مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار بینایی سنجی در انگلستان

بازار کار بینایی سنجی در انگلستان

متقاضیان برای ورود به بازار کار بینایی سنجی در انگلستان باید بتوانند به خوبی چشم های بیماران را معاینه کنند. همچنین بتوانند در مورد مشکلات بینایی مشاوره دهند و عینک لنزهای تماسی و لوازم کمکی کم بینایی را تجویز و نصب کنند. علاوه بر این، برای ورود به بازار کار بینایی سنجی در انگلستان با مدرک بالاتر، مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری های مزمن را به اشتراک بگذارند. البته بیشتر این فعالیت ها شامل استفاده از تجهیزات تخصصی است. البته بسیاری از تنظیماتی که متخصصان بینایی سنجی در آن کار می کنند کار پاره وقت یا انعطاف پذیر را در انگلستان امکان پذیر می کند. از سوی دیگر مشاغل بینایی سنجی در انگلستان، در بیمارستان ها و انواع مطب ها در این کشور در دسترس هستند. شایان ذکر است که اشتغال در این کشور برای ایرانیان نیاز به ویزای کاری انگلستان است.

همچنین در بازار کار در انگلستان در رشته بینایی سنجی، متخصصان این حوزه در بیمارستان ها به عنوان بخشی از تیم بزرگ متخصصان چشم کار می کنند. که شامل چشم پزشکان، پرستاران، ارتوپتیست ها و دستیاران مراقبت های بهداشتی است. به شما عزیزان توصیه می شود تا برای آگاهی بیشتر در خصوص بازار کار بینایی سنجی در انگلیس ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده همراهی فرمایید.

الزامات ورود به بازار کار بینایی سنجی در انگلستان

تمامی افرادی که قصد ورود به بازار کار بینایی سنجی در انگلستان را دارند، باید قبل از ورود الزاماتی را رعایت کنند. یا اینکه باید واجد شرایط ورود به بازار کار بینایی سنجی در انگلیس را داشته باشند. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با بیماران خود صحبت کنید تا شرح حال مفصلی از آنها دریافت کنید.
  • متقاضیان باید بتوانند برای تشخیص نقص بینایی و علائم آسیب، بیماری یا ناهنجاری چشم های بیماران را معاینه کنند.
  • باید بتوانند برخی از بیماری های چشم را به صورت مستقل یا در کنار سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی مدیریت کنند.
  • تشخیص علائم و نشانه های بیماری های عمومی مانند دیابت
  • با پزشکان و سایر متخصصان بینایی سنجی که دارای مدارک بالاتر هستن ارتباط برقرار کنند، همچنین باید به آنها نامه معرفی بنویسند.
  • اهداف فروش را با توجه به فروش عینک یا لنزهای تماسی برآورده کنند.

بازار کار بینایی سنجی در انگلستان و میزان دستمزد

بازار کار بینایی سنجی در انگلستان و میزان دستمزد

یکی از مهمترین چالش هایی که متقاضیان ورود به بازار کار بینایی سنجی در انگلستان با رو به رو هستند، میزان دستمزد این حرفه در انگلستان است. به طور کلی دستمزد شما در حرفه بینایی سنجی در انگلستان، بسته به اینکه در یک مطب اجتماعی یا برای خدمات بهداشت ملی کار می کنید متفاوت است. علاوه بر این حقوق و مزایا در این حرفه ممکن است بین شیوه های مستقل و زنجیره ای متفاوت باشد. به این نکته مهم نیز توجه فرمایید که حقوق های مشاغل بینایی سنجی در انگلستان به عرضه و تقاضا نیز بستگی دارد. بنابراین ممکن است در مناطقی که متخصصان کمتری وجود دارند درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین مزایای اضافی در بازار کار بینایی سنجی در انگلیس می تواند شامل کمیسیون، طرح پاداش، بیمه درمانی، بیمه عمر و عینک با تخفیف باشد.

همانطور که اشاره شد، میزان دستمزد در بازار کار بینایی سنجی در انگلیس به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما میزان دستمزد کلی متخصصین در این حوزه به شهر زیر می باشد:

  • به عنوان متخصص بینایی سنجی در بیمارستان معمولا توسط نرخ دستمزد که شامل 9 باند پرداختی است پوشش داده می شود. به طور کلی حقوق معمولی برای سال پیش ثبت نام در بازار کار بینایی سنجی در انگلیس 35900£ (پوند) می باشد.
  • پس از واجد شرایط شدن جهت ورود به بازار کار بینایی سنجی در بریتانیا، می توانید بین 42000£ تا 50000£ (پوند) نیز درآمد کسب کنید.
  • میزان دستمزد بینایی سنج های فوق تخصص نیز می تواند تا 85000£ (پوند) افزایش یابد.
  • میزان دستمزد مشاوران بینایی سنجی نیز می تواند بین 49000£ تا 65000£ (پوند) باشد.
  • دستمزد روسای خدمات بینایی سنجی نیز 95000£ (پوند) تخمین زده می شود.

در نمودار زیر می توانید میزان دستمزد متخصصان بینایی سنجی را در کشورهای مختلف جهان مشاهده فرمایید:

میزان دستمزد متخصصان بینایی سنجی را در کشورهای مختلف

ساعات کاری در بریتانیا

ساعات کار در بازار کار بینایی سنجی در انگلستان با اغلب کشورهای جهان متفاوت است. ساعات کاری در بازار کار بینایی سنجی در این کشور، معمولا از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر و از روز دوشنبه تا جمعه است. که متخصصان بینایی سنجی در انگلستان معمولا بین 38 تا 40 ساعت در هفته کار می کنند. به همین جهت شرایط کار در انگلستان برای ایرانیان نسبتا دشوار خواهد بود. اما همانطور که می دانید دانشجویان در این کشور نیز همانند اغلب کشورهای جهان، پس از گذراندن دوره های رشته بینایی سنجی در انگلستان، وارد بازار کار بینایی سنجی می شوند. از سوی دیگر کار پاره وقت و موقت در محل کار در انگلستان رایج است که اغلب در انواع شیوه ها کار می کنند. چنانچه تصمیم خود را برای ورود به بازار کار بینایی سنجی در بریتانیا را گرفته اید، برای گرفتن یک تصمیم درست با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در باب بازار کار بینایی سنجی در انگلیس

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول شما در همین باب می باشیم:

  • ساعات کاری در بریتانیا چگونه است؟ ساعات کار در بازار کار بینایی سنجی در انگلستان با اغلب کشورهای جهان متفاوت است. ساعات کاری در بازار کار بینایی سنجی در این کشور، معمولا از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر و از روز دوشنبه تا جمعه است. که متخصصان بینایی سنجی در انگلستان معمولا بین 38 تا 40 ساعت در هفته کار می کنند. به همین جهت شرایط کار در انگلستان برای ایرانیان نسبتا دشوار خواهد بود.
  • میزان دستمزد در بازار کار بینایی سنجی در انگلیس چقدر است؟ 35900£ الی 950000£ (پوند)
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *