتقای برابری دارد و در سال 2021 یکی از اولین سازمان ‌هایی در مالتا بود که نشان کیفیت منابع انسانی را توسط بنیاد منابع انسانی دریافت کرد. آیا شما یک برنامه نویس مدبر جاوا هستید که می خواهید روی راه حل های نرم افزاری برنده جوایز کار کنید؟ اگر چنین است، ممکن است شما نفر بعدی باشید که به تیم های این شرکت ملحق می شود. 3 جنبه کلیدی وجود دارد که عامل رقابتی را شکل می دهد: انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان و نوآوری. به طور مداوم با استفاده از فناوری های جدید و فرآیندهای توسعه چابک برای بهبود تلاش می کنند.

در جدول زیر شاهد تعداد متقاضیان کار در کشور مالتا در حوزه توسعه دهنده جاوا هستید:

تعداد متقاضیانسال
31032020
40002021
34002022

دامنه مشاغلی که مهندسان و توسعه دهندگان نرم افزار مالتایی را درگیر می کنند بسیار زیاد است. امروزه، بسیاری از شرکت ‌های شناخته شده در سطح جهانی در زمینه ‌های مختلف به توسعه‌ دهندگان نیاز دارند. طبق بررسی اجمالی Statista ، محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در پیشنهادات شغلی منتشر شده در مالتا، جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون تا نیمه دوم سال 2021 بوده است. به طور کلی، این زبان ها نزدیک به 60% از بازار را به دست آورده اند و جایگزین هایی مانند Ruby، C، C++، Kotlin، PHP و سایرین را که تقاضا برای آنها از %1 تا 8% متغیر است، پشت سر گذاشته اند. انواع گزینه های فنی، مالتا را به جایگاه رقابتی و جذاب برای برون سپاری توسعه دهندگان تبدیل می کند.

در بخش زیر شاهد زمینه های کاری شغل توسعه دهنده جاوا و استخدام برنامه نویس در مالتا هستید:

زمینه های کاری شغل توسعه دهنده جاوادر مالتا

کار در کشور مالتا به عنوان توسعه دهنده جاوا

توسعه دهندگان نرم افزار مالتایی دانش عمیقی از مبانی فناوری دارند و آنها را با هزینه بسیار کمتر در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا ارائه می دهند. عمدتا به دلیل هزینه کمتر تحصیل و زندگی در مالتا است که آنها را برای مشتریان نزدیک و خارج از ساحل بسیار جذاب می کند. اگرچه در مقایسه با همتایان خود در هند یا فیلیپین یا لهستان تقریبا 2 برابر بیشتر هزینه می کنند، اما کیفیت کد مطمئنا هر مشتری را راضی می کند.

بر خلاف کشورهای آسیایی، بافت فرهنگی کار در مالتا به طرز چشمگیری به طرز فکر آمریکای شمالی و اروپایی نزدیکتر است. که می تواند ارتباطات و درک متقابل تیم برون سپاری را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به شما در جهت ویزای کاری مالتا کمک کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *