مهاجرت کاری نیوزلند

بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند شرایط و امکانات خوبی را فراهم می کند، از اینرو شرایط استخدام برای متقاضیان بسیار مناسب می باشد. اگر به دنبال چالشی هستید، نیوزلند می ‌تواند شغلی شاد و رضایت ‌بخش و همچنین سبک زندگی را به شما ارائه دهد که برنامه ‌نویسان توسعه ‌دهنده بسیار مناسب است. در این کشور با راحتی تمام به عنوان یک برنامه نویس توسعه دهنده کار کنید.

فرصت های شغلی عالی برای برنامه نویسان توسعه دهنده وجود دارد. مهارت های شما در نیوزلند بسیار مورد توجه است کمبود برنامه نویس توسعه دهنده در سراسر کشور وجود دارد و تقاضا در حال افزایش است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای کاری در کشور نیوزلند به شما مشاوره تخخصی ارائه می دهد.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

برنامه نویسان برنامه نویس این فرصت را دارند تا در سازمان هایی با اندازه های مختلف کار کنند. از صادرکنندگان بزرگ جهانی تا حتی استارت آپ های جالب. شرایط کاری عالی است و بخش فناوری پررونق نیوزیلند بر روحیه خلاقانه، خلاقانه و کارآفرینی تاکید دارد. اما رشد بالا با انعطاف پذیری بالا مطابقت دارد. با بیش از %41 از کارکنان فناوری با ساعات کاری انعطاف پذیر می توانند به نهایت یک دستاورد شغلی برسند. برنامه نویسان در لیست کمبود مهارت نیوزلند قرار دارند، بنابراین اگر شما یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و تجربه و صلاحیت مناسب دارید، ممکن است درخواست ویزا آسان تر باشد.

اگر از قبل شغلی پیدا کردید، شرایط لازم را داشته باشید و حداقل 3 سال سابقه کار پس از فارغ التحصیلی داشته باشید، ممکن است بتوانید با ویزای رده مهاجر ماهر وارد نیوزیلند شوید. شما می توانید مدارک خود را توسط IT Professionals نیوزلند ارزیابی کنید. برنامه نویسان در نیوزلند دارای ترکیبی از موارد متنوع، فرصت هایی برای کار انعطاف پذیر و پشتیبانی لازم برای پیشرفت حرفه ای و شخصی هستند. بخش فناوری باکیفیت نیوزلند از تعداد زیادی شرکت فناوری و شرکت ‌های اجتماعی مبتنی بر فناوری تشکیل شده است که هدفشان تبدیل جهان به مکانی بهتر است. مشاغل خالی در سراسر کشور وجود دارد، بنابراین ممکن است بتوانید انتخاب کنید که در چه اندازه شرکت فناوری می خواهید کار کنید.

سیستم بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

سیستم بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

بسیاری از برنامه نویسان توسعه دهنده، به ویژه آنهایی که فرزندان خردسال دارند، پاره وقت کار می کنند. سخت کار کردن و پیشرفت برای نیوزلند مهم است. نیوزلند کشوری است که به خوبی توسعه یافته و به خوبی در ارتباط هستند و انواع فرصت ها برای پیشرفت شغلی شما وجود دارد. اما نیوزلندی ها نیز معتقدند زندگی برای زندگی کردن است.

این در مورد متعادل کردن یک روز کاری خوب با زمان برای خانواده و دوستان به علاوه دسترسی آسان به برخی از خیره کننده ترین مناظر جهان است. اگر خانواده دارید، نیوزلند احتمالا یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید انجام دهید. همراه با آموزش مقرون به صرفه و با کیفیت، فرزندان شما می توانند به طبیعت نزدیک شوند و از طیف بسیار متنوعی از فعالیت ها لذت ببرند.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام Java Developer در نیوزلند هستید:

نرخ استخدام توسعه دهنده جاوا در نیوزلند

مزایا اشتغال در بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

رفت و آمد کمتر به علاوه تعادل بین کار و زندگی بهتر به این معنی است که می توانید زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید. طبق نظرسنجی Expat Explore HSBC، نیوزیلند دومین مکان مطلوب برای خانواده ها در جهان است. یکی از موضوعات مهم خانواده در نظرسنجی تحت پوشش «مراقبت های بهداشتی» بود، که در آن سیستم به عنوان بهترین در جهان رتبه بندی شد. نیوزلند همواره در صدر فهرست صلح‌ آمیزترین و کمترین فساد در جهان قرار دارد. در حالی که احساس امنیت در بسیاری از مکان ‌ها یک امر تجملی است، اما نیوزلندی ‌ها به آن عادت دارند.

نیوزلند رتبه دوم را در شاخص صلح جهانی سال 2017 از امن ترین کشورها برای زندگی کسب کرد و در رتبه اول شاخص ادراک فساد سازمان شفافیت بین المللی در سال 2017 قرار گرفت. پرداخت برای توسعه دهندگان نرم افزار بسته به مهارت ها، تجربه و محل کار شما متفاوت است. در مورد نیازهای برنامه کامپیوتری مشتریان بحث کنید. برای اطمینان از اینکه برنامه ها و سیستم های کامپیوتری به درستی کار می کنند، آزمایش هایی را اجرا کنید. معمولا تمام وقت کار می کنند و اغلب عصرها و آخر هفته ها کار می کنند، یا ممکن است در تماس باشند.

در بخش زیر شاهد مزایا مهم در حوزه کاری در Java Developer در کشور نیوزلند می باشید:

مزایا مهم در حوزه کاری در java developer در کشور نیوزلند

حقوق رشته توسعه دهنده جاوا در نیوزلند

وضعیت کار در نیوزلند از شرایط پرداخت حقوق معلوم می شود. حقوق یک مهندس نرم افزار در نیوزلند با متغیرهای مختلفی از جمله شرکت، تخصص بخش، و درجه ارشدیت و تجربه تعیین می شود. یک مهندس لینوکس می تواند بین $95000 تا 115000$ (دلار) در سال درآمد داشته باشد، در حالی که یک مهندس ارشد Net/Java می تواند از $120000 تا $150000 (دلار) درآمد داشته باشد. هرچه تجربه و تخصص شما در زمینه خاصی از مهندسی و توسعه نرم افزار بیشتر باشد، در مورد میزان دستمزد شما قدرت مذاکره بیشتری خواهید داشت. اگر استعدادها و دانش خاصی دارید که به طور گسترده در دسترس نیستند، می توانید پیش بینی کنید که چندین شرکت بخواهند شما را استخدام کنند و حقوق خوبی به شما بدهند.

حقوق معمولی مهندس نرم افزار در بازار کار در نیوزلند بر اساس موقعیت مکانی، سطح تجربه و سابقه کار تعیین می شود. بر اساس راهنمای حقوق و دستمزد یک مهندس نرم افزار پایه Net/Java می تواند بین $95000 تا $115000 (دلار) درآمد داشته باشد در حالی که یک مهندس Full Stack Net/Java) بسته به موقعیت مکانی بین $120000 تا $130000 (دلار) درآمد دارد. همانطور که شغل شما پیشرفت می کند، پاداش شما ممکن است افزایش یابد تا منعکس کننده مهارت ها و تخصص بیشتری باشد. یک مهندس نرم افزار سطح ابتدایی با مسئولیت های اساسی که مربوط به عملیات روزانه است، مشارکت خواهد داشت.

در جدول زیر شاهد حقوق انواع توسعه دهندگان جاوا براساس سابقه در نیوزلند در سال هستید:

سابقهمیزان حقوق به دلار
تا 2 سال50000$ الی $80000
2-4 سال$80000 الی $130000
4-6 سال$110000 الی $180000
6-8 سال$120000 الی $200000

کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در نیوزلند

به ‌عنوان یک مهندس ارشد نرم ‌افزار، می ‌توانید مسئولیت‌ ها و مالکیت بیشتری را بر عهده بگیرید. شما مسئول طراحی و معماری کلی نرم افزار خواهید بود و اطمینان حاصل می کنید که همه سیستم های شما به درستی کار می کنند. شما همچنین می ‌توانید مسئولیت مدیریت سایر مهندسان نرم‌ افزار (از جمله راهنمایی افراد جوان)، تعیین جهت فنی، و یا مالکیت ویژگی ‌ها یا اجزای کلیدی محصول را برعهده داشته باشید.

نیوزلند کمبود متخصص IT دارد. در نتیجه مشاغل فناوری اطلاعات زیادی در لیست کمبود مهارت های بلند مدت نیوزیلند وجود دارد. این موارد عبارتند از:

  • تحلیلگر سازمان و روش
  • تحلیلگر تجارت فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • تحلیلگر سیستم
  • متخصص چند رسانه ای
  • توسعه دهنده وب
  • برنامه نویس تحلیلگر
  • برنامه نویس توسعه دهنده

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با یک تیم عالی و مجرب آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه شرایط اخذ ویزای کار نیوزلند به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *