مهاجرت کاری جمهوری چک

بازار کار رشته Java Developer در چک

بازار کار رشته Java Developer در چک

بازار کار رشته Java Developer در چک را می توان یک بازار کار پر رونق و مهم در اقتصاد دانست که امروزه با پیشرفت به سزایی رو به رو بوده است. در چک شرکت ها به دنبال یک برنامه ‌نویس ماهر جاوا هستند تا به تیم اروپایی دوردست و ترکیبی بپیوندد که برنامه ‌های کاربردی مبتنی بر ابر نوآورانه برای مشتریان خود در FinTech، PropTech و BizTech ایجاد می‌ کند. شما نقش محوری در معماری، ساخت، استقرار و نگهداری پشتیبان های جاوا در این پروژه ها ایفا خواهید کرد.

پشتیبان ‌ها در Java EE با استفاده از چارچوب ‌های Spring و Hibernate در پلتفرم Google Cloud ساخته شده‌اند و پیش‌ فرض ‌های ما در Angular یا React ساخته شده ‌اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ اقامت کار در کشور چک و شرایط زندگی در چک به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

شرکت ها در بازار کار رشته Java Developer در چک

کاری که شما انجام خواهید داد ساختن  APIهای Backend در پلتفرم Google Cloud با استفاده از جاوا، Spring، Hibernate و SQL و واگذاری آن API ها به توسعه دهندگان فرانت اند برای پیاده سازی می باشد. کمک به حل هر گونه مشکل پشتیبان که ممکن است در تولید ایجاد شود. کار بر روی پروژه های هیجان انگیز پیشرو در بازار برای مشتریان مختلف در FinTech، PropTech و BizTech بسیار جذاب است. کار از راه دور از خانه و/یا از دفتر محلی Regus و کار در روش اسکرام چابک با استندآپ های روزانه، جلسات برنامه ریزی اسپرینت و گذشته نگر بخشی از بازار کار رشته Java Developer در کشور چک می باشد.

برخی از حداقل ها برای موفقیت در بازار کار رشته Java Developer در چک عبارتند از:

  • آشنایی با توسعه و ابزارهای چابک مانند JIRA، Git، TeamCity
  • آشنایی با زیرساخت Google Cloud Platform
  • آشنایی با زیرساخت های خدمات خرد
  • آشنایی با فناوری های فرانت اند مانند Angular

بارکلیز یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات مالی جهان است که موفقیت، کیفیت و نوآوری را پشت سر گذاشته است. آن ها مشاغلی را ارائه می ‌دهند که فرصت ‌های بی‌ پایانی را فراهم می ‌کنند به میلیون ‌ها فرد و کسب ‌و کار کمک می ‌کنند تا پیشرفت کنند و راه ‌حل‌های مالی و دیجیتالی ایجاد کنید که اکنون جهان آن را بدیهی می ‌داند. تجزیه و تحلیل الزامات جدید برای یافتن مناسب ترین راه حل فنی و کمک به طراحی کلی سیستم از مهم ترین بخش های کاری در کشور چک می باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در چک می باشید:

نرخ اشتغالسال
93%2020
90%2021
85%2022

بررسی بازار کار رشته Java Developer در چک

به عنوان یک کسب و کار در حال رشد، پتانسیلی وجود دارد که با ایده های خود بر آینده کسب و کار تأثیر بگذارید و رشد کنید. Sprint Innovations یک تیم کوچک از توسعه دهندگان و نوآوران مستقر در لندن و جمهوری چک (هیبرید و از راه دور از زمان همه گیر) است. به اگر در حوزه Java Developer در چک کار کنید اندازه کافی خوش شانس هستید که بر روی پروژه های هیجان انگیز جهان اول در خط مقدم صنایع آنها کار می کنید. در Barclays Technology، راه‌ حل ‌هایی می ‌سازند که زندگی را برای مشتریان ساده می‌کند. راه حل هایی که جهانی، چابک و هوشمند هستند.

جمهوری چک جایی است که می توانید در بهترین حالت خود باشید. به‌ عنوان یک توسعه ‌دهنده ارشد جاوا Barclays، شما فعالانه در پروژه‌ های مختلفی که در سراسر تحویل ‌های فنی حیاتی، پروژه‌ های نظارتی و بهبود پلت ‌فرم درخواست شده توسط مالک محصول یا کاربران تجاری می ‌شوند، مشارکت خواهید داشت. با تأکید زیاد بر مهارت های فنی و ارتباطی، شما از نزدیک با توسعه دهندگان، تحلیلگران تجاری، معماران و مدیران پروژه در تمام مناطق همکاری خواهید کرد تا راه حل های فنی و طراحی قوی را به صورت کنترل شده و شفاف ارائه دهید.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در جمهوری چک هستید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه کاری توسعه دهنده جاوا در جمهوری چک

سیستم بازار کار رشته Java Developer در چک

معمولا بزرگترین مراکز کاری توسعه نرم افزار در دفتر پراگ در مرکز مالی پراگ مستقر است. شما می توانید بخشی از بخش عملیات و فناوری باشید و به همین دلیل، تمام تلاش خود را می کنید تا در صدر بازی های تکنولوژیکی خود باقی بمانید. با این حال، خود فناوری مهم ترین چیز نیست. آنچه بیش از همه برای اهمیت دارد روشی است که نبوغ می تواند به ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک کند و زندگی را برای کارمندان آسان تر کند. آن ها معتقدند این شغل جز 10 شغل پردرآمد در چک است و همه کارکنان باید بسته رقابتی از مزایای اصلی را دریافت کنند که متناسب با نیازهای شما و خانواده شما باشد

برخی از شرکت های توسعه نرم افزار در چک به دنبال استخدام java developer در چک و توسعه دهندگان جاوا با تجربه و سطح پایین هستند تا برای یک موسسه مالی پیشرو جهانی در پراگ کار کنند. تیم ها در حال همکاری نزدیک است و روحیه تیمی خوبی دارد. برای پیوستن به این تیم ها باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید، انعطاف پذیر و با انگیزه بالا باشید و حس شوخ طبعی خوبی داشته باشید. آنها به دنبال این هستند که تعدادی از توسعه دهندگان ارشد جاوا را به تیم های توسعه با استعداد و نوآور خود اضافه کنند.

سیستم بازار کار رشته Java Developer در چک

فضای کاری در رشته توسعه دهنده جاوا در چک

با مرور پروژه های پی می برید که تعداد فناوری های مدرنی را که برای توسعه محصولات مشتریان خود استفاده می کنند. زبان ‌هایی مانند TypeScript، Java 11، Python، Kotlin، Swift، یا فناوری ‌هایی مانند React.js، Reactor، Elasticsearch، Kafka، و بسیاری از فناوری ‌های دیگر که باعث می‌ شوند کاری را که انجام می‌دهید دوست داشته باشید.

فضایی حرفه ای اما آرام و تعداد نامحدودی از چالش ها و پروژه های هیجان انگیز از صنایع مختلف که یک چیز مشترک دارند کیفیت بالای اجرا، را ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت برای کار در کشور چک و همچنین مهاجرت به چک از طریق کار به شما مشاوره می دهد و شما را در مسیر درست قرار می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *